http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/402304/Pesten/actualiteit/index.dhtml Deze site is eigenlijk mijn inspiratie geweest om tot zo ver te schrijven. Hierop zie je allemaal kinderen die zelfmoord hebben gepleegd, ik denk dat er alles op staat dat op het nieuws is geweest. Het is gewoon super erg, dat er zo veel kinderen zelfmoord plegen omdat ze zo erg worden gepest. Net als in mijn verhaal Eva. Een meisje waar helemaal niks mis mee is eigenlijk, maar gewoon niet wordt gerespecteerd. Ik wil met mijn verhaal ook zeggen hoe mooi iedereen is, je bent gewoon geweldig zoals je bent. Ik ben blij met het volgende hoofdstuk dat ik schijf. Het is voor mij de oplossing die je kan hebben als je super gepest wordt. Maar eigenlijk heeft Eva al te lang gewacht, ze had al veel eerder iets moeten vertellen. Als je ook gepest wordt is mijn tip: praat erover, anders houdt het nooit op. Veder wil ik zeggen: sorry als het soms niet heel realistisch is ofzo, maar ik doe er me uiterste best voor om het zo realistisch mogelijk te maken. Bijv. dat haar moeder niet eens haar komt opzoeken was niet zo'n sterk plan om er in te zetten... want dat zou nooit gebeuren.Behalve als ze gek is in haar hoofd, dus ja daar doe ik nog wat aan ( Wat merken jullie nog well) Sommige van jullie denken misschien dat het extreem zielig is. Maar het gebeurt echt. Daarom ook die site. Ik meen het echt, het kan echt zo erg worden als je niks zegt. Ik denk als niemand Eva zou helpen dat ze ook uiteindelijk zelfmoord zou plegen. Maar dat wil ik niet laten gebeuren. En daarom komt er ook een oplossing. Daarna ga ik het nog steeds super spannend maken hoor! Wat gaan jullie nog lezen... Graag wel vote's en comments!Zeg ook please als je iets aan me verhaal heb ofzoo.. denk het niet zo snel maar lijkt me wel super mooi!
Love you all!! Xx Me, Esther
JE LEEST
Je weet niet dat je mooi bent..
Teen FictionHet gaat over Eva, zij is op haar 16e verhuist naar Londen. Nu is ze 17. Eva gaat binnenkort naar een 1D concert. Maar net voor het concert dwingen een paar jongens (met onder leiding Jayden) uit haar klas om een bankoverval te doen, ze is doodsban...