H12 – Zelfmoord?
Haaii, here is the COOKIELOVER ;o AAAAA!! Oke, lieve lezertjes (AA! Ik heb echt een naam daarvoor nodig, HELP?!?!?!!!!)
Veder, ja.. heb ik gwn niks te zeggen -_-
Dus PAMPAMPAMPAM!! Hier is Hoofdstuk: 12 – Zelfmoord?
Eerst had ik dit hoofdstuk heeeeel anders in gedachte maar ik ben het vergeten, maar dit is miss nog zelfs wel beter J Hope you like it!! Wouw, nu zeg ik toch nog wat ;o Echt jongens ik heb zin in een koekie. KOEKIE GEEFT MIJ SCHRIJFENERGIE ;O Love cookies! Lang leve cookies! Lang leve cookies! GIMME COOKIES! Oke.. genoeg ge.. ja wat is het nu eigenlijk? Gekletst niet echt.. Nee, want ik praat niet :O Maar by the way.. HERE IS THE CHAPTER ;O CAHPTER: 12!!!!
****************************** *<<< I<3STERRETJES>>>********************************
Jongen met zonnebril P.o.v.
Ik hoor een meisje heel erg zacht met een gebroken stem iets zingen.. het klonk heel zielig maar ik heb geen idee wat het betekende. Als ze ophoudt hoor ik een paar keer een hele diepe ademhaling. Ik besluit snel om het hoekje te kijken. Daar.. daar zie ik een echt super mooi meisje. Met een pistool in haar hand, op haar hoofd gericht. Ze heeft haar ogen dicht en ik zie haar aftellen op haar vinger. Ik ren naar haar toe.
Eva P.o.v
“Wat doe je?! Geef terug! Ik een waardeloos wezen en ik hoor hier niet te zijn en jij zorgt ervoor dat mijn droom om dood te zijn omdat ik toch niemand meer heb omdat iedereen mij laat stikken!” Schreeuw ik keihard, in het Nederlands. Ik zie hem vaag kijken en ik bedenk dat hij Engels is, want ja.. ik ben wel in Amerika (A/N Zoals jullie hebben gemerkt heb ik eigenlijk nog niks in het Engels gedaan maar dat is omdat mijn Engels HEEL slecht is, ik doe dus ook niks in het Engels.. en ja.. je kan wel nagaan door in welke plaats het is welke taal ze spreken ;) )
Ik Heb ook geen zin om het nog een keer te zeggen en schreeuw dus nog harder dan ik ooit heb gedaan
“Ga gewoon weg!!!!!!!” Nu wel in het Engels.
Maar in plaats van weg te gaan loopt hij naar mij toe en gaat naast mij op de grond zitten. Hij trekt mij zonder dat ik het wil in een knuffel. Dit voelt vreeslijk, want het doet me denken aan die stomme klootzak van een Jesse! Hij deed het zelfde!
“Hoi. Ik ben Kyle, ik ben echt heel benieuwd waarom je net zelfmoord wou plegen, zou het willen vertellen? Je kan mij vertrouwen.”
Ik trek me ruw uit zijn greep en kijk waar mijn pistool ligt, maar die zie ik nergens liggen. Ik zie dat Kyle ook opstaat dus ren ik weg zo hard als ik kan. Ik hoef niet nog zo’n iemand! Iemand die mij eerst helpt, mij mooi noemt en mij blijer maakt. En dan opeens als er een geweldig mooi meisje is mij laten zaken, omdat ik gewoon super lelijk ben! Ik ben alleen een stomme lelijke slet die helemaal niks waard is. Ik heb de Kyle geeneens aankeken. Ik hoef geen bezorgt gezicht te zien! Het enigste wat ik wil is DOOD ZIJN! Ik ben iedereen alleen van last. Ik hoor een trein. Dat betekend een treinspoor en dat betekend, ik spring dan maar onder een trein. Ik zie het treinspoor al. Ik ren erheen en ga erop staan in de hoop dat die Kyle niet nog een keer komt en dat ik nu wel mijn droom waar kan maken.
In de verte hoor ik de trein al aankomen, hopelijk is dat mijn dood.
Jongen die zegt dat hij Kyle is p.o.v.
Ik ren achter haar aan wanneer ze is weg gerent voor mij. Ze moet praten.. ik wil niet dat ze dood gaat. Ik geef alles.. Dan hoor ik een trein. Als ze maar niet.. als ze maar niet voor de trein springt! Ik begin nog harder te rennen. Ik zie het zelfde meisje op het spoor staan. En daar heel vlakbij komt de trein aangereden. Ik zie haar weer met haar ogen dicht en ik ga op het hardste rennen dat ik ooit in mijn leven heb gedaan. Ik ga het redden zeg ik bij mezelf. En ik kom steeds dichterbij maar de trein gaat sneller.. heel veel sneller. Ik ga nog harder rennen in mijn achterhoofd hoor ik een stemmetje die zegt dat ze dood gaat. Maar ik ben nog maar 20 meter van haar verwijdert en de trein.. die komt met volle gang op haar af. 15 meter.. 10 meter.. 5 meter.. De trein di haar bijna raakt is net iets te sloom en ik bots keihard tegen haar op waardoor ik met haar ongeveer 2 meter naast het naast het spoor lig en nog geen seconde later schiet de trein voorbij. Ik ben blij. Ik leef nog, zei leeft nog.
JE LEEST
Je weet niet dat je mooi bent..
Teen FictionHet gaat over Eva, zij is op haar 16e verhuist naar Londen. Nu is ze 17. Eva gaat binnenkort naar een 1D concert. Maar net voor het concert dwingen een paar jongens (met onder leiding Jayden) uit haar klas om een bankoverval te doen, ze is doodsban...