10.Bölüm✯Lavin✯

84 1 0
                                    

                          ❀ Keyfili okumalar...

Yarım saatten fazladır banyoda aynı şekilde ağlıyordum. Mert kapıya gelip vurmuştu, seslenmişti hiç bir şekilde cevap vermemiştim. Oda en sonunda susmuştu.

 
Ayağa kalkıp kapının kilidini açtım. Kapıyı açmamla içeriye bir şeyin devrilmesi bir oldu. Devrilen Mert"ti. "Lavin." onu dinlemeden odadan çıkmıştım.

Merdivenlerin bitiminde Büşra oturuyordu. "Çekil Büşra" diyerek onu iteklememle düşmesi bir oldu. Nefret ediyordum herkesten.

 
Mutfağa girip kendime su doldurup içtim. Bahçe kapısını açıp bahçeye doğru ilerledim. Çimenlerin üzerine yatıp gökyüzüne bakmaya başladım.

 
  "Lavin" ismimi söyleyen ne  Mert'ti nede Büşra. Bu bana birinin sesini anımsatıyordu. Tam ayağa kalkmaya niyetlenmiştimki, kolumdan  tutulup geri çimine yatırılmıştım. Beni geri çimene yatıran kişi benle beraber oda yatmıştı sol tarafa. Kafamı sol tarafa çevirdiğim de yanımdaki kişiyi hiç görmediğim kesindi ama sesi niye tanıdık gelmiştiki?  

 

  "Şimdi düşünüyorsun, ben bunun sesini tanıyorum ama hiç görmedim." "Aklımı mı okudun?" dememle kahkaha atması bir oldu. " Haşa ne akıl okuması sadece küçük bir tahmin." "Küçük bir tahmin olsun bakalım. Sen beni tanıyorsun ama ismimi bildiğine göre." "Aynen öyle tanıyorum seni. Beni tanıman için sana küçük bir ipucu vereyim mi?" "Bence seni tanımama gerek yok önemsiz birisisindir." "Senin yemeğine ilaç koyduracak olan şahıs desem, senin için bir önemi olurmu?"
"Karan mısın  sen?" "Tam kendisiyim." Şaşkınlıkla yattığım yerden kalkıp oturur pozisyonuna geldim. "Senin burda ne işin var?" "İşyerinden çıkarken Mert çağırmıştı. Bir projeyi tamamlamamız gerek." "Siz aynı iş yerindemi çalışıyorsunuz?" "Normalde aynı işyerinde çalışmıyoruz, bu gün şirketlerimizi birleştirdik." "Yani kısaca siz arkadaşsınız." "Evet arkadaşız." "Ozaman ben senle iş birliği filan yapamam. Nerden emin olabilirim beni ispiyonlamayacağına. Yada bir saniye sana bu teklifi sunduğumdan belkide Mert'inde haberi var." "Hayır Lavin, Mert benim arkadaşım olsada  aynı zamanda düşmanım. Mert'e seni ispiyonlamam." "Zaten sen beni ispiyonlasaydın bende seni ispiyonlardım. Sonuçta sen beni öldürüp Mert'i perişan edecektin. Buda benim yapacaklarımdan bir farkı yok bence." sırıtmakla yetindi.

Geri çimene yattım gökyüzüne bakmaya başladım. Karan'da gökyüzüne bakıyordu.

"Noluyor burada." kafamı sağ tarafa çevirdiğim de Mert bize bakıyordu. "Bir şey olduğu yok Mert." bir şey demeden oda gelip sağ tarafa yattı.
"Büşra da gelmiyor mu?  Tek eksik o kaldı da." "Bende geldim. Hiç eksik kalır mıyım ben Lavin'cim." oda gelip Karan'ın yanına yattı. "Başka bir şey deseydim keşke." "Lavin'cim nedemek istiyorsun. Boşu boşuna senlemi harcadım şansımı demeyemi çalışıyorsun."  "Haşa hiç öyle şey olurmu Büşra'cım" Büşra'nın, Lavin'cim demesinden nefret ediyordum.

  Kafamı sağa çevirip Mert'e baktım. Bu senin son iyi günlerin. Yaşayacağın süre zarfında, bu dünyayı sana dar edeceğim. Mert'te kafasını bana çevirdiği an kafamı gökyüzüne doğru çevirdim.

Yattığım yerden kalkıp mutfağın kapısına doğru yürüdüm."Nereye?" Mert ve Karan aynı anda sormuştu. "Elinin körüne." diyip mutfağın çıkışına doğru ilerledim. Salona geçip televizyonun karşısındaki koltuğa yattım. Bir kerede yalnız kalayım.

1 saat 30 dakika sonra

"Lan kız nerede yer yarıldı içinemi girdi. Ben sizi boşu boşuna mı kapıya güvenlik olarak koyuyorum, ben size boşu boşuna mı para veriyorum." duyduğum seslerle gözümü açtım. Uyuya kalmıştım burada.

Bunlar kimi arıyordu. "Lavin nerede diyorum birdaha demeyeceğim size. Yer yarıldı da içine girmedi ya." bunlar beni arıyordu. Gülmemek için dudağımı dişledim. "Abi vallahi de her yere baktık. Tüm çevreye ve eve de baktık abi ama hiç bir yerde yok."

  Kafamı koltuktan kaldırıp kapıya doğru baktım. Toplam 10 kişi yan yana dizilmişti. 10 kişinin karşısında da Mert ve Karan vardı. "Siz benimi arıyordunuz? Burda uyuya kalmışımda. Mert merak etme yer yarılmadı bende içine girmedim."
konuşmamla her kesin bakışı bana dönmüştü.....

Patronun Esiri (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin