Bölüm-42

420 13 1
                                    

Ömer kafasını kağıttan kaldırdığında defnenin bişeyler çizdiğini görür ve defneyi izlemeye başlar.

Defne yorulmuşcasına kalemi bırakır ve kendisini izleyen ömere güler.

D: Efendim kocacım
Ö: I-ı eve mi gitsek acaba
D: Aa olur mu yaa birsürü iş varken hem ne işimiz var evde
Ö:Bulurduk yapacak işler der ve göz kırpar.
D: I-ı yok böyle iyi
Ö: Bence kalkalım saat de zaten 16.00 olmuş akşama misafirlerimiz var
D: Neeee diyerek ayağa kalkar benim niye bundan haberim yok hayır yani insan bi haber verir dimi defne evin bi ihtiyacı var mı akşama ne yemek yapıcaksın onuda geçtim misafir geldiği şimdi mi söylenir yaa derken ömer ayağa kalkar ve defnenin belini sararak kapıya sıkıştırır ve kapıyı kilitleyerek defnenin dudaklarına kapanır.

Ö: Sakiin der kulağına fısıldayarak
D: Hayırr ben sakin falan olmıycam benim niye hep son dakika haberim oluyor niye
Ö: Karıcım, benim güzeller güzeli hatunum aklımdan çıkmış bian

D:Bari kim niye geliyor onu söyle

Ö: Hadi arabaya gidelim giderken söylerim

Defneyle ömer şirketten çıkar ve arabaya binerler.

Ö: Öykü kutlama ayarlamış ayaz, sinan sinanın sevgilisi,sinanın dedesi, ananesi falan da gelecek.

D: Off öykü yaa insan bi arar haber verir kendi evimde kutlama olduğunu bile şimdi öğreniyorum.

Ö: Merak etme karıcım fatma abla herşeyi ayarladı yemekler tatlılar pasta herşey hazır.

D: Yaa seni çok seviyorum aşkım biliyo musun?

Ö: Ben daha çok sevgilim diyerek güler
defne ömeri yanağından defalarca öper.

Ö: Bak yapma sevgilim ayarlarımla oynuyosun araba da hemde diyerek güler.

D: Tamam  Tamam valla bişey yapmadım yaa

Eve gelirler defne hemen odaya çıkar ve duşa girer. Bornozu ve kafasındaki havlusuyla çıkacakken kayar gibi olur ve dengesini kaybeder tam düşecekken ömer tutar ve defne ve ömer yatağa düşer. Defnenin bornozu açılır ve şuan ömerin üstündedir.

Ömer defneyi belimden kavrar ve bi çırpıda altına alır ve defnenin boynunu koklar.

Ö: Çok güzel kokuyosun tıpkı bi çiçek gibi der ve daha sonra eliyle boynundan göğsüne yol çizer.

Ö: Her zerren benim, dudakların der ve dudaklarını emmeye başlar daha sonra boynundan göğsüne kadar öper ve göğüslerini emer.

Defne ağzından bi inilti kaçırır. Bu ömerin hoşuna gider ve öpmeye devam eder göbeğine gelir

Ö: Burda bendenbi parça var ya dünyanın en mutlu insanı benim mercimek birazdan olacaklara şahit olmanı istemezdim babacım ama konu annen olunca dayanamıyorum.

D: Ö-ömer durmalıyız
Ö: Duramam defnem duramam yanıyorum
D: Aşkım lütfen bak misafirler gelicek hazırlanmamız gerek birazdan öykügil gelir.

Ö: Banane yahu nerde görülmüş benim yatakta bi işi yarım bıraktığım

D: Bak şuan görüldü diyerek ömerden kurtulur ve koşarak giyinme odasının kapısını kilitler.

Ömer kapıya gelir ve

Ö: Bunu fena ödeticem karıcım sabaha kadar altımda kıvrandırtmazsam benim adımda ömer iplikçi değil hadi bakalım

Defne korkar ama en fazla ne yapabilir der ve üzerine kıyafet seçmeye çalışır.





Hemen giyinir ve yukarıdaki takılaları da takarak makyajınıda yapar ve odadan çıkar. Ömer üzerine siyah bi gömlek ve siyah bi pantolun giymiştir ve çok seksi duruyodur her zamanki gibi ömer defne odadan çıkınca gözlerini defneden alamaz ve yutkunarak iç çeker. Ve adım adım defneye yaklaşır.

Ö: Seni her gördüğümde her anımda her saniyemde daha da fazla aşık oluyorum diyerek dudağından yavaşca öper ve çekilir.

Defne şaşırır.

D: Hayret sen böyle çabuk çekilmezdin
Ö: Akşamı bekliyorum diyerek ömer göz kırpar ve defneyi kucaklayarak merdivenden salona kadar taşır ve yavaşca koltuğa oturtur.

Ö: Yorulmanı istemiyorum diyerek defnenin yanınada kendisi de oturur ve defneyi kolunun altına alır.

1 saat sonra;

Misafirler gelmiştir. Herkes yemeğini yer defne sinanın sevgilisiyle tanışır seda,öykü ve defne erkekleri çekiştirirler. Dede ve ananeyi çok sever defne.

Ahmet:(dede): Ulan haylazlar ne güzel kızlar bulmuşsunuz siz öyle hepsi birbirinden güzel dimi emine

Emine:( Anane): yaa yaa maşallah bey hepsi de pırlanta ee ama şimdi benim oğullarımda pek yakışıklılar.

Herkes gülüşür. Ömerin telefonu çalar ve masadan kalkarak müsait bi yerde konuşur.

Ö: Ne var kemal.. bi işi beceremediniz mi.. ulan sizin yapacağınız işe sokayım.. kapat ulan siktiğim telefonu.. geliyorum ben ayaz ve sinanla

Ömer içeri bişey olmamış gibi girer ve ayaz ve sinana.
Ö: Beyler kalkın acil bi iş çıkmış şirkette
A: Bu saatte ne işi ya
S: Harbi lan
Ö: Soru sormayın da kalkın lan

Ö: Anane,dede kusura bakmayın acil çıkmamız lazım kızlar size emanet ha bide kapıda en az 100 koruma var merak etmeyin

Defne ömeri kapıya kadar geçirmek ister ama sancısı izin vermez.

Defne belli etmemeye çalışır.

 Piskopat Mafya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin