Capitolul 15- Ron(nume de caine)

3.9K 240 7
                                    

Scuze ca n-am m-ai postat doar ca am avut niste teme de facut pentru scoala. A dracu scoala nu vine un cutremur sa o darame? In fine iata si cap. 15. De aici se vor complica lucrurile. Vor fi multe incurcaturi pe ici pe colo si sper sa intelegeti ceea ce vreau sa spun. Vor fi ceva gen duble personalitati, vor mai aparea sosii noi.

Mike's pov
Asteptam de o ora. O ora in care Chris nu s-a miscat. Am dus-o in dormitor si ii mangaiam parul roscat. Copii i-a luat mama cu ea si a plecat intr-o vacanta sa zicem. Cand mai aveam putin si atipeam am simtit cum patul face valuri. Am deschis repede ochii  si am vazut-o pe frumoasa mea. Se holba prin camera de parca nu a mai fost aici. La un moment dat se intoarce spre mine. Se da in spate si cade jos.

-Hei esti bine?-o intreb si cand dau sa pun mana pe ea se trage

-Da da trebuie sa vorbesc cu Greg.-imi spune si da se se ridice sa plece pe usa

-Chris sigur esti bine?-o intreb si ma apropii de ea

-Eu nu sunt ea.-imi zice si se intoarce

-Tressa

-Bingo.

-Ce vrei?

-Dăăăă sa lamuresc niste chesti. Si acum unde este Greg?

-Sunt in sufragerie cu totii.

Si acestea fiind spuse Tressa paraseste camera eu bineînteles urmand-o. Intram in sufragerie si toti ochii sunt pe ea.

-Buna Greg.-ii spune Tressa

-Tressa?

-In persoana.

-Ce i-ai facut lui Chris?-o intreaba Greg

-Eu nimic. Ea si-a facut-o cu mana ei. Patricia ce faci? Nu te-am mai vazut decand Zarifa ma ajutat sa o posed pe Lucinda.

-Trebuie sa o eliminam mai repede.-spune Octav

-O nu nu nu. Nu cred ca Chris o sa va lase sa face-ti asa ceva. Trebuia sa fi vazut ce fata a facut cand i-am zis o alta varianta a povesti.-spune Tressa

-Ce i-ai zis?-o intreb si ii pun mana in gat

-O scumpule nu trebuia sa faci asta.

Tressa ma apuca de gat si ma ridica de la sol.

-Las-o in pace.-ii zic referindu-ma la Chris

-Sti am jurat sa-i omor pe toti care se pun intre mine si putere. Si se pare ca voi sunteti niste obstacole. Si sti ce se intampla cu obstacolele? Trebuiesc eliminate.
Si acestea fiind spuse Tressa ma musca de mana, veninul imprastiindu-se repejor. In cel putin o ora voi fi mort. Am cazut lat pe jos. Tot ce am putut vedeam a fost ca Patricia a facut un fel de vraja prin care a scoso pe Tressa din Chris. Corpul ei a cazut langa mine. Tressa a fost imobilizata de catre toti prezenti.

Chris's pov
Dupa ce am lesinat ma simteam ciudat, de parca nu trebuia sa o las pe Tressa sa iasa afara. Logic ca nu trebuia. Bag la pariu ca te trage in teapa.-imi spune constiinta mea. Si daca nu este adevarat? De unde poti sa sti? Niciodata sa nu spui niciodata. Ce crezi ca daca ti-a zis povestea aia de iti dau lacrimile este o alta persoana? Nu uita ce ti-a zis tatal tau. Ca ea este dupa putere. Si daca nu este asa? Este matusa mea. Bine dupa aia sa nu iti zic "ti-am spus eu". Bine.
Ma trezesc usor din "somnul de frumusete" si observ ca sunt pe jos in....... sufragerie? Ce caut eu aici si cel mai bine spus ce face Mike pe jos? Si ce are mana lui?

-Mike? O doamne ce ai patit?

-Ce sa se intample? Cum ai putut sa o lasi pe Tressa sa iasa?

-Eu am crezut......-spun si sunt intrerupta de catre tata1 si 2

Sufletul meu pereche este Alpha Suprem(Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum