Capitolul 9-Trecutul

4.9K 316 14
                                    

"Cearta" noastra este intrerupta de Dweit, beta-ul haitei si de Tina a IIIa in comanda si tot odata sufletul pereche a lui Dweit.

-Greg este aici.-ne spune Dweit

-Cine este?-intreb eu incruntandu-ma

-Tata.-spune Octav

-Ce vrea?-intreaba Andrew

-Pe fiul lui si bineinteles razboi.-spune Tina

Am iesit afara urmata de restul familiei. In fata noastra la vreo 6-7 metri statea un barbat bine facut. In timp ce ma uitam la el privirile ni s-au intalnit. Ochii aceia sunt la fel ca ai mei. Si la aspect semanam. Adica parul lui este blond asa cum l-am avut si eu odata, nasul, gura..... parca am fi rude.

  Greg's pov

Asteptam ca cineva sa iasa. Probabil va intrebati de ce a durat 8 luni ca sa-mi salvez fiul. Ei bine am fost plecat si am cerut ca nimeni sa ma deranjeze. Acum stau si astept. Pe usa isi face aparitia o fata insarcinata. O tot studiam pana cand m-am uitat in ochii ei.

FlashBack

O doamne Lucinda trebuie sa nasca si cred ca sunt mai speriat ca ea. Am asteptat o ora pana cand doctorul a iesit.

-Felicitari aveti un baiat si o fata, dar........

-Dar ce? Lucinda este bine nu?

-Imi pare rau.

-Copii sunt ok nu?

-Da sunt foarte sanatosi.

Intru in salon si trupul iubitei mele este acoperit. M-am dus la copii si i-am luat in brate. Baiatul semana cu Lucinda iar fetita cu mine. Dar ce o sa zica parintii mei cand o sa afle ca fata este varcolac. Nu vreu sa ii despart sau sa parasesc pe unul dintre ei. Mi-am luat copii si i-am dus acasa cu toate ca mama nu o sa fie de acord cu fetita mea.

Au trecut 2 saptamani iar Octav cu Christina se inteleg foarte bine. In seara aceasta am lipsit de langa ei doar cateva minute. In aceste minute Christina a disparut. Am cautat-o luni la rand dar nimic. Mama ma pus sa ma casatoresc cu o alta femeie pe care nu o iubeam si mai ales pe baiatul meu. Dar nu aveam de ales.

EndFlashBack

Stateam si o priveam pana cand ea a cazut in genunchi

Chri's pov

Ma uitam la el pana am cazut in genunchi si am inceput sa plang. Stiu ca asta ma face slaba dar pe buna am fost mintita 19 ani. La ce va asteptati? Sa dau party?

-Ce s-a intamplat cu mama?-m-am auzit vorbind

-A murit la nasterea voastra.

-Si cu mine?

-Nu stiu. V-am lasat pe amandoi cateva amimute, dar cand m-am intors tu nu mai erai. Te-am cautat luni, dar nimic. Nici nu stiu cum de s-a intamplat asta?

-Eu stiu!-spune o femeie care iese din padure

-Leah ce cauti aici?-intreaba Greg

-Am venit sa va spun adevarul.

-Ce adevar?

-Celor petrecute acum 19 ani. Stiu ca este intr-un fel prea tarziu.

-Te ascultam.-zic eu.

-Cand ati lasat copii cateva minute mama dumneavoastra ma pus sa va i-au fica.

-Dar de ce?-intreb eu

-Probabil va vedea ca pe o amenintare. Si ca sa spun sincer ce ma pus defapt sa va fac cred ca....

-Spune-mi.-am zis

Sufletul meu pereche este Alpha Suprem(Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum