Mike's pov
Dupa ce am trimis-o pe Chris in camera m-am intors inapoi la musafirii nepoftiti.
-Ce anume vrea regele vostru de la ea?-ii intreb eu cu maxilarul inclestat
-Numele de Octavus iti zice ceva?
-Nu
-Noi credem ca da
In urmatoarele secunde eram in dormitor dar degeaba a luat-o.
Am sarit pe geam si m-am transformat. Pe drum am anuntat vreo 10 garzi despre disparitia ei. Inca i se mai simtea mirosul deci o s-o gasesc mult mai repede. Timp de 2 ore am alergat incontinu fara sa ma opresc. Doar gandul ca ar putea patii ceva ma omoara. Adica ce vrea de la ea? Nici cu mine nu stiu ce are. Ajuns la o pestera mirosul este mai puternic, dar parte cea mai proasta este ca pestera este pazita de 5 vampiri. Am luptat cu ei si daaa logic ca eu am castigat. Intru inauntru si sunt asaltat de triplu cat am dobarat. O doamne de aici n-am scapare. 5 am doborat dar pe restu nu am m-ai putut si m-au prins. M-au legat cu lanturi din argint si dus am fost. M-au aruncat intr-o temnita de abea puteam vedea. Era slab luminata. Am putut observa tortele amplasate pe pereti temnitei si atat. Am stat creca vreo jumatate de ora pana cand cineva a intrat inauntru.-Mai mai mai ce frumos din partea ta Mike sa-mi faci o vizita.-imi spune o voce enervanta.
-Scuteste-ma. Unde-i Chris?
-Cine? O stai nu-mi raspunde. Este cumva o fata roscata si mai presus de toate insarcinata?
-Octavus!!!!!-parca asa au zis ca il cheama pe regele lor
-Nu tipa vezi ca transpiri.
-Unde este?
-Nu-ti face griji. Vrei sa-ti spun ceva? Trebuie sa recunosc ce este ihm ihm ihm este delicioasa.
In momentul asta fierbeam de furie. Creca as fi putu rupe lanturile astea, dar m-am calmat. Stiu ca, Chris nu ar lasa sa se intample asta. Bag si mana in foc ca l-a batut sau ca l-a injurat.-Nici daca ai fi ultimul barbat nu s-ar culca cu tine.-ii spun eu foarte serios.
-Si daca am amenintat-o ca te omor?
-........
-Dar trebuie sa recunosc ca iubitica ta este mult mai buna la pat decat Juliet.
-Decat cine? Cine naibi este Juliet?
-Trebuie sa-ti amintesti. Mi-ai fortat logodnica sa se culce cu tine spunandu-i ca eu sunt mort.
-Stai putin frate eu nu as face asa ceva.
-Nu ma minti Shadow. Mi-a spus tot, si desi deabea am trecut cu vedere faptul ca tu ai violat-o ea s-a sinucis. Tu i-ai spus ca am fost omorat si desi ea nu a vrut sa creada asta tu ai violat-o si mai era si insarcinata dar dupa ce m-a vazut in pragul usii era prea tarziu si asta doar din cauza ta.
FlashBack-Octav
Cand am venit din asa zisul "razboi" cu vrajitoarele, defapt n-am miscat nici macar un deget. Doar am asistat. Zici ca era un film horror. La intrarea in castel am fost informat de catre un paznic ca prietenul meu cel mai bun Mike se afla aici. Nu am m-ai stat pe ganduri si am inaintat. Mi-am invartit ochii prin imprejur dar Mike nu era de gasit. Nici in living, nici in sala de jocuri nici in bucatarie. Am auzit niste plansete de sus, plansul Julietei asa ca m-am grabit. Inainte de a deschide usa am auzit o voce de barbat, vocea lui Mike? Ce cauta el aici in camera cu iubita mea si totodata mama copilului meu. Am ascultat la usa.
-Nu nu nu este adevarat. Octav nu are cum sa fie mort.-zice Juliet prin sughituri
-Ba da l-am vazut cum a cazut lat pe pamant.
-Nu, nu, mi-a promis ca nu ma va lasa niciodata.
-Stiu ca nu-tivine sa crezi dar asta este adevarul. Daca vrei poti sa te casatoresti cu mine si eu iti voi creste copilul crescandul ca pe propiul meu copil.
-Nu nu nu nu. Octav nu este mort.
-Ba da ce nu pricepi odata.-tipa Mike
-Nu te rog lasa-ma. Mike parca erai prietenul lui.
-Vrei sa-ti zic cum a stat treaba? De prima data cand te-am vazut am vrut sa fi a mea dar nu se putea ca marele Octavus sa nu se bage. Deci.....acum cand el nu mai este.....
-Nu nu te vei atinge de mine.
-Si daca ma ating ce o sa-mi faci?
-Aaaaaaaaa Mike nu te rog.
In clipa urmatoare cand am intrat pe usa Mike era peste Juliet. Dar era prea tarziu Juliet pierdu-se copilul. In clipa urmatoare am uitat de faptul ca el este ca si frateleu meu si am sarit la gatul lui. I-am lasat ditamai rana pe spate. Dupa ce Mike a plecat pe fereastra ca o pasarica. M-am intors catre Juliet care saraca de ea era terifiata.-Octav esti viu.-imi spune ea dupa care sare in bratele mele.
-Esti ranita? Si eu ce prost logic ca esti ranita doar ai pierdut copilul.
-Nu nu nu.
Stai oleaca deci deabea acum si-a dat seama ca a pierdut copilul? Chem pe cineva sa aiba grija de ea si dupa ma duc in birou. Peste vreo 3h merg inapoi in dormitor, doar ca ea nu era nicaieri. Ma duc la baie dar usa este inchisa. O strig dar nu raspunde. Sparg usa si ce se afla dincolo ma inspaimanta. O Juliet plina de sange si..... si.....fara puls. MOARTA.
EndFlashBack-Octav
-Bai da ma jur ca eu nici macar nu m-am atins de ea. Pentru ca n-am cunoscut-o. Ce tot atata in pula mea.
-Sti.....pe tine te inteleg cu faza in pula mea dar pe nevastata nu. Ce, are asa ceva? Hmmmmm trebuia sa o controlez.
Chris's pov
Vai frate ce enervant este omul asta pardon vampirul asta. Dialogul nostru este intrerupt de un paznic cred...... in care ii zice ca l-a prins dar pe cine? Nu ma intereseaza. Inainte sa iasa pe usa s-a intoes cu moaca spre je.
-Sa fi fetita cuminte.
-Omule lasa-ma in pace si vezi-ti de treaba ta.
-Nu ai vrea sa sti in ce consta treaba mea?
-Aaaaaaa nu cred.
-Eu cred ca te-ar interesa.
-Iar eu cred ca nu.
-Este vorba despre iubitelul tau.
-Iar eu am spus ca nu v... stai oleaca Mike?
-El in persoana.
-Ce cauta aici?
-Serios? Tu esti aici. Ligic a venit sa te salveze.
-Da-i drumul.
-Vrei sa-ti zic ceva? Hai pa pa.
Si cu asta mi-a inchis gura. A iesit frumos pe usa. Ce bine ca a plecat. O doamne si Mike este aici. Trebuie sa fac ceva. M-am dus usor la usa si am scos capul sa vad pe unde merge gigi. Ce nici macar nu mi-a zis cum il cheama. L-am observat ca vorbeste cu un paznic. Si tot ce am auzit era desprec mine cum ca trebe sa ma pazeasca. Dupa ce a plecat gigi tipu asta, paznicul s-a intors cu spatele. Am asteptat vreo 5 minute pana cand a disparut din vizor gigi dupa am sariti in carca la asta si gatul i-a facut poc. Si ca sa ma simt bine i-am smuls inima din piept. Eram plina de sange pe mana. Intr-un fel ma simteam bine. Criminal in serie. Muahahahaha.Daca aveti vreo idei sunt numai ochi. Orie idee nu conteaza ce contine doar spuneti-mi cum a-ti vrea sa fie mai departe.