Și în sfârșit l-am terminat. Probabil l-as posta mai repede dacă nu aș mai citi alte cărți. Dar na ce să faci dacă sunt interesante. Deci sa nu o mai lungim Lectură Plăcută. Sa speram că o să vă placă.
Mike's pov
Dupa ce am pus-o să aleagă am ieșit repede din camera. Nu vroiam să o pun să aleagă, dar m-a obligat. Dacă s-a întâmplat o minute cu Dustin și Dhianelei asta nu înseamnă că minunile vin când vrem noi. Pur și simplu nu vreau să o pierd. Numai eu stiu cum am trait într-o lună când a fost în comă. Și......în luna aia eram distrus. Dar dacă o s-o pierd pentru totdeauna. Eu ce o să mă fac? Dar copii?
Intru în birou și observ un teanc mare de hârţoage pe măsuţă. Încep să le rezolv una câte una. Trece o foaie...doua foi.....trei foi...patru foi ....până la 100 de foi..... Cred. În birou se face întuneric semn că e seară deja. Mă uit la ceas și văd că este...... 12 noapte!? Îți bagi joc de mine?
Ies din birou și mă îndrept spre dormitor. Intru înăuntru și văd copii cum dorm lângă Christina. Mă apropii mai mult de ei și observ ceva mov pe abdomenul lui Chris. Îi ridic maieul și ce să vezi o vânătaie cât ea de mare. Ea se foiește oleacă și își duce mâna pe burta strâmbându-se.Stau de o oră și mă gândesc cât de prost am fost să o pun să aleagă. Și când dracu s-a întâmplat că eu nu îmi aduc aminte. Ah doamne idiot idiot.
Da știu că ești idiot. Stay chill man că iei foc. This boy is on fire.
Serios Roy? Serios?
What's rong man?
Am făcut-o de oaie.
Esti sigur? Poate ai făcut-o de capra sau ţap.-imi spune el și îl aud cum râde.
Spune-mi ce să fac. Dacă mă părăsește pentru asta?!
În primul rând să ști că ai merita să fi părăsit. Și în al doilea rând cere-i scuze. You are such an idiot.
I know man. And I'm not just an idiot. I'm a jerk and the most stupid husband in the world.-ii spun și oftez
Băi...... ori tu ești prost ori eu uituc. Tu nu ai cerut-o încă pe Christina de nevasta în pizda lu măta.
Da ai dreptate. Atunci ce sa fac. Spune.
Tu nu ești atent de loc? Cere-o de nevastă bă și spune-i că îti pare rău. O da și că o să nască copii.-imi spune el și mi-e pur și simplu îmi cade casa în cap. Adică există riscul să o pierd și el ce face? O trimite fix în iad. Părăsesc convorbirea cu Roy și mă pun și eu în pat cu gândul că mâine pe primul loc să mă duc să îi i-au un inel și să o cer și mă mai gândeam la un cadou de împăcare. Ce să fie oare.......aaaah ce somn îmi e. Poate un lăptișor.......aaaaaa sau poate o brățară. Sau poate........ Buf somn.Dintr-odata sunt trezit de telefonul Christinei care sună într-o veselie de mamă mamă. Mă uit la ceas și......wtf este 5 dimineața. Cine dracu o caută la ora asta. Îl omor. Vreau să mă ridic dar mă pun la loc când văd că ea se scoală.
-Alo?
-..........
-Bine tati tu ce faci? Și Octa ce face?
-...........
-Ce? Nu. De ce să plâng?
-...........
-Da e adevărat.
-...........
-Nu este nimic important.
-.........
-Sunt din nou insarcinata.
-.........
-Nu, nu este minunat. Tata......sunt gemeni. Dacă..... daca de data asta voi păţi ce a păţit și mama? Dacă....dacă voi muri? Sau dacă....ei vor muri? Nu știu ce să fac-spune ea și iși trece o mâna prin păr dupa oftează lung.
-.........
-Pai...... Eu vreau să îi fac chiar dacă îmi voi risca viata pentru ei.
-.........