Capitolul 1- Respingerea sau poate nu

24.6K 613 22
                                    

Eu sunt Christina Moon si incurand, mai precis maine voi implini 18 ani si in sfarsit o sa scap de scoala. Nu de curand m-am hotarat sa abordez un nou look, din blond culoarea mea naturala sa ma fac roscata. Ochii mei au o culoare tare ciudata adica asa cred eu dar prietenii mei Simona, Bianca, Catrina, Sam si Alex cred ca sunt foarte draguti, adica helloooo oameni buni un ochi albastru si unu caprui cu albastru si verde cum sa fie asta dragut. In fine lasand partea cu ochii la o parte am 1.70 si sunt varcolac. Cand ma transform am 3 metri si sunt alba ca neaua. Comportamentul meu este unu foarte schimbator. Cateodata imi vine sa omor pe oricine imi sta in cale alte ori ma comport ca un copil alintat asta doar cand vreau ceva si asta se intampla destul de des. Alpha-ul haitei care este si tatal meu este mai protector decat Miranda, mama mea ceea ce este foarte ciudat. Lasand toate astea la o parte.
Eram in ultima zi de scoala. Parca o aud pe mama cum striga la mine dar nu o bag in seama.
-Christina Elisabeth Moon! Ai de gand sa te scoli?ma intreaba mama destul de nervoasa.
-Da da bine vreau inghetata.
-Ce tot vorbesti acolo? Hai scoalate ca este ultima zi de scoala si trebuie sa mergi.
-Bine bine gata sunt treaza.
-Imbracate repede si vino jos in bucatarie ca trebuie sa vorbim ceva cu tine.
-O sa vin dupa ce fac un dus, ma spal pe dinti, pe fata, dupa ce imi pun bluza si ...-nici bine nu termin de spus ca mama ma intrerupe
-Nu mai trage de timp. Ce crezi ca nu te cunosc ... asa faci in fiecare dimineata.
-Of bine bine vin in jumatate de ora. E bine?
-Da.
Vine mama peste jumatate de ora si ma vede in bustiera si pantaloni scurti stand in fata dulapului.
-Nu esti gata inca?ma intreaba mama punandu-si mana pe umarul meu, iar eu sar ca arsa in sus.
-Ce m-ai speriat. Data fiitoare bate si tu la usa.
-Eu sa bat la usa in casa mea?
-Este ceva rau ca vreau si eu intimitate?
-Bine imi pare rau. Vrei sa te ajut sa te pregatesti?ma intreaba mama cu o fata de catelus.
-Bine fie. zic eu oftand
-Iei. zice mama sarind in sus ca o adolescenta, adica serios femeia asta este bipolara
-Da iei.-îi zic eu uitandu-ma la ea cu o fata de wtf
In urmatoarele 15 minute m-am tot uitat la mama cum îmi scoate toate hainele din dulap pana m-am enervat si mi-am deschis gura
-Mama serios tu nu vezi ce ai facut?
-Ce am facut?ma intreaba ea cu o fata de copil nevinovat
-Adica uitate in jur.
Se uita ea prin jur si vede toate hainele pe jos si imi zice:
-Trebuie sa faci curat
Serios femeia asta vrea sa imi vada partea intunecata din mine si nu stie cum. O data m-am enervat atat de tare incat mai aveam putin si o omoram pe Bianca, de atunci tuturor le este frica de mine si intr-un fel ma bucur adica vreau sa-i demonstrez tatei ca pot sa am grija de mine si singura. Numai pot, simt ca explodez si ca sa nu iasa urat incep sa strig
- Tatiiiiiiiii.punand accent pe i foarte mult timp
In secunda 2 tata apare gafaind, adica serios parca a alergat 2 km. Ma uit la el cu o fata de serios.
-Ce...s-a.....intampat?ne intreaba tata gafaind
-Serios nu se vede?il intreb eu aratand cu mana in jur
-Imi pare rau scumpo dar din asta nu te pot scoate.-stiu de ce a zis asta îi este frica de mama
-Bine o sa fac eu curat dar dupa ce ma intorc de la scoala.
Am pornit spre usa cand deodata îi aud cum rad in spatele meu. Ma intorc si le fac semn. Ei imi arata in jos si dupa am inceput sa bolborosesc ceva ce numai eu puteam auzii. Ies din camera imbracata tot si ma indrept spre bucatarie cand îi aud cum şoşotesc ceva. Intru dar nu îi bag in seama. Ma duc la frigider si imi scot inghetata. Deodata vine cineva si imi ia inghetata. Din reflexe ma intorc si il apuc pe "hot" de gat băgându-l in perete.
-Alex imi pare rau n-am vrut.-îi zic cu o voce m-ai stinsă.
Alex ma ia in brate dar eu il resping. Ma duc in dormitor imi iau geanta si am si plecat la scoala dar inainte le-am zis alor mei ca vorbim cand ma intorc. Bineinteles ca eu cum sunt incapatânata nu m-am dus la scoala. In locul acesteia m-am dus intr-o poienita, poienita mea. Am simtit ceva ca un cutit in inima nu am stat pe ganduri si am plecat spre casa. Ajungand acolo inima nu ma m-ai durea. Cand am intrat in casa toti s-au uitat la mine mirati. Inainte sa-si deschida careva gura le-am luat-o inainte.
-Ne-au trimis acasa.
Dau sa urc la mine in camera cand cineva ma opreste. Era Catrina.
-Vrei sa vi cu noi in club?ma intreaba ea dar eu dau din cap ca nu. Dau sa plec dar ma intorc spre ei si le zic:
-Maine fac 18 deci nu vreau o petrecere surpriza.
Acestea fiind spuse nimeni nu a obiectat.Noaptea a trecut repede, ceea ce nu m-am asteptat. M-am sculat dis de dimineata si m-am imbracat sport deoarece aveam chef de o tura de padure. Am coborat tiptil nu inainte de al auzi pe tata vorbind cu Alpha suprem. Am stat sa ascult si tata l-a invitat la noi inseara aceasta la petrecere. O nu se poate desi le-am zis ca nu vreau una. M-am hotarat sa stau in padure pana tarziu. Am plecat tot in aceeasi poienita de ieri si brusc mi-am adus aminte de durea din inima. M-am intins pe iarba verde ce lucea sub soarele arzator. Dintr-o data ma furase somnul. Cand ma scol observ ca s-a intunecat asa ca ma ridic de jos si cu pasi lenti ma intorc acasa. Am sunat-o pe Simona.
-Hei ce faci?-o intreb eu
-Bine tu?
-Ma intrebam daca vrei sa vi pe teren sa ne antrenam eventual ne mai si jucam. Ce zici?
-Bine, mie imi convine. Deabea astept sa te bat.-imi zice ea dupa care inchide.
Dupa 10 minute ajung pe teren si imi dau bluza si pantalonii jos ramanand in bustiera si pantaloni scurti. Ma plimb putin dupa care apare si Simona in sfarsit.
-Ce ti-a luat atat sa vi?-o intreb, dar observ ca a venit cu toata gasca dupa ea. Alex si Sam vin pe la spatele meu si ma leaga la maini, picoare si ochi. Ma enervez si ma transform in lupul meu alb. Am alergat pana in fata casei si vazand ca luminile sunt stinse am intrat asa cum eram. Deodata luminile se aprind si nu numai cele din casa si cele de afara care descopera niste decoratiuni foarte frumoase. Ma uit la ei si incep sa marai. Deodata un baiat in jur de 22 de ani cu parul negru si ochii de un caprui inchis imi atrage atentia si deodata ma intorc si incep sa alerg in padure, astfel ajungand in poienita. Ma transform la loc si ma duc la un copac si il deschid. Inauntru, ce sa vezi m-ai aveam doar doua tricouri ce imi ajungeau peste fund. M-am imbracat cu unu dintre ele si am simtit cum cineva ma ia in brate. Incep sa marai dar acesta nu imi da drumu asa ca il apuc de mana si il trantesc jos pe pamant. Acesta se uita la mine cu un zambet pe buze si se ridica. Ma uit la el tare confuza si il intreb:
-Ce ti se pare atat de amuzant?

Sufletul meu pereche este Alpha Suprem(Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum