Defne melis uyanınca kucağına alır ve ömeri uyandırmadan mutfağa giderler.
D: Abiyi uyandırmayalım dimi melis dimi fıstıkk diyerek küçük bebeği seviyordur.
Minik bebek hunharca gülüyordur.
Ömer ses uyanır ve yavaşca mutfağa gider ve defneyle bebeği seyreder.
-Ne güzel bi kadınsın sen ne güzel bi kalbin var senin
Ömer bi süre daha defneyi izler.
Defne minik kızla konuşur.
D: Hadi artık abiye gidelim hadi uyandıralım onu diyerek bebeğide kucağına alır. Ömer hemen yerine geçer ve uyur gibi yapar.
Defne bebeği ömerin üzerine bırakır.
D: Hadi abi ya kalk artık acıktık biz dünyanın uykusunu çektin.
Ömer gözlerini aralar ve defneye bakarak konuşur.Ö: Öyle mi küçük hanım uyutma o zaman sende beni der.
Defne boğazını temizler ve bebeği tekrar kucağına alır.
D: Ayıpp küçücük çocuğun yanında ayıpp
Ö: E sen fesat anlıyosan ben napayım hem ben melise demiştim onu diyerek trip atar.D:Aaa tripte yedik bak yaa.. ayy yok zaten kabahat bende.. hep suçlu defne.. niye çünkü defne aptal.. çünkü defnenin olması gereken yer burası değil.. ben seni düşünüyorum.. senden kaçtığımı falan mı zannediyos- diyemeden ömerin sertçe öpmesiyle susar. Defne ise eli havada bi şekildedir.
Ö: Bi sus be kızım der ve gülerek minik bebeğin yanına oturur.
Defne ise şaşkın şaşkın bakıyodur.
***********
Bu bölüm biraz kısa oldu mazur görün canlar kuzenimin kınası var ayy ben niye heycanlandım şimdiiiiğgg
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piskopat Mafya
FantasyAcımasız bir mafya'nın kalbine aşk düştükten sonra kendinden geçtiği bi hikaye #deföm