Eva p.o.v.
Ik heb het mes op mijn keel gezet. Ik ben blij, ze kunnen mij niet meer tegen houden.
Maar dan schiet een beeld van Jesse in mijn hoofd. Als ik dit doorzet, gaat hij ook dood. Dat weet ik zeker, want als ik hem niet kan komen redden is hij er geweest. Want ik geloof dat hij gedwongen wordt. En ik denk dat iemand ons bedriegt met Zayn. Ik denk dat hij wil dat ik sterk ben. Ik weet dat de jongens mij nu allemaal haten, maar ik mag dit gewoon niet doen. Met al mijn kracht steek ik het mes in de vloer, ik ren naar buiten, ik moet echt even rust hebben in het park. Ik ren erheen, maar ik wordt tegengehouden en vastgepakt. Ik voel een stom in mijn maag en een klap op mijn hoofd. Ik wordt ongelofelijk duizelig en in een waas zie ik de jongens staan die mij jaren lang hadden gepest. Ik voel dat iemand mij ruw optilt, wie zie ik niet. Ik zie ook een politie agent aan komen rennen, ik merk hoe de gast die mij vast heeft een pistool heeft en de agent in zijn been schiet, ik zie de andere jongens ook naar buiten rennen. De jongen doet mij handboeien om en gooit mij in de auto, niet figuurlijk maar letterlijk, en die klap zorgde ervoor dat het zwart voor mijn ogen werd…
Liam p.o.v.
Ik weet, ik had niet tegen Eva tekeer moeten gaan, maar ik ben gewoon zo boos over het feit dat ze er voor zorgde dat Zayn er nu niet meer is! En ik vond het heel raar, maar ze had net dood kunnen zijn, maar ze stak opeens het mes in de grond? Nog meer bewijs dat alles nep was. Ik voel een klap in mijn gezicht. Harry. “LIAM! Zie je nu wat je had gedaan?! Ze was bijna dood! Ik weet niet waarom ze het niet heeft gedaan, maar toch was het bijna!
Opeens hoor ik een knal. Niall schreeuwt “EVA!” ze rennen naar buiten, ik loop rustig achter hun aan, wat kan dat wijf mij wat schelen. Ik hoor nog 3 schoten, en als ik buiten kom zie ik dat Niall op de grond ligt, en mee wordt gesleurd door een jongen naar een auto waar ik Eva ook in zie liggen. Ik kijk snel naar het nummerbord: LS-B2-GH. Het is een zwart busje.
Ik zie dat Harry zit te vechten met 1 van de jongens, maar de jongen is sterker en slaat hem knock-out en gooit hem ook de bus in. Ik zie dat Louis aan het bellen is en ook in gevecht raakt met een jongen, terwijl Louis nog steeds aan het bellen is. Hij steekt snel zijn mobiel in zijn zak en slaat de jongen nog een keer, hij slaat hem knock-out. Maar hij merkt niet dat van achteren een andere jongen (de zelfde als bij Harry) hem keihard slaat van achter, net wanneer Louis hem bijna ook nock-out heeft, pakt hij een pistool en schiet op zijn benen. Ik bedenk me dat ik een pistool heb, gewoon voor de zekerheid, want we zijn toch in Amerika, van de jongens mocht het niet maar ik heb hem toch. Snel pak ik hem, maar als ik terug kom, zijn ze weg..
Ik leg het pistool weer terug en ik loop naar waar het gebeurt is en zie heel veel bloed liggen. Ik val op mijn knieën en begin te huilen. Hoe kan dit nou gebeuren?! Zayn is dood. Harry, Louis en Niall zijn ontvoert… hoe?! Ik hoor allemaal sirenes van politie’s.
Ik denk na… het was een zwart busje.. het kenteken was… uhh… LG-B1-HG, nee! Uhh…. Owja! LS-C2-GH, uhh.. NEE! LS-B2-GH! LS-B2-GH, LS-B2-GH. Onthouden. Er komt een gastje aan, ik loop naar hem toe. “mag ik een pen, anders vergeet ik het nummer bord.” Je tuurlijk. De man pakt snel een pen, ik schrijf het eerst maar op mijn hand. LS-B2-GH, zwart busje. Hij pakt zo’n vaag communicatie ding en geeft door dat ze dat busje moeten opzoeken. De man loopt naar mij toe en ik vertel wat er gebeurt is en begin bij wat Eva heeft verteld van die jongens, ik probeer ze te beschrijven, en ik vertel van de uitval en dat ze wegging enzo, en van de knallen die ik hoorde en van alles wat erna volgde. De man had alles opgeschreven.
Hij kreeg iets via dat communicatie ding. Ik luisterde mee.
“Het kenteken is niet van een busje, vast een vals kenteken bord en snel omgewisseld.”
JE LEEST
Je weet niet dat je mooi bent..
Ficção AdolescenteHet gaat over Eva, zij is op haar 16e verhuist naar Londen. Nu is ze 17. Eva gaat binnenkort naar een 1D concert. Maar net voor het concert dwingen een paar jongens (met onder leiding Jayden) uit haar klas om een bankoverval te doen, ze is doodsban...