Capitolul 26-Him, again!!!

2.6K 162 16
                                    

Hei, hei hei scuze ca am intarziat....c-am mult. Sper sa va placa. Si cum a aparut acest Diablo de nicaieri :))) cred ca o sa lungesc povestea. Sper sa nu ma injurati cand o sa ajungeti la o aumita parte.
Chris

Ies din baie si îl vad pe Mike dormind pe tot patul, sforaind. Doamne saracul, chiar e asa de obosit? Cred ca da. Ma imbrac cu o pereche de pijamale de vara, ca de este vara. Urc la copii si cand ii vad zambesc. Au crescut maricei. Cand erau niste bondocei micuti. Dau sa la inchid usa, dar Didi incepe sa se foiasca. Merg langa ea si o i-au in brate. Ma strange atat de tare incat cred ca raman fara aer.

-Gata. Shhhhh.-ii spun si o pup pe frunte, ea deschizand ochisorii aia frumosi

-Mami?

-Da iubito. Haide culcate.

-Lamai da?-ma intreaba si imi apuca maieul in manuta ei mica

-Da. Voi fi aici cand te trezesti.

-Plomiti?

-Da, promit.

-Plomite pe degetel.-imi spune si ridica degetelul mic.

-Bine, plomit pe degetel.-ii spun si o pup pe frunte, dupa luand-o in brate

Dimineta cand ma trezesc, observ ca este 6 dimineta. Ce doamne atat de devreme?
In timp ce coboram jos in dormitor, il observ pe Mike cu capul atarnat in jos si cu un picior pe noptiera. Doamne asta trebe pozata... Dupa ce i-am facut poza inca radeam. Creca daca l-ai fi vazut ai fi facut pe tine de la atata ras. Fac cel mai rapid dus, urmand ca apoi sa pregatesc micul-dejun. Ma invarteam prin bucatarie cu tigaia in mana, pana cand vine cineva si imi pune mana pe umar. Din instinct ma intorc fara sa ma uit si ii aplic o tigaie in cap.

-Ai de pula mea. Femeio ce ai patit??-ma intreaba acel cineva, si cand deschid ochii il vad pe Christan cu Iasmine in spatele lui care radea

-Eu? Nu eu m-am furisat pe la spatele cuiva.

-Frate ti-am pus mana pe umar. Nu e ca si cand as fi fost un violator.

-Pfoai daca erai te omoram pana acuma.-ii zic si ma intorc inca cu tigaia in mana.
Incep sa pregatesc mai intai niste oua prajite cu bacon, pana cand iar cineva ma ia de data asta in brate, iar eu ma intorc si ii dau cu lingura ce o aveam in mana peste fata.

-Ce doamne!!-spune si eu ma uit mai atent

-Mike! Scumpule ce faci?? Ce ai patit de esti rosu pe fata??

-Tu ce crezi?

-Nu eu sunt de vina. Christian e de vina.-ii spun si il arat pe baiatul care statea la masa cu prietena lui

-De ce? Ce a facut?

-Eu sunt de vina??-spune Christian si se ridica de la masa venind spre mine

-Da-spun sigura pe mine

-Mi-ai dat cu tigaia in cap.-spune el exasperar

-M-ai speriat, si.....oricum nu s-a spart. Asta e, norocul victimei.

-Mda bine. Eu sunt de vina.

Sufletul meu pereche este Alpha Suprem(Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum