H13
Jesse p.o.v.
Ik wordt wakker. Ik lig in een onbekende kamer in een onbekend bed. Ik heb alleen een boxer aan en ik lig naast een meisje, dat niet Eva is. Dan bedenk ik me weer wat er was gebeurt..
------Flashback------
Ik ben blij dat ze al blij was met alleen maar een ontbijtje! Wat zou ze van de rest van de dag vinden? Ik hoop super! Ze gaat naar boven en nog geen minuut later gaat mijn mobiel af..
“Hey, met Jesse”
“Hee lekkertje..”
“En jij bent?”
“Ik? Ik ben het mooiste meisje van de Wereld, veel mooier dan die slet van een Eva”
“Zo praat je niet tegen mijn schat!”
“Noem je haar schat?”
“JA! Wie da pinguïn ben jij!”
“Iemand die je morgen ontmoet in New-York.”
“Waarom?!”
“Omdat ik op date ga met jou, anders laat ik iemand Eva vermoorden. Je ziet nu, ik weet alles tussen jullie, echt alles. En je mag haar trouwens niet meer mooi noemen en je moet haar slet noemen..”
“NOWAY!” Schreeuw ik keihard
“Nee? Dus ik moet iemand Eva laten vermoorden?”
“Waarom bij Eva! Ze heeft al genoeg mee ge maakt!”
“Het gaat niet over dat wijf he! Het enigste wat ik wil dat ben jij, want je bent lekker.. En je verdient beter.”
“Ok.. ik zou wel moet stom wijf”
“Noem mij geen wijf! Doe dat maar bij Eva.. mij mag je alleen nog maar schatje of mooi meisje noemen.. wat je maar wilt.. Maak mij maar blij!”
“Rot nu maar op.. Ik laat deze geweldige dag niet verpesten..”
“Doei Schat, mijn vriendje!”
“vriendje?”
“Oja! Nog niet gezegd.. jij bent nu mijn vriendje, dus ik jou vriendinnetje!”
Ik hang snel op.. dit is echt vreselijk! Ik wil dit niet.. maar ik doe het om Eva in leven te houden, ik geef te veel om haar..
Ze kwam weer naar bedeneden en vroeg een paar dingen. Later gingen we samen naar New York waar we haar tegen kwamen. Ik wil niet weten hoeveel pijn het bij haar deed toen ik deed alsof ik op het andere meisje was. Ik wist niet eens wie ze was! Ze sleurde me een auto in waar ik het lachende gezicht van niemand minder dan Jasper en Sam. Waarom Daniël er niet bij was weet ik ook niet..
Ze nemen mij van het ‘meisje’ over en duwen me de auto in. Dan wordt ik gedwongen een pilletje te nemen, en dan wordt alles wazig en hoor ik iets van een lacht maar ik zak weg..
-----Einde Flashback ---
Naast mij hoor ik dat meisje ook wakker worden.
“heay, gedoemorgen lekkertje” Zegt het ‘meisje’
“Waarom doe je dit?”
“Komt nog wel”
“Mag ik dan temminste je naam weten?”
“Jessica, maar ik heb liever dat je me schatje noemt. Wil je daar misschien elke zin mee beginnen? Je bent tenslotte wel mijn vriendje, lieverd”
JE LEEST
Je weet niet dat je mooi bent..
Ficțiune adolescențiHet gaat over Eva, zij is op haar 16e verhuist naar Londen. Nu is ze 17. Eva gaat binnenkort naar een 1D concert. Maar net voor het concert dwingen een paar jongens (met onder leiding Jayden) uit haar klas om een bankoverval te doen, ze is doodsban...