Capitolul 2-Cunoasterea familiei

8.8K 468 29
                                    

Chris's pov

Ma intorc cu fata la el si imi pun capul pe piptul lui. Se uita la mine uimit, cred ca din cauza gestului meu.

-S-a intamplat ceva?-il intreb eu

-Am crezut ca ma vei lua la palme ca te-am luat prin surprindere.

-M-ai asteapta oleaca ca o sa vina si momentul ala.

M-a lipit mai mult de el si cand vroia sa ma sarute, pe usa a intrat unu din fratii lui peste noi. Mike si-a dat ochii peste cap si s-a intors cu fata la el. Nustiu din ce cauza dar a tulito imediat.

-Se pare ca le este frica de tine.-ii zic eu dupa care il sarut si ma indrept spre dulap.

Mi-am ales un maieu alb mulat ce imi scotea in evidenta pieptul si o pereche de pantaloni scurti negrii. Am aruncat hainele pe pat si m-am dus in baie sa umplu cada cu apa si spuma, ca altfel nu fac baie. m-am bagat in apa cu totul, adica nici capul nu mi se mai vedea. Deobicei asta fac cand vreau sa ma relaxez.

Mike's pov

Stateam in pat si o asteptam pe Chris sa iasa din baie. Trecuse jumatate de ora si ea tot nu iesise. Ma duc, bat la usa dar nu se aude nimic. Cand intru inauntru o vad cum sta in apa fara nici un stres ca s-ar putea ineca. Ma duc repede si o scot din apa, o infasor bine intr-un prosop si o duc in dormitor. O sterg si ea incepe sa rada.

-De ce razi?-o intreb eu cu o voce tremuranda.

-Dar tu de ce esti palid?-imi raspunde ea cu o alta intrebare.

Adica serios era in apa scufundata si ea ma intreaba de ce sunt palid?

-Ce.....a.....fost.....in.....capul....tau sa faci asa ceva?

-Uuuuuuuu se pare ca nu stii. Asa fac de fiecare data cand fac baie, ma linisteste intr-un fel.

-Bine de stiut.

Chris's pov

Ma uitam la el cum rasufla usurat.

-Stii ar c-am trebuii sa ma imbrac si sa coboram pentru ca deabea astept sa-ti cunosc familia.-ii zic eu cu un zambind

-Bine, eu te astept jos.-imi zice trecandu-si o mana prin suberbul sau par negru ca smoala

Cum a iesit pe usa m-am imbracat repede si m-am dus la geanta cu cosmetice. Mi-am facut niste bucle, m-am machiat nu foarte strident si am iesit pe usa. Nici bine nu am ajuns in sufragerie ca pe fetele fratilor sai s-a format un "o" dar nu i-am bagat in seama. M-am dus spre mama lui si am intins mana dar ia m-a luat n brate.

-Ce mi-as fi dorit si eu o fica ca tine.-imi zica mama sa care m-a facut sa-mi dea lacramile

-Pai.....acum aveti una.-ii zic dupa care ii zambesc. Nu va suparati ca va intreb asta dar.........

-Spune draga ca nu o sa-ti zica nimeni nimic

-Pot sa va zic mama?Daca nu va suparati/

-De ce sa ma supar? Astai buna

Dupa ce am m-ai luat-o in brate o data, au venit si fratii lui.

-Buna eu sunt Christian. Hey Mike, vezi ce sora draguta am?

-Vezi nu intinde coarda.-ii zice Mike lui Christian.

Ma uitam la urmatorii doi care vin spre mine si nu imi vine sa cred, sunt gemeni.

-Buna eu sunt Nick.

-Iar eu sunt Niall si ne bucaram sa te avem in familia noastra

-Si eu ma bucur.

-Sti ca l-a inceput ne-ai zis de o lupta?-ma intreaba Nick

-Da

-Si cand o sa aibe loc,ca trebuie sa pregatesc popcornulu si niste paturi, ohhh da si niste suc.

-De ce atata tam-tam?-ii zic eu cu o spranceana ridicata

-Hey nu in fiecare zi marele alpha este provocat si m-ai ales de o fata sau de sufletul lui pereche.-imi zice Niall care statea jn spatele lui Nick.

-Pai merg sa ma schimb si pe urma mergem. E bine?

-Nu prea. M-ai bine facem asa eu cu Niall mergem sa aranjam, iar Mike poate sa-ti mai arata imprejurimile.

-Bine mi-e imi convine.

Dupa o ora

Am ajuns pe teren si nu imi venea sa cred, baietii astia nu au glumit.

Sufletul meu pereche este Alpha Suprem(Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum