H3 - Eva weet nog niks van wat haar gaat over komen.

513 13 4
                                    

 Geen p.o.v.

Er was een jongen die bij de gene hoorde die Eva pesten, die eigenlijk genees haar wil pesten, maar het wel moet, want anders is hij de pineut. Hij heet Tim, stiekem vindt hij Eva leuk, alleen als iemand dat te weten krijgt heeft hij een probleem.. hij vindt het echt super erg wat hij doet. Hij weet al wat er vandaag gaat gebeuren en wil het echt niet! Van de ‘leider’ genaamd Jayden. Tim weet waarom hij het doet, hij doet het voor geld, hij bouwt het eerst op en als het erg genoeg is gaat hij haar dwingen om iets te doen, dat gaat vandaag gebeuren. Ze moet iets gaan stelen, wat weet hij nog niet. Dat krijgt hij daar te horen. Er zijn nog 3 andere jongens die bij de groep horen, ze heten: Sam, Jasper & Daniël. Sam doet het omdat hij populair wil zijn en het gewoon super leuk vindt. Tim snapt echt niet wat er leuk aan is. Daniël wilt er gewoon bij horen, hij is vroeger altijd al gepest alleen dan heel wat minder erg dan Eva. En Jasper, hij weet niet wat hij doet. Hij denkt dat hij grappig is. Jayden is populair bij de meiden, want hij is de leider en dat vinden de meiden cool. Er zijn 8 meiden zij heten: Emily, Sophie, Bella, Elena, Evi, Jullia, Zoë & Lisa. Bella heeft met Jayden, Daniël heeft met Emily. Sam heeft met Lisa. Jasper heeft met Jullia. En Tim heeft met niemand. Veder zitten er nog 9 andere in hun klas. 5 jongens en 4 meiden zij heten: Max, Thijs, Joey, Quinten en Dylano. De meiden: Demi, noa en lizzy. Hun zijn meer buitenstanders die er niks mee te maken willen hebben en  het alleen maar zielig vinden, maar niets aan durven / willen doen. Zoë was vroeger een vriendin van Eva, maar ze werd gedwongen om mee te pesten ze werd bedreigd om neergeschoten te worden als ze niet meedeed dus deed ze wat de jongens zeiden; sindsdien is Zoë altijd bang, maar natuurlijk minder dan Eva. Eva die weet nog steeds niet waarom Zoë nu mee pest, ze mist Zoë maar is tegelijk ook super boos op haar. Zoë die wou graag een keer met Eva praten, maar ze wordt altijd gevolgd door Jayden, daarom moet ze vaak huilen als ze tuis is. Tim is handig met techniek en moest van Jayden al het bereik van Zoë naar Eva verbreken. Tim vond het maar niks maar deed het toch… Jayden is echt heel gevaarlijk. Als je niet doet wat hij zegt heb je een probleem. Hij durft bijna alles. Hij is al 5 keer op het politiebureau geweest. Hij sleet veel, maar doet het nu niet meer anders moet hij namelijk 2 jaar de bak in en dat wil hij niet, want dan kan hij Eva niet meer pijn doen. Tim denkt vaak: JAYDEN JE BENT ECHT EEN SUPER GROOTE SUKKEL MAN! Maar hij zegt het maar nooit.. En met z’n allen op hun school zijn ze bang voor Jayden, maar de meeste vinden het leuk wat hij met Eva doet. De helft is aardig, de rest zijn gewoon allemaal GEK. Eva heeft lang blond haar met wat slag, blauwe ogen en heeft nooit mooi maak makeup op. Alleen maar om haar wonden te verbergen. Jayden heeft zwart stijl haar (JB kapsel) haar, bruine ogen. Tim heeft heel schatig heel licht bruin krullend haar en blauwe ogen. Daniël heeft ongeveer het zelfde kapsel als Louis Tomlinson alleen dan in een lichte versie en heeft groene ogen. Jasper heeft een lichte huid en licht haar en blauwe ogen en is onwijs knap. Sam heeft zwart haar, een getint en bruine ogen. Emily, Bella, Evi, Jullia & Lisa hebben altijd een super dikke laag makeup op. En zijn ook direct heel knap. De rest van de gene die pesten hebben wel eens makeup op maar niet altijd. (de andere 9 van de klas beschrijf ik niet want die komen niet echt voor in het verhaal)

Tim p.o.v.

ik wordt wakker. Ik denk dat ik ga proberen te doen dat ik ziek ben. Ik wil echt niet weten wat ze Eva aan gaan doen.. Ik moest gister ookaal persee met Daniël en Jayden naar Eva's huis. Ik moest het woord doen. Het was vreselijk om tegen haar moeder te gaan zeggen: " Je moet hier echt iets aan doen! we worden heel vaak geslagen en geschot door Eva en laatst Dwong ze Jayden om iets te stelen uit de winkel! dat is nu al 8 keer gebeurt waarvan 5 keer hij in de bak belande!" en toen ging Jayden nephuilen, hij is best goed in toneel. haar moeder werd boos en zei dat ze huissarest krijgt dus zegt Jayden direct dat we 2 uur later pas vrij zijn. hij moet vast wat van Eva. Ik wil het niet doen/weten wat! Ik ben gewoon super bang... maar ik moet wel naar school omdat ik anders een probleem heb met Jayden. Dus ik besluit om me bed uit te gaan, me aan te kleden, eten en dan zoals ik moet van Jayden naar de plek rijden waar we op Eva wachten. En hij zei gister dat hij gaat vertellen wat we gaan doen. Dus ik pak me fiets en ga er heen. Daar zie ik een jongen die echt heel groot is en super strek lijkt en mischien wel is door zijn spieren. Hij is eng!

Je weet niet dat je mooi bent..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu