Capitolul 13-Padurice

4.7K 272 0
                                    


-Ea este.....a fost, fosta regina. Cea mai puternica dintre toti.

-Asa si ce cauta in mine?-ii intreb aratand spre piept

-Cred ca......razbunare? Ea este tot odata si sora mea mai mare. Cum ea era prea malefica au detrenat-o si m-mau  incoronat pe mine dar dupa nasterea voastra.

"Hei nepotico vad ca ai aflat o parte din adevar."-imi zice Tressa
"Cum adica o parte?"-o intreb
"Mai este o parte. Asa cum sa zic te "posed" pe tine....am posedat-o si pe mama ta. Dar ea a fost prea slaba si a murit. Dar vad ca pe tine nimic nu te doboara."-imi raspunde

Am inceput sa trmur de furie habarn-am. Stiu doar ca imi trebuie un sac de box.

-Chris ce ai?-ma intreaba Mike zgaltaindu-ma

-Tressa a omorat-o pe mama.

Dupa ce le-am zis asta i-am lasat pe toti si am iesit afara. M-am dus la primul copac si mi-am canalizat toata puterea in pumn. Odata facand contact intre cele doua copacul a cazut jos.

-O SA TE OMOR CU MANA MEA SI NU MA INTERESEAZA CE VA TREBUII SA FAC CA SA AJUNG LA TINE TRESSA.
M-am transformat in lup si am inceput sa alerg. Ca sa ajung la Tressa imi trebuie o vrajitoare si ca sa am o vrajitoare trebuie sa calc pe pamantul lor. Parca era un clan in munti.

Intre timp la vila     Mike's pov

-Ce scrie mai exact in cart-il intreb pe Octav care sta de jumatate de ora uitandu-se in ea.
Ne-a spus doar sa nu mergem dupa ea ca o sa iasa urat.

-Deci.....ca sa o scoatem pe Tressa din inauntrul ei ne trebe o vrajitoare din clanul Black si......va mai trebuii un masacru de 100 de rogue. Toate acestea trebuiesc facute intr-o saptamana daca nu pa pa Chris.

-Trebuia sa ma fi dus dupa ea.-ii zic si incep sa ma invart in cerc.

-Eu zic sa ne impartim. Mike de exemplu tu o cauti pe Chris si ai grija sa nu faca ceva. Ce-i trei mergeti si vorbiti cu vrajitoarele iar eu cu tata si cu ceva oameni mergem la vanatoare de rogue.-ne spune Octav

-Nick dute cheama-l pe Dweit.-ii spun si ma duc la fereastra.
Stateam si ma uitam pe fereastra cand nici n-am realizat ca Dweit era langa mine.

-Vreau sa ei cei mai buni varcolaci si sa mergeti cu Greg si Octav. Pe rogue ii vreau vii. Sa fie clar.

-Dar cine sunt ei?-ma intreaba

-Este tatal lui Chris.

-Bine am inteles.

Toti ne-am dus la treburile noastre. Timp de cateva ore am cautat-o pe Chris si se pare ca era in muntii pe teritoriul unor vrajitoare. Dar ciudat nici o urma de ele decat Chris care statea in varf pe o piatra. M-am asezat langa ea. Se uita in gol. Am luat-o in brate si a tresarit.

-Ce faci aici?-ii soptesc la ureche

-Ma gandeam.

-Octav a gasit solutia la problema.

-Serios?-ma intreaba si se intoarce cu fata spre mine

-Da. Serios-ii spun si o sarut scurt

-Si ce trebuie?

-Pai o vrajitoare Black, vreo.....100 de rogue si c-am atat.

-Si cum o sa prindem noi 100 de rogue?

-De asta o se ocupa Octav cu tatal tau si cu alti oameni.

-Asa si de vrajitoare?

-Niall, Nick si Christian.

-Asa si tu ce aveai de facut?-ma intreaba si zambeste usor

-Pai avem cea mai grea sarcina.

-Serios?

-Da trebuie sa am grija de tine.

-Si cum o sa faci asta?-ma intreaba sarutandu-ma pe nas

-Pai o sa te leg de pat.

-Si dupa?-ma intreaba

-O sa te excit si o sa te las asa.

-De ce?-spune si pune botic

-Pentru ca asa mai lasat si tu mine azi dimineata si crede-ma ca este al dracului dureros.

-Ce ai zice daca am face-o aici?-ma intreaba

-Neee.

-De ce? Ca eu vreau. Am asa o energie si vreau sa o consum cumva. Ce zici bby? O facem? Haide stiu ca ma vrei.

-Te vreau si inca cum.

-Pai si atunci ce mai astepti?

-Un pat si poate in capusorul ala al tau sa nu mai fie prezenta femeia aia.

-Nu zice asta despre ea. Cred ca am inceput sa o inteleg. Cat timp stateam aici vorbeam toate trei. Tressa nu este chiar asa de rea cum o cred altii.

-A omorat-o pe mama ta.

-A facut-o din gelozie deoarece cu aparitia mamei, tata o iubea mai mult pe ea decat pe sora lui.

-Dar totusi scumpo.

-Bine gata. Vezi acum cine intrerupe?

-Da ai dreptate. Hai acasa.

-De ce?-pune ea botic

-Pentru ca trebe.

-Sa mai stam putin. Ti loooooogggg vtm

-Bine hai vino la tata.

-Arrrrrrr ce tata sexy am. Si ai arata mult mai sexy cu mine facand dragoste in natura.

-Vrei sa vezi ce fioros sunt?

-Asta este o provocare?

-Depinde.....tu ce zici?

-Eu zic ca data viitoare sa ne luam un pat in padure ca sa ma satisfaci unde vreau.

-Si daca ti se nazara in apa? O sa vrei un pat si acolo?

-Nu ca o sa ne luam o casa plutitoare. Daaaaaa este lojic.

-Daca tu o sa iti iei o casa plutitoare, eu.....eu....o sa fac ce vrei tu.

-Punem pariu?

-Pe ce?

-Daca eu imi o casa plutitoare o sa faci ce vreau eu......doua luni iar daca nu imi i-au o casa ceea ce sunt slabe sanse, eu o sa fac ce vrei tu timp de....tot doua luni. Ce zici sweetheart? O facem?

-Mai intrebi.

M-am aplecat spre ea s-o sarut si a inceput ploaia. M-am oprit pret de cateva secunde.

-Nu te oprii.-imi spune ea si ma trage mai aproape de ea

Zis si facut. Am intins-o pe iarba proaspat umeda si am inceput sa o sarut sa-i simt mirosul care ma inebuneste in fiecare secunda. Pana sa o dezbrac eu, ea m-a dezbracat prima. M-a muscat de gat c-am tare asa ca m-am impins in ea sa ma simta. A gemut asa de tare cred ca a auzit-o si Franta. Nu am m-ai stat pe ganduri si am dezbracat-o si eu. Corpul asta de libelula o sa ma omoare intr-o zi. Nici n-am simtit cand intr-o fractiune de secunda m-a lasat fara boxeri. Si-a pus mainile  pe fundul meu si m-a impins in ea. Si ca sa fiu un gentelman am ajutat-o.
Am m-ai stat vreo ora in padure pana cand telefonul ne-a intrerupt.
Conversatie telefonica
-Da.-raspund eu, cand habarn-am cu cine vorbesc.

-Mike scumpule. Unde esti?

-Mamaaaa. Venim acum acasa.

-Pai grabitiva putin ca la copii le e foame.

-Venim acum . In 10 minute suntem acasa.
Sf. Conversatiei

-Ce s-a intamplat?-ma intreaba frumoasa din bratele mele
Daca stau bine sa ma gandesc eu inca n-am cerut-o de sotie. O doamne cat de prost sunt.

-Ăăăăă, la copii le este foame.

-Hai sa ne grabim.
O priveam cum se imbraca si este numai a mea.

Sufletul meu pereche este Alpha Suprem(Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum