Capitolul 22-"La atac!!!"

2.9K 204 8
                                    

Chris
Au trecut 3 ani de la nunta noastra. Si cadoul pe care i l-am facut lui Mike l-a facut să râdă. I-am arătat casa plutitoare si ne-am petrecut in ea aproape toate noptile. In luna de miere m-a dus la munte unde am stat 2 saptamani. Copii au crescut si practic imi mananca ficatii. Stiti ce zic? Inebunesc. Sunt ca doi dracusori mici. Astia doi i-am facut cu Mike sau cu satana? Orice e posibil.
Acum alerg ca disperata prin casa în căutarea lor. Nu inteleg tuturor le place apa. Lor de ce nu? Pana si pisicile stau in apa.

-Mike!-tip de pe scari

-Da iubito, ce s-a intamplat?-ma intreaba el iesind din bucatarie

-Copii tai nu vor sa faca baie.-ii zic si el incepe sa rada

-Sunt si copii tai.-imi zice si ma pun in fund pe scari

-Gasestei. Barem fa si tu ceva. Eu i-am purtat 9 luni nenorocite si tot eu m-am chinuit sa-i aduc pe lume, așa că ciocu mic.

-Defapt au fost 8 luni.-imi spune si iese afara din casă

Mike
Ies afara dupa cei doi si invartindu-ma ajung in spatele casei. Dintr-o data sunt impuscat cu bile de noroi. Ma intorc si ii vad pe amandoi plini din cap pana in picioare de noroi.

-Mama o sa se supere.-zic si imi trec mana prin par

-Tai hade si tu.-ma trage de mana Dhianelei si cum pot refuz o asa scumpete

-La atac-zic si incepem sa aruncam cu noroi, creca mi-a intrat si in gura.

....

-Bine gata acum in casa la baie.-le spun serios

-Dar mai vlem.-pun botic amandoi

-Uite cum facem. Mergem sa facem baie si data viitoare o luam si pe mama. Vreti?

-Daaaaaa.-incep sa tipe amandoi

Chris
-Barbatii astia.-spun si imi Las capul pe spate

-Hei nu ma baga si pe mine in oala cu fratimiu.-spune Christian de sus

-Si tu esti barbat asa ca taci din gura. O da si o sa fugi si tu curand dupa puradeii tai.

-Mai am de asteptat mult. Iasmin are de abea 3 luni. Si nu are ca tine asa multe pofte sexuale.-spune si rade

-Bagami-as pula in gura ta.-spun si ma intorc, dar Christian se uita spre usa si este rosu la fata semn ca se abtine sa rada

-Ce naiba...-zic si ma intorc dar raman fara cuvinte.

In fata usii Mike si cu cei doi copii neobrazati stau plini de noroi. Cobor incet scarile si ei se dau un pas in spate. Serios sunt chiar atat de urata.

-Mai(mama), Dudu(Dustin) e de vina.-spune Dhianelei si arata spre Dustin

-Ba nu Didi e de vina.-spune la randul lui aratand cu degetul

-Tai(tata) e de vina.-spun amandoi si se intorc spre Mike

-Mike...-spun si ma indrept spre el

-Nu eu iubito.-spune si ma trage intr-un sarut

-Uuuu, tai pupa mai.-spune Didi și începe să topaie în jurul nostru împrastiind mizeria pe jos.

-Bine gata la baie.-spun după ce mă desprind de Mike

-Nuuuuuuuuu. -spun amândoi la unison

-Ba da. -spun și încep sa-i alerg

-Mai, rea.-spune Dustin

După o oră în sfârșit le-am făcut baie. Se făcuse deja seara și ah dulce pat. Ma arunc în pat pe burta și după 10 minute simt pe cineva peste mine.

-Ce face iubita mea?-ma întreabă Mike și mă mușcă de ureche.

-Sunt frântă.

-Ce ai zice de un masaj?-ma întreabă și își bagă mana pe sub maieu

-Ma așteptam să și termini.-ii zic și încep să râd înfundat

-Bine trecem la fapte

De 15 minute Mike sta peste mine și îmi face masaj și ah ce bine este. Și.... Este excitat. Serios? Pfoai.

-Mike?

-Mmm-spune dar cred ca ăsta este un geamăt

-De ce esti excitat? -il întreb și mă întorc pe spate el acum stand cu comoara lui peste comoara mea.

-Daca ai sta în locul meu ai ști de ce.

Ne învârtim, iar eu stau pe el acuma. Și că sa-l mai înnebunesc umpic am început să fac mișcări fix peste sexul său.

-Ahhh ce dracu. Vrei sa mor de excitat ce sunt?

-Doamne ferește.-zic și mă aplec sa-l sărut

Ușa se deschide și pe ea intră varco-copii mei. Își iau avant și sar în pat, dar ghinion ca, cădem toți pe jos.

-Mai, tai vrem avionu.-spune Dhianlei și începe să se învârte prin camera scoțând sunete.

Ne-am jucat jumătate de oră și de abea i-am pus la culcare. Ce doamne, ca doar nu le-am dat ciocolata astăzi. Ma intorc înapoi în dormitor și îl găsesc pe Mike în pat sforăind. Intru baie și mă relaxez pana când se face 00:00. Ce doamne cat am stat în baie? Bagami-aș. Îmi pun în maieu și o pereche de boxeri negri și la culcare. Nici bine nu mi se închid ochii ca aud tipele din dormitorul copiilor. Fug repede cu Mike în spatele meu și când intram îi observ pe cei doi sbatandu-se in cearceaf. Ma bufneste imediat rasul, dar ma potolesc. Trag bucata de material de pe ei si o observ pe Didi ca avea lacrimi in ochi.

-Didi ce ai visat puiule?-o intreaba Mike inaintea mea

-Am visat un vis foalte ulat. Mai cu tai au mulit si Dudu m-a palasit si si eu lamas singula.-spune ea si eu o strang tare in brate.

-Hei uitate la mami. Mami si tati nu o sa plece de langa voi niciodata.

-Da asa este mai si tai sunt inimile noaste. Daca ei mol.....mulim si noi.-spune Dudu

-Dudu nu.-spun si ma opresc.

Cum doamne sa le spun. Pebtru numele luu dumnezeu au 3 ani jumate.

-Atunci ma-mam-mami-spune Dudu

-Ceea ce vrea mama voastr sa zica este ca.....trebuie sa dormiti. Si Didi nu conteaz ce ai visat. Mami si tati sunt aici da?

-D-d-da.

-Bine atunci capu pe perna si vise frumoase.-le spune Mike si ii saruta pe frunte.

Dau sa ma ridic dar Didi ma prinde de mana.

-Mami nu pupa pe Didi si Dudu?-zice Didi

-Mami pupa. Nu este asa mami?-imi spune Mike si imi face cu ochiul

-Ba da. Unu si doi.-le spun in timp ce ii pupam

Ne intoarcem in camera si cand dau sa ma deplasez spre pat ma ia o ameteala, intunericul luandu-ma in primire.

Hei scuze ca ati asteptat atat de mult.....prea mult. Sper ca v-a placut. Si chiar vreau sa stiu parerile voastre. Urmatorul capitol creca este epilogul nush sigur

Sufletul meu pereche este Alpha Suprem(Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum