Capitolul 7- Conversatie cu, Constiinta

5.7K 341 3
                                    

După ce gigi coboară scările îl observ că intră într-o încăpere care, şi ea este păzită de 2 matahale. Vai frate deci nu mai pot mi-e frica în momentul ăsta sau poate nu. Dacă Mike pățeşte ceva, jur că-l omor pe ăla. Dar nici povestea pe care mi-a zis-o ăsta nu pot să o dau deoparte. Nu cred că Mike ar face aşa ceva. Mai mult ca sigur este ceva la mijloc, parcă îi simt şi mirosul. Ups stai mirosul vine din temnițe. Cănd gorilele sau întors una spre cealaltă am intrat in acțiune. Am sărit din "ascunzătoare" şi am atacat. În 2 timpi şi o mişcare le-am scos inimioala. Mă mir, ei chiar au o inimă? Am stat la uşă vreo 5 minute până s-a auzit o altă uşă. Crecă dacă m-ați vedea ați spune că sunt sora lui Bloody Marry. În fine deschid uşa şi ceea ce văd îmi vine să vărs. Cred că ăia care stau în cuşti sunt vampiri şi.....vrăjitoare şi ...... vârcolaci. Ok deci cred că o să vărs la ce duhoare este aici. Gândurile îmi sunt întrerupte de un vârcolac.

-Luna ce căutați aici?

-Aaaaaa ne cunoaştem?-îl întreb eu în timp ce mă apropiam de cuşcă.

-Eu vă cunosc.

-De unde?

-Păi în primul rând sunte-ți Luna Supremă şi în al doilea rând Catrina din fosta haită imi este suflet pereche.

-Scârba nu mi-a zis că şi-a gasit sufletul pereche. Acum chiar că o omor.

-De ce sunte-ți aici?

-La prins pe Mike gigi.

-Cine?

-Tipul ăla care a trecut pe aici.

-El este Octavus, Regele Vampirilor.

-Okkkk şi ........tu de ce eşti aici?

-M-au prins pe teritoriul lor.

-Şi ceilalți?

-Infidelitate.

În timp ce înaintam am văzut........o doamne......un şobolan. Mi-e frică de ei s-s-s-sunt hidosi si si si ah doamne nu-i suport. Haide Chris doar nu te sperie un sobolan. O ba da ma sperie. Uite am ajuns sa vorbesc singura. Sunt constiinta ta. Nu mai fi fricoasa si dute. Frate e un sobolan. Asa si ce este mai important frica ta de sobolan sau salvarea lui Mike. Sa sti ca in timp ce tu te sperii de un sobolan el săracu poate să fie mort. Câte o data nu te înțeleg, adică nu ți-a fost frica să le smulgi inima vampirilor şi ți-e frică de un şobolan? Hai că asta trebuie notată în calendar. Ah frate conştiință proastă. Hei vezi ca practic te faci pe tine proastă. Bine gata mă duc. Am trecut uşor pe lângă şobo şi am inceput să fac jogging. Mă holbam prin fiecare cuşca dar Mike nu era în nici una cred că la băgat în altă cuşcă, pâna........ în fund era o uşa neagră din care se auzeau voci. Şi.......este Mike cu gigi. Deci.......este viu. Vezi conştiință proasta este viu. Ce acum nu mă mai bagi în seamă? Deci să înțeleg că tu apari când vrei tu? Mulțumesc lui Dumnezeu că nu ai apărut până acuma că, crecă turbam. Am m-ai ascultat la uşă până când nu s-a mai auzit nimica doar........nişte lovituri? Nu mai stau pe gânduri şi intru. Ceea ce văd mă face să-mi scot ghearele la vedere. Mike este legat cu lanțuri şi mai are şi răni care deabea se videcă. În timp el ce săracu suferă, Octav stă cu un cuțit în mână si râde. Amandoi si-au fixat privirile pe mine. Mike ei bine avea o fata ingrijorata si parca ma ruga din priviri sa plec iar Octav putin surprins poate ca se intreaba cum am trecut de vampirasi lui.

-Stai tu cum ai trecut de ....-ma intreaba Octav gesticuland cu, cutitul

-Cum am trecut de maimutele tale? Doi timpi si o miscare. Vezi ca trebuie sa faci curat, ca am facut c-am multa mizerie.

-Chris pleaca de aici.-imi zice Mike

-Glumesti nu? Deabea am ajuns si vreau si eu sa ma distrez oleaca. El s-a distrat cu tine. Acum este randul meu.

-Stii sunt chiar langa tine.-imi zice Octav

-Da stiu, dar nu prea bag prostii in seama.

-Si.......c-am cum ai vrea sa te distrezi cu mine?

-Chiar vrei sa stii?

-Da.

-Mrrrrrr

-Uuuuu incepe sa-mi placa.

-Stiti mai sunt si eu pe aici. Chris ce-i in capul tau?-ma intreaba Mike

-Multe trebuia sa fac asta de cand l-am vazut.-ii zic eu cu un zambet malefic.
Nici nu sti-ti ce este in capul meu. M-am dus la Octav l-am legat cu o carpa habar n-am asa si l-am legat la ochi. L-am dus si l-am intins pe o masa. L-am legat foarte strans de maine si de picioare.

-Hei ce faci da-mi drumul.

-Nu nu nu nici n-am inceput distractia.

L-am cotrobait prin buzunare pana am dat de o cheie. Am luat-o si am mers la Mike. L-am sarutat cu atata foc de parca nu il mai vazusem de secole.

-Nu imi vine sa cred ce ai facut.

-Mi-e da.

-Auzi am o intrebare?

-Daca m-am futut cu ala? Da ce ma crezi curva?

-Nu m-am gandit chiar asa. Si cum de
...

-Cum de mi-am dat seama? Nu stiu aveam o presimtire.

-Hai sa plecam.

-Nu stai ca inca nu m-am distrat.

-Nu gata.

-Inca nu-i gata nici n-am inceput.

-Am zis gata mergem acasa.

-Nu. Vreau sa ma joc.

-Ce vrei sa fac ca sa mergem acasa?

-Pai lasa-ma macar sa-i dau una in gura

-Bine.

-Si una in burta-am zis eu in sopata

-Ce ai zis?

-Nimic.

M-am apropiat de Octav. Am ridicat cutitul de jos deoarece l-a scapat cand l-am legat si in primul rand i-am rupt tricoul.

-Vrei sa te satisfaci singura?-ma intreaba Octav inca legat la ochi

-Nu ca are cine sa ma satisfaca si sti ceva deabea astept dar cineva ne intrupe. Deci daca nu te superi o sa termin mai repede.-i-am spus iar in secunda doi i-am crestat pieptul. Tipetele lui de durere imi incantau urechile.

-Ah ce frumos suna. Mike nu crezi?

-Oricat de mult mi-as dorii sa sufere dar nu pot.

-De ce chiar nu vezi ce ti-a facut?

-Ba da.

-Sti Octav chiar vreau sa mai aud inca o data povestea cum ca Mike ti-a violat logodnica.

-Dar asa a fost. Pe spate trebuie sa aibe o cicatrice mare.-imi raspunde Octav cu o voce tremuranda.

-Ii stiu corpul mai bine ca tine si te asigur ca n-are nici macar o zgarietura.

-Dar trebuie sa aibe. Da-mi drumul.

-Asa si dupa ce o sa faci? Nimic iti zic eu. Pa pa Octav.

-Nu stai da-mi drumul jigodie.

-Pa pa.

In timp ce urcam scarile auzeam vocile lui Nick, Niall si Christian? Ei ce cauta aici?

Sufletul meu pereche este Alpha Suprem(Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum