Capitolul 28

2.1K 130 10
                                    

Mike

Dimineata ma trezesc, cei drept c-am nervos. Ma duc în bucătărie sa-mi beau cafeaua și pe drum ma tot gândesc ce sa fac cu tipul ăla.
In timp ce-mi pun zahar mi-a venit o idee, chit că o să semăn cu un psihopat. Cum ar fi dacă o temniță as amenajao ca pe un dormitor? Adică asa vor fi departe de nebun. Sau sa o trimit intr-o vacanță cu cei mici. Și asta este o idee buna. Chiar mai buna ca prima. Deci asa fac, o trimit 2 săptămâni în......unde? Pe o insulă?
Ies din bucătărie și mă duc afară. Soarele era acoperit de nori si creca o sa ploua. Stand rezemat de tocul usii nici n-am observat cat s-a facut ceasul. Adica serios 12?! Ma intreb...de ce sunt singurul treaz?
Ma duc in dormitor sa vad daca copii s-au trezit. Dustin doarme iar Dhianelei se tot foieste pana cand cade din pat si incepe sa planga. Bine ca frasu nu e treaz, ca daca ar fi fost, ar fi inceput sa rada de ea. Ma duc repede si o iau in brate.

-Gata printesica lu tata. Ia zis, unde te-ai lovit?

-Doale funtea si nasu.-spune uitandu-se chioras

-Offff lasa ca trece.

-Pupa sa tleaca.-spune si vine cu nasul mai aproape de mine

-Hai sa pupam nasucul.-am pupat-o dar am si muscat-o incet

-Tati lau. Ah tati, cum poate mami sa te supolte.-spune, iar ultima parte o zice mai incet

-Ce ai zis ma tu piscot?

-Io? Nimic. A intlat vantul pin pelete.

-Mare belea esti.-spun si o las jos ca sa-l trezesc si pe Dustin

-Dustin?-spun, si cand vreau sa pun mana pe el Didi incepe sa sara in pat, acesta cazand jos

-Didi tu esti ploasta sau ploasta.

-Dustin de unde ai invatat cuvantul ala?

-Unchiu Nil m-a invatat.-spune cu mainile in solduri.
Sa vezi ce-i fac si lui ala. Maine creca o sa-l invete cum se fac copii.

-Nu te mai lua dupa el. Spune numai prostii.

-Atunci ne luam dupa unchiul Nick.-spune Didi

-Scumpo ori Nil ori Nick, amandoi spun prostii.

-Am inteles. Sunt prosti.

-Dudu ce am zis?

-Sa n-o mai fac pe Didi proasta?

-Foarte amuzant baiete. Incheiem capitolul aici. Haideti sa mancati.

-Iei mancare.-tipa Didi si alearga pe scari

Ma duc sa vad ce face Chris, si daca doarme o trezesc. Doar n-o s-o las sa doarma nemancata. Intru in camera si djn baie ieseau aburi. Ma hotarasc sa o astept pe pat. Dupa 10 minute iese infasurata intr-un prosop.

-Stai de mult?-ma intreaba si vine sa imi dea un sarut pe...obraz?

-Nu...am venit sa te iau sa mananci.

-Ma imbrac si cobor.-spune si incepe sa se imbrace...eu uitandu-ma la corpul ei si inghitand in sec.
-------------------

Dupa ce am terminat de mancat, copii vroiam sa joace tenis. Afara. Pe ploaie, si asta nu se putea asa ca am cazut toti de acord sa ne uitam la filme.
A plouat aproape toata saptamana, iar noi ne-am uitat la filme toata ziua.
In timp ce faceam ceai o vad pe Chris ca nu are stare le scaun.

-Iubito esti bine? Tie frig? Tie rau?-o intreb si ma las pe genunchi in fata ei.

-Nu sunt bine. Nu sti ce e azi?-ma intreaba si isi acopera fata.
O doamne nu pot sa cred ca am uitat. Azi se face o saptamana decat a venit nebunul ala.

-Scuze iubito am uitat.

-Ce o sa facem?-spune si se tine cu mana de burta

-Ce ti-am zis si atunci...il omor

-Singur?

-Nu iubito. Cand cineva se pune cu unu din noi, se alege cu toata haita.

-Vreau si eu sa ajut. Ma ofer momeala

-Nu

-Da

-Nu...tu vei lua copii si vei pleca

-Nu, voi ramane. Vom duce copii la tata. Vor fi in siguranta la el.

-Nu pot sa te las sa te pui in pericol...sa il pui si pe el in pericol.-ii spun, uitandu-ma la pantecele ei

-Dar Mike...

-Nici un dar. Iti faci bagajul si Octav o sa vina sa te ia.-ii spun si ies din bucatarie

In timp ce mergeam prin casa, ma intalnesc cu ai mei.

-Sti Mike...Chris are dreptate.

-Oh hai mama nu incepe si tu. Nu are dreptate. Daca ar ramane nu ar face decat sa ne traga in jos. Adica in loc sa-l omor pe ala, va trebuii sa am grija de ea.

-Mike...-ma face mama atent

-Ce?-ma rastesc, si imi face semn in spate

-Asta insemn pentru tine...

-Chris ai inteles gresit.

-Te trag in jos...asta ai spus.

-Iubito esti puternica, te lupti bine, dar intelege-ma...o sa mai avem un copil si nu vreau sa patesti ceva.

-Ok...plec la tata. Te iubesc.-spune si imi sare in brate

-Si eu te iubesc.

-Promite-mi ca orice s-ar intampla vei veni dupa noi.

-Chiar daca voi ramane fara o mana. Nu scapi usor de mine.

-Nici nu vreau.

Dupa ce au plecat, tata si cu fratii mei au venit in casa.

-Hei frate, nimic suspect afara.

-Deocamdata.

-Mike trebuie sa organizam haita.-imi spune tata

-Stiu.

O ora mai tarziu oamenii mei au inconjurat tot teritoriul.
Ma plimbam prin casa si mi-am dat seama ca nu prea mai mirosea a Chris...hmm mai bine dau cu parfum ca sa se simta ca e aici. Cand vroiam sa ma pun si eu pe canapea, de afara se aude deodata ceva cazand. Ies repede si cand vad ce s-a intamplat fug repede la Nick care era prins sub copac. Ii strig pe tata, Niall...oricine sa vine sa ma ajute.

-Ce s-a....-spune tata si cand vede ramane pe loc

-Cred ca este aici...deci asa joacă.-murmur. Tata, hai odata.

-Ah da acuma

In timp ce ridicam de copac, ajutat de altii...mai cade un copac. Eh dracie. Asta vrea sa ma lase fara copaci.
Dupa ce l-am scos pe Nick, l-am trimis impreuna cu mama care venise repede si ea la doctor ca, creca i se rupse un os.
Dintre copacii iesea un barbat urmat de alti adepti.
Am o presimtire ca o sa-mi placa si ca o sa regret.

In sfarsit dupa cateva luni bune m-am gandit sa va dau continuarea. Va zic scuze ca v-am lasat sa asteptati atata. Unii probabil o sa inteleaga altii nu.....Vreau pareri :*

Sufletul meu pereche este Alpha Suprem(Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum