Defne koşarak evden dışarı çıkar ve ağlayarak sahile doğru gelir. Ömerde defneyi arkasından takip ediyordur ömer koşarak defneye yetişir tam kolundan tutup kendine çevirecekken ikisi birden suya düşerler defne yüzme bilmiyordur ama ömer defneyi sıkı sıkı tuttuğu için hiçbişey olmaz ama ömer boğulmuştur.
Defne zorla ömeri kıyıya çıkarır ömerin telefonundan ayazı arar ve çağırır. Defnede o sırada ömeri ayıktırmaya çalışıyordur.
D: KALK, UYAN, ŞŞ, Ö-ÖMER KALKKK BİŞEY SÖYLEE NE OLDUU
Ömer kıpırdamaz defne suni tenefüs yapar o sırada ömer defneyi kendine çeker ve tutkulu bi şekilde öper.
Defne çırpınır ama nafıle
En son nefes nefese kalır ve ayrılırlar
D: Manyak mısın sen ?? Şizofren, ruh hastası.
Ömer sırıtır.
Ö: Çok mu korktun bana bişey oldu diye
Defne cevap vermez o sırada ayazgil gelir öykü defnenin yanına gider
Öy: Defne iyi misin bitaneemm
Defne kafa sallamakla yetinir hâla öpücüğün şokundadır.Ayaz ömeri elinden tutar ve kaldırır ikiside sırıtıyordur.
Öy: Noluyo be ne sırıtıyosunuz?
Ayaz ve ömer sırıtmaya devam eder defne ve öykü önden yürürler ömer ve ayazda onları takip ederler.O sırada sahil kenarında bi teyzeyle amca bizimkilere bakıyorlardır.
Defneye laf atarlar
Yaşlı teyze: Ayyy maşallaahh maşallahh 41 kere yavruumm nasıl güzelsiniz siz öyle
D: Teyzecim çok teşekkür ederiz
Öy: Oyy tontiişş çok teşekkür ederizYaşlı amca: Bakın evlatlarım diyerek ömergile döner karılarınıza sahip çıkın bu kılıkta bu saatte buralarda mazallah her türlü şey olur aman çocuklar vaktinizi evinizde geçirin olabildiğince buralarda ne işiniz var
Ömer ve ayaz gülerler
Ö: Doğru söylüyosun amca olur dikkat ederiz bundan sonra
A: Amcam bee ne doğru dedin ama dinleyen kim
Yaşlı teyze: Amann sende beyy yanlarında aslan gibi kocaları var bişeycik olmaz gülerek ordan ayrılırlar bi tek defne somurtuyordur.
Öy: Helvanı neyli istersin defne ?
D: Ne helvası
Öy: ayy diyorum ki daldın gittiinn
D: Hee y-yok yaAyazgille birlikte eve gelirler
Ö:Ben gideyim artık diyerek kalkar.
A:kalsaydın kardeşim
Ö:yok ben daha fazla rahatsızlık vermiyeyim diyerek ömer gider ayaz ve öykünün uyumasını bekler evin ışıkları sönünce ayaza çaktırmadan kapıyı açmasını söyler ayaz kapıyı açar ve öyküyü oyalar defne uyumuştur bile ömer defneyi kucakladığı gibi arabaya atar ve ömerin evine gelirler."Senin yerin benim yanım defnem bana aşıkmışsın meğersem özür dilerim sana söylediğim onca söz için affet beni " defnenin saçına öpücük kondurur ve yatağa yatırır kendisi de üzerini çıkarır ve altında bi tek eşofmanı vardır üstü çıplaktır o şekilde uyuyakalır.
Defneden;
Sabah uyandığımda bi kas yığını vardı üzerimde ve zor nefes alıyordum baktığımda ömer olduğunu farkettim iyide ben ne ara buraya geldim söylene söylene kalkmaya çalışıyordum ama kas yığınlarından kurtulmak pekte mümkün değildi Kolunu kaldırmaya çalıştım ama olmadı en son çareyi kendimi yataktan atmakta buldum tam kendimi yatakten atıyordum ki ömerin beni kendine çekip altına almasıyla son buldu.Ö: Ne bu enerji sabah sabah bi uyutmadın.
D: Uyusaydın kim dedi sana gece beni kaçır diye şimdi rahat rahat uyurdun
Ömer sırıtır
Ö: Belki ben senin yanında rahat rahat yatıp,rahat rahat uyanıyorum.
D:Çekil üstümden
Ö: Cık rahatım ben
D: Ben rahat değilim in üstümdeen
Ömer defnenin üzerinden iner ve duşa girer duştan belinde sarılı havluyla çıkar ve odada defneyi görünce sırıtır.Ö: Madem beni bekliyodun e gelseydin birlikte duş alırdık.
D:Saçmalama sadece üzerimi değiştim makyajımı yapıyodum sey olmuş denk gelmiş
Ömer sırıtır ve defneye yaklaşır defnede yavaş adımlarla geri geri gider ve makyaj aynasının önünde durur kaçacak yer kalmamıştır.
Ömerin gözleri defnenin dudaklarına kayar.
Ömer önce yutkunur ve daha sonra defnenin dudaklarını öpmeye başlar soluklandıktan sonra
Ö: Mmm çilekli en sevdiğim
D: SANA BENDEN UZAK DUR DEDİİMM SEN BENİ ÖPÜYOSUN LANET OLASI ADAM
Ö:Defne benden kurtuluşun yok boşa çabalama
D: NİYEEE SEN BENİM NEYİMSİN HEM BEN SÜRTÜĞÜM UNUTUN MU?
Ö: DEFNEEE!!!!
D: BEN BİŞEY DİYİNCE DEFNEE!! NE DEFNE DEFNE BENİ ORDAKİ SÜRTÜKLERİN YERİNE KOYDUN SEN ÖMERR!!
Ö:Özür dilerim defne affet beni evet yaptığım yanlıştı hatta büyük ayılıktı affet lütfen diyerek bana yaklaştı ve saçlarıma dokundu.
D: Bu yalanlarına kanmam artık iplikçi iyi insan rolünü ben ancak bi kez yutardım diyerek defne aşağıya gider ömerde aklına geken fikirle ayazı arar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piskopat Mafya
FantasíaAcımasız bir mafya'nın kalbine aşk düştükten sonra kendinden geçtiği bi hikaye #deföm