Acasa
Dupa ce am ajuns acasa m-am dus direct la baie. Am stat cateva secunde si nu imi vine sa cred sunt insarcinata. Nu pot sa exprim sentimentul pe care il am in momentul acesta, doar ca nu imi vine sa cred ca o sa fiu mama. Deabea astept sa le dau vestea celorlalti. Va fi un cadou de Craciun foarte frumos, doar ca sper ca Mike sa nu se supere ca nu i-am spus lui primul.
In seara de Craciun
Toti ne-am dat cadourile si a mai ramas doar al meu.
-Bun, acum este randul meu. As dorii sa spun doar ca acest cadou este mai mult pentru Mike dar si pentru voi. Deci.....
-Hai iubito spune nu ne mai lasa in suspans. -imi zice Mike si mi se pare mie sau avea un zambet
-Deci eu sunt.......-nici bine nu termin ca Mike ma intrure
-Tu esti.....
-Pentru numele lui Dumnezeu de ce este atat de greu sa spun ca sunt insrcinata.
La spusele mele toti erau fericiti. Cand Mike vroia sa ma ia in brate mama lui ia luat-o inainte, la fel sii fratii lui. Restul serii baietii cred ca ma tineau dinadins despartita de Mike. Deodata mi se facuse rau si imi vine sa vars.
Mike's pov
O vedeam mai palida la fata. Intr-o fractiune de secunda a fugit in dormitor la baie si eu bineinteles urmand-o. m-am dus langa ea si cu o mana ii tineam parul si cu cealalta o mangaiam pe spate.
-Trebuie sa-ti zic ceva.
-Ce?
-Eu stiam dinainte ca tu esti insarcinata.-ii zic eu zambind
-Si cum ma rog? Ca nu ai fost cu mine cand mi-am facut testul.-ma intreaba ea cu mainile in san
-Dar cand am facut-o in birou, nu m-am protejat, pentru ca stiam ca vrei foarte mult un copil. Si ca sa-ti mai zic ca nu iti trebuia un test. Si........
-Si......
-O sa avem gemeni
-Serios ce dragut. Dar tu de unde sti?
-Pai varsaturile se aplica doar daca ai gemeni, pentru ca daca nu aveai te lua ameteala si altele.
-Si ce crezi ca o sa fie?
-Eu cred ca baieti.
-Ba nu o sa fie si o fata. Sti ce? Hai sa nu ne mai certam, ce o fi o fi, doar sanatosi sa fie.
-Si tu sa fi.
-Pai normal ca o sa fiu.
-Trebuie sa-ti mai zic ceva.-nu stiam cum sa-i zic ca daca ceva nu merge bine la nastere ori ea ori copii o sa moara deoarece nimeni pana acuma nu s-ar fi auzit ca a nascut gemeni la o varsta destul de frageda.
-Ce?
-Felicitari esti prima luna care o sa aibe gemeni.-vai frate ce prost sunt cum sa fie prima ca si mama are gemeni.
-Serios?
-Da serios.-uau nu a bagat de seama,dar oare pana cand o sa-i ascund
Chris's pov
Am coborat inapoi jos si dintr-o data usa de la intrare cade jos lasand la vedere grupul de vampiri pe care ii omorasem, cred in padure.
-Mai,, mai, mai ce papusa.
-Nu din nou voi. Trebuia sa fi dat foc atunci.
-Ce pisi nu te bucuri sa ne vezi? Pentru ca noi ne bucuram.