H15 - Bedrogen

150 7 4
                                    

Heeejjj!!! Nieuuwww hoofdstuk jeahh!! Lees ook ff mijn nieuwe verhaal please? Het heet: Stand Alone. Dit staat bij inhouds opgave:

Verlaten. Verlaten door alles en iedereen.

Mijn ouders en zus… omgekomen bij een ongeluk.

Mijn vrienden bleken geen vrienden te zijn. De dag dat mijn ouders en zus dood gingen, gingen hun ook weg. Niet echt weg, maar waren ze er niet meer voor mij.

Ze vonden mijn aardsvijand aardiger. Degene die alles van mij af probeert te pakken, mij alleen uitscheld en pest. Ik probeerde aardig tegen haar te doen, maar dat had geen nut.

De rest van mijn familie had het te druk met zichzelf, met geld. Ik kreeg adoptieouders.

Maar die haten mij.

Louisa, is mijn naam.

Ik heb er nu 1 hoofdstuk bij J

Xxxx esther J

* * * * * * * * * * * *

Daniël p.o.v.

Ik zie de jongens aan komen lopen. Met een grote grijns, ik doe het zelf ook en geef hun een box. Ik had tegen Jayden gezegd dat ik niet meer mee wou helpen, maar ik bedacht mij. Jayden is gevaarlijk, te gevaarlijk. Dus nu heb ik gezegd dat ik hun ging helpen.

Ik heb niet een briefje neergelecht dat zegt dat die Zayn wegloopt, maar dat hij zelfmoord pleegde omdat alles te veel werd. Nu krijgen wij geen fans op ons dak wanneer wij Zayn vermoorden. We gaan naar het vliegveld, daar nemen wij afscheid. Zayn hebben we een compleet andere kant opgestuurd dan wat Jesse is. De rest van de jongens gaan weer terug en houden Eva in de gaten.

Eva p.o.v.

Ik zit met tranen in mijn ogen, hoe?! Ik ben nog iemand kwijt! Dit is mijn schuld! Hij mag niet dood, maar ik moet dood! Waarom pleegt Zayn nou zelfmoord?! Ik voel hoe Naill een arm om mij heen legt en zelf ook huilt. Hij had net chips gepakt. Daar lag een briefje waarop stond dat Zayn niet naar een feestje ging, maar zelfmoord zou plegen… we waren al lang te laat… hij is nu weg. Hij heeft nergens opgezet waar hij heen ging.

Ik zie dat Harry, Liam en Louis binnen komen, die zien ons samen huilen.

“Uhm.. wat is er hier aan de hand?” Vraagt Harry voorzichtig

Liam p.o.v.

Ik zie op de bank Eva, ugh ik mag haar niet.. alleen maar een beetje aandacht trekken, dit is vast allemaal niet echt. Ik wedt dat ze gewoon alles zit te liegen.

Harry vraagt voorzichtig wat er is.

Niall antwoord dat Zayn het niet meer aan kon, en zelfmoord pleegde en dat er niks op stond van waar en hoe. Ik voel een traan over mijn wang. Ik kan het niet laten en val uit op Eva, die als het ware mijn vriend heeft vermoord.

“IK HAAT JE EVA! Dit is allemaal jouw schuld!!! Als jij niet zo graag aandacht wou, en niet allemaal onzin ging vertellen, dan leefde Zayn nu nog! HET IS JOUW SCHULD STOM WIJF! JE MOET WETEN, JE BENT NIKS WAARD!”

ik liep naar haar toe en trok haar overeind, ik sloeg haar keihard in haar gezicht, stompte in haar maag, ik gooide haar om en ging tegen haar aan trappen, ik voelde de rest mij proberen weg te trekken. Het lukte hun.

Ik had spijt. Spijt van wat ik had gedaan, ik zag een onschuldig meisje op de grond liggen, dat zonder dat de jongens het door hadden een mes had gepakt. Niall zag het ook, maar was dat nog op tijd?

Jesse p.o.v.

Ik mocht gaan zitten, voor de eerste keer. In mijn gedachten zie ik een jongen tegen Eva tekeer gaan, en haar in elkaar sloeg. De jongen werd van haar afgetrokken, ze zagen net te laat dat Eva een mes pakte. Opeens wordt ik keihard geslagen

Ik vroeg je iets! Ik mompelde iets van sorry, ik voelde mij slecht, de vorige voelde ik mij anders, is.. is ze nu echt dood?

* * * * * *

kort hoofdstuk, maar ik vond dat ik echt moest gaan update’n.

Ik denk dat ik het zo vaker doe, gewoon een klein stukje schrijven. Dan ga ik het ook vaker doen, xxxx

Je weet niet dat je mooi bent..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu