Capitolul 12- Mrrrrrrr si Tressa

5.3K 281 9
                                    

Si boom capitol nou. Ce faceti gagici :))))
-Copii au disparut.-spun si incep sa plang.

Eu plangeam iar el....el ce facea radea.

-Tu de ce dracu in pula mea razi?-ii spun in timp ce imi stergeam lacrimile

-O doamne nu iti face griji copii sunt cu mama.-spune el si ma trage la pieptul lui.
Am dat sa ma ridic din pat dar el m-a tras inapoi.

-Unde pleci?

-Pe centura vrei sa vi? Ma duc la copii unde naibi sa ma duc.

-Calmeazate si stai cu mine. Nu iti face griji copii sunt bine cu mama. Asa am reactionat si eu prima data cand nu i-am vazut in pat langa mine.

-Dormeai cu ei in pat?

-Da ce vroiai sa-i las sa doarme singuri

-Nu i-ai omorat in timp ce dormeai?

-Nu, eram costient. Poate odata s-a intamplat si mama a venit ca un fulger.

-Ok foarte ciudat.

-Te visam pe tine. Te iubesc.-imi zice el si ma pupa pe varful nasului.

-Ooooooo si eu ma iubesc.

-Asa faci.-si acelea fiind spuse s-a pus peste mine si a inceput sa ma gadile.

-Mike, Mike nu nu stai si eu te iubesc prostutule.

-Stiu sunt adorabil.

-Bine Mike. Gata vreau sa merg sa-mi vad gargaritele.

-Mai stai cu mine te rog.

-Putin.
Si-a lasat greutatea mai mult pe mine si ma sarutat. A coborat cu sarutarile pe maxilar, pe gat. S-a ridicat oleaca ca sa ma priveasca in ochi.

-Te iubesc.-mi-a spus
Si-a bagat mainile pe sub maieu si a inceput sa ma mangaie pe burta urcand pana la sani urcand mai sus pana ma lasat fara maieu. Mi-am bagat mainile in parul lui si l-am tras mai aproape. Ma mangaia pe picior de la glezna pana in interiorul coapsei. Mi-am coborat mainile in pantalonii lui strecurandu-mi mana inauntru. Membrul lui era deja intarit. L-am mangaiat usor si pe urma mi-am retras mana. A pus botul imediat.

-Iti placea?-l-am intrebat muscandu-l de ureche

-Da. Aseara eram......

-Te-am simtit crede-ma.

-Nu am putut sa ma abtin.
In secunda urmatoare eram peste el. O doamne ce excitat era. I sa sculat zici ca este turnul Effel.

-Te superi daca nici eu nu ma pot abtine.

-Chiar deloc.

-Mrrrrrrrr

-Imi place cum suna.
Imi plimbam mainile pe abdomenul lui. I-am scos pantaloni si boxerii intr-o fractiune de secunda. Mi-am plimbat degetele de-a lungul lui junior si era extrem de tare si extrem de mare. Sa fiu sincera pana acuma nu m-am uitat sa vad daca o are mare. I-am sarutat varful si cand sa trec la pasul urmator cineva a batut la usa.

-Da, stai o secunda.-a spus Mike ridicandu-se din pat-Sa-mi bag pula astia ce mai vor acuma?

-Lasa ca ma duc eu, tu rezolvate.

-Singur?

-Il chem pe Christian daca vrei.

-Nu sunt gay si nu cu fratimiu.

-Bine.

-Sa sti ca diseara nu mai scapi.

-Mai vedem noi.
Ma imbrac intr-un halat si imi ciufulesc putin parul ca sa para ca deabea acum m-am trezit. Deschid usa si Nick cu Niall si Christian erau cu gemeni.

Sufletul meu pereche este Alpha Suprem(Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum