H8 - Hij ook al? :(

453 24 22
                                    

Hee! Sorry voor super late update! Was druk met school, sporten, sneeuw!, lezen en nog heel veel meer.. En over het wedstrijdje! Ik heb 3 deelnemers gehad (1 deed niet via reactie maar gwn via privé xD) Maar ik heb besloten om ze allemaal erin te doen!! Dus ja, jullie ideeën waren suppeeaaa!! Ik heb ook gezegd dat ik het hoofdstuk naar iemand zou opdragen…. Oke, jullie zijn allemaal top dus ik heb geen idee.. Maar naar hard zoeken heb ik voor dit hoofdstuk iemand gevonden xD Omdat ik haar reactie gwn leuk vond xD wordt het: @xPaynesPrincess !! Oke hier is het lang op gewachte hoofdstuk ‘8 – hij ook al?’ Wie weet! Ja, ik weet! Whahahaha!! Maar ik hoop dat jullie het wat vinden! Hier is het!:

Jayden p.o.v.

Hoe kreeg die Bits het voor elkaar om die rechtszaak te winnen! En hoe kwam Tim aan die beelden! Ik had het allemaal zo goed nagekeken en nu is alles verpest! Maar hoe dan ook, Eva moet dood. Ik doe er echt alles voor. Er komt weer zo’n stomme agent op me afgelopen en doet me handboeien om en neemt me mee met de andere, we komen op een plaats aan waar we gaan zitten. Ik bedenk me hoe ik haar zou moeten gaan vermoorden. Ik moet eerst hier weg komen. Ik zie haar naar de wc staan. Ze zeiden altijd dat ik best lenig ben, dus wie weet kan ik het sleuteltje te pakken krijgen? Ik kijk de rest aan en die knikken me toe. Dus ik probeer met al mijn kracht het sleuteltje te pakken. Tot mijn verbazing lukt het en ik maak het ding los en sluip heel zacht weg.

 Ik ga achter langs gordijnen die daar hangen. Ik zie dat ze me nog niet missen en ga zonder dat ze het merken achter haar aan. Ik hou me altijd aan mijn beloftes, ik ga haar nu echt vermoorden, wat iedereen ook wel niet van me zou denken. Ik weet dat dit veel problemen gaat opleveren, maar misschien pleeg ik wel zelfmoord? Nee, dan zou ik haar nooit meer kunnen lastig vallen als ze blijkbaar nog leeft.. Ik loop achter haar aan en ze merkt me op en draait op en ik glimlach. Ze kijkt heel bang, wat leuk!

 Ik grijp haar bij haar nek. Ik had geen andere manier om haar te vermoorden.. mijn pistool is ingevorderd. Dus dit was mijn oplossing. Ze gaat keihard schreeuwen van dat Jesse haar moet redden. Ik zie dat ze geen adem meer heeft en haar vechten tegen een zwart gat, maar dat lukt haar nooit. Ze gaat dik vet dood hier! Eindelijk zou het lukken!! Ik zie dat ze aan het hallucineren is en dat is een goed teken, als er binnen een halve minuut er niet zijn is ze sowieso dood. Maar jammer genoeg staat daar Jesse…. Dit plan moet gewoon lukken! Jesse die me maar altijd in de weg zit.. hem kan ik nog beter vermoorden dan de beeldschone Eva.. maarja.

Jesse p.o.v.

Ik zit met Tim te praten over vandaag wanneer ik opeens iemand mijn naam hoor  schreeuwen. Vast verbeelding want niemand grijpt in.. Als ik het nog een keer hoor vraag ik aan Tim als hij wat hoort en hij hoort blijkbaar ook wat. Ik ga toch maar even kijken. Ik had geen idee waar het vandaan komt. Ik hoor nog 1 gil die komt uit het gangetje van de toiletten. Dus ik loop/ren daar heen. Ik zie allemaal mensen achter mij aanlopen. Dan zie ik daar Eva liggen met twee handen van Jayden die haar keel vast hebben. Ik roep dat ze moet volhouden. Ik ren zo hard als ik kan naar hu toe en ruk Jayden van Eva af en ik zie dat Mark Eva net op tijd opvangt en ze valt in zijn armen. In tussen zit ik in een gevecht met Jayden wat ik maar niks vind. Het is denk ik al te laat voor Eva. Ze is er niet meer.. Ik hou van haar. Ik vergeef mezelf ook nooit meer dat ik Jayden gelijk gaf. Het leek zo echt. Dan bedenk ik dat ik op de grond lig en dat Jayden opeens mijn keel dichtknijpt. Damn!

Ik heb last van Astma, dus ik kan direct al bijna geen adem meer halen. Ik begin te hallucineren zelfs! Dit maakte Eva ook mee, maar zij hield het wel vol, ze geeft nooit op. Maar ik, ik kan het nu al niet meer aan ik zak weg. Ik zie Eva voor me. Haar mooie ogen, en ik zie.. Amy.. ik ga nu naar haar toe denk ik. Hoop ik niet, ik wil dat Eva nog een leuk stuk leven had en ik wou haar helpen. Dan zie ik een aap die tegen me zegt dat ik haar super leuk vindt. Hij heeft gelijk. Ik voel dat ik er zo aanga. Hij is sterk. Heel sterk. Maar net voordat het gebeurde gingen zijn handen van me keel af en ik viel om. Ik wou mijn ogen open doen, maar ze waren te zwaar. Ik wou wat zeggen maar er kwam niks uit mijn mond. Ik wou me bewegen maar ik was te zwak. Ik hoorde een ambulance en ik ging op een brandcard. Net als Eva waarschijnlijk die ik misschien heb gered door zelf met Jayden te gaan vechten, maar verloor? Hij kon Eva toen even niks meer aan doen.. En toen viel ik weg in een diepe slaap, hoop/denk ik dan. Wat ze ook wel coma noemen (of ik ben dood, kan ook) Vaarwel en misschien tot nooit meer!

Mark p.o.v.

Eva en Jesse.. waarom!! Ik sla Jayden in de boeien, hoe kon dit gebeuren! Hij is zo sterk en slim… hij is nog maar 17!! Hij moet nu 5 jaar extra de bak in. En dan nog TBS en hij krijgt ook nog taakstraf. Hij heeft het helemaal verdiend! Hij verdiende meer! Maar dat besefte de rechter niet.. Hij had de helle tijd al iets dat hij Jayden wel mag. Wat ik echt niet snapte.. Eva weet het niet maar ik was de enigste die haar geloofde, ik had het goed. Eva zou zoiets nooit doen. Als ik Jayden heb weggebracht rij ik hem naar het politie bureau waar hij gaat naar een kamer waar hij moet verblijven. Als ik naar buiten loop houdt iemand een hand op mijn schouder, ik draai me om en daar staat iemand, die ik wel ken, maar even niet meer kan herinneren door al het gedoe.

“We-weet jij misschien wa-waar mijn dochter Eva is.. Z-z-ze was hier ni-niet en ie-iemand zei dat z-ze naar een rechts-rechtszaal is.. En in plaa-plaats van dat Eva komt er-er een jongen terug die m-m-m-mij vertelde van verveelde dingen…..”

“Hoi, Eva is in het ziekenhuis omdat die jongen haar probeerde te wurgen. Een jongen probeerde haar te redden, het lukte redelijk. Alleen nu liggen ze samen in coma of zijn ze misschien dood. Ik heb nog niks te horen gekregen daarover.. die andere jongen is mijn broer..” Het laatste zeg ik zacht.

“Echt! Is mijn dochter dan echt niet schuldig? Hoe kon ik het haar aan doen om die stomme ‘Jayden’ en zijn vrienden te gaan geloven! En nu.. nu is ze dus misschien dood…” Net als mij zegt ze het laatste heel zachtjes..

“Zullen wij samen naar het ziekenhuis rijden? Ik moet alleen nog even langs de rechtszaal om wat dingen op te ruimen?”

“Is goed..”

 We lopen naar buiten en ik stap in de auto. Wachtend naar als Eva nog leeft.. 

Whaha!! Jullie weten alleen dat Jesse ook al last had van onze stomme rotzak 'Jayden'.. Maar oke, wat vinden jullie? Weer lekker spanned, de druk is nog groter nu! overleeft Eva het allen? Overleeft Jesse het alleen? Overleeft geen één van bijde het? Of redden ze het allebei? Ik wil de spanning lekker opvoeren. Ik ben benieuwd als je het spannend genoeg vindt om te stemmen! whaha!! Drm dit: Ik ga bij 15 stemmen en 5 berichtjes pas weer veder (je bericht telt maar 1x mee hoor :P) dus ik ben benieuwd hoe dit gaat! Ik doe dit niet altijd hoor, maar ben benieuwd als mijn lezers wel 'echte' lezers zijn. Dus ben gwn benieuwd als 15 mensjes het zowieso leuk vinden :D Maar dus ik hoop dat je vote Xx :D

Je weet niet dat je mooi bent..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu