Capitolul 16-Întoarcerea lui Brandon

4.1K 225 3
                                    

Hey imi cer mi de scuze ca a durat atat de mult. Sper să vă placă si acest capitol. Am băgat și niște faze dealea dar nu știu dacă mi-au reușit adică am scris și eu cum am mai văzut în alte cărti doar ca în ele erau mai detaliate. La capitolul anterior am schimbat o chestie minora. Este chiar la sfarsit.

Dupa trezirea lui Mike am m-ai stat in pat imbratisati pana cand soarele a rasarit. In timp ce ii mangaiam abdomenul prin tricou mana mi-a coborat pana la marginea boxerilor lui care erau ridicati putin mai sus decat blugii. Nu stiu de ce le plac baietor sa poarte blugii in vine. L-am simtit foindu-se si in cateva clipe era peste mine.

-Ai chef de joaca?-ma intreaba el cu botul in parul meu

-Aha. Vrei sa te joci si tu cu mine?-il intreb si il musc de ureche

-Ma mai intrebi.
A inceput sa ma sarute pe gat coborand in jos pana la sani care erau acoperiti de un maieu mai transparent croiandu-si drum in jos pana la pantalonii scurti din piele. Mi-a apucat marginea cu dintii si tragea de ei ca un lup. Mrrrrrr. Am vrut sa ma ridic deasupra lui dar este greu de clintit.

-Ce n-ai putere?-ma intreaba el

-Ba da...... ma lasi pe mine deasupra?-il intreb

-De ce?-ma intreaba el ridicand o spranceana

-De sus am o priveliste mai buna.-ii spun si il sarut intorcandu-ma astfel incat sa fiu deasupra.

-Stiu dar si de aici de jos este o priveliste mult mai frumoasa.-imi spune si isi baga mainile pe sub maieul meu. Mi-l da jos si ca sa fim chit ii dau si eu tricoul jos.

-Mrrrrrr-spunem amandoi deodata
Ma aplec sa-l sarut si el are cale libera la pantalonii mei. Cu o mana ii mangaiam abdomenul iar cu cealalta ii descheiam pantalonii. I-am tras pantalonii odata cu boxerii si l-am lasat putin surprins. M-am lasat mai in jos pentru a ajunge la destinatie. L-am prins pe Benny in mana. Da asa este si-a botezat scula. L-am auzit odata cand era in baie si cred ca i se sculase. Deci sa revenim. Nu am m-ai stat pe ganduri si l-am bagat in gura si ma uimeste si pe mine cat de adanc intra. Maresc ritmul si il simt cum tremura. Cine ar fi crezut ca marele Alpha Suprem o sa tremure. Nici in stare sa vorbeasca nu mai este. Scoate cuvinte si sunete ceva gen Chris nu ah doamne te ah rog. Strangea cearceaful ala de parca ar depinde de el. Din greseala.....cred l-am zgariat cu dinti ceea ce l-a facut sa maraie. Am gemut si el la fel. Am mai marit ritmul pana cand un geamat lung i-a parasit gatul si si-a dat drumul in gura mea eu inghitind imediat. Cu toate ca unora li se pare scarbos altora excitant. Dupa ce si-a dat drumul am inversat locurile acun el fiind deasupra mea si facand ce stia el mai bine.
Peste vreo jumatate de ora ne-am gandit sa mergem sa luam copii. Ne-am intrecut pana la cabana si a fost egalitate. Am intrat inauntru si am gasit-o pe Matilda cu ei in leagan. Saraca incerca sa-i calmeze. Ne-am dus in spatele ei si copii repede si-au ridicat mainile si au inceput sa gangureasca.

-Ma.-spune Dhianelei.

-Ta.-spuna Dustin

-Da mama voastra si tatal vostru isi fac de cap.-spune Matilda si casca.
Ma uit la ceas si observ sa este 14:15. Saraci creca le e foame.

-Mama poti sa mergi acasa sa dormi.-ii spun

-Voi când ați apărut?-ne întreabă Matilda

-Nu demult. De acum câteva minute încât să ne dăm seama că ţi-e somn.-îi spune Mike după care se repede la Dustin sa-l ia in brate.

-Da pai toata noaptea m-au tinut treaza. Si ma mir ca inca nu le este somn.-spune dupa care iese pe usa

-Mike nu ti se pare ca, copii cresc prea repede?-il ibtreb pe Mike in timp ce ma uitam la Dhianelei

Sufletul meu pereche este Alpha Suprem(Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum