♪Keyifli okumalar....
Bölümün bir kısmı silinmiş tekrardan yazılıyor
" Sen hep buradamıydın." Mert ve Karan yine aynı andan sormuştu. "Evet hep buradaydım."
"Puff abi her yere baktım hiç bir yerde yok. Kanatları çıkıp uçup gitti sanki." "Kanatlarım filan çıkmadı bir yerede uçmadım Büşra'cım." "Offf biz şimdi boşu boşuna mı yorulduk." diyip benim yattığım koltuğa gelip bacağımın üzereni oturdu. O benim bacağımın üzerine mi oturdu. "Büşra kör müsün. Bacağım var ordaa." "Banane ya burası yatma yeri değil gidip odanda yatsaydın." kız haklıydı şimdi ben bunu ne cevap vereyim.
Bacağımı hızlıca kendimi çekmiştim. Ayağa kalkıp Mert ve Karan'a baktım bizi izliyorlardı. "Lavin bulunduğuna göre artık proje üzerine çalışmaya başlayalım." bunu diyen Karan'dı.
"Çalışma odama gidelim ozaman." "Sen git ben su içip geliyorum." Mert merdivenden çıkmaya başladığı an Karan bana bakarak gözleriyle mutfağı işaret etti.Mert yukarıya çıkmıştı. Karan'da mutfağa gitmişti. Mutfağa çağırmıştı beni ama Büşra vardı burada. "Bende bir su alayım" "Eee banane senin içeceğin sudan Lavin." "Nereye gittiğimi merak edersin diye demiştim ama gerek yokmuş demekki." söylesek bir dert söylemesek bir dert. Mutfağa girdiğimde Karan'ın arkası dönüktü, camdan bahçeye doğru bakıyordu.
"Ben geldim. Niye çağırdın beni." "2 gün sonra planı konuşuruz dedin ama sen bu evden çıksan bile peşine adam takar Mert. Şu an yüzyüzeyken konuşalım dedim." "Konuştuklarımızı duyabilirler." "Bahçede konuşalım ozaman." bahçeye çıktığında bende peşinden gitmiştim.
"Aklında bir plan varmı?" "Var." "Anlat ozaman." "................................................ işte Mert'te böylece ölecek." "Zekice bir plan ve kusursuz. Planı uygulamaya ne zaman başlıyoruz?" "Plan bu günden itibaren uygulanmaya başlanacak şu an Mayıs ayındayız Temmuzun 4' ünde de Mert hayatta olmayacak." "Tamam" diyip içeriye girmişti. Bende içeriye girip odama çıktım.
❁
Kapının tıklanmasıyla başımı okuduğum kitaptan kaldırdım. "Gel." içeriye giren Büşra'ydı. "Lavin ben öyle gezeceğim alışveriş filan yapacağım. Abim dediki Lavini de al. Hızlıcana hazırlan ben aşağıda bekliyorum seni. 10 dakikan var." kapıyı örtüp çıktı. Bu nasıl ruh değişimi bazen tatlı oluyor bazen sinir bozucu.....
Dolabı açıp içine baktım. Kelebekli, pembemsi, diz üstünde bir elbise aldım. Elbise rahat görünüyordu. Hemen üstüme elbiseyi giydim. Altınada onla uyumlu sandalet giymiştim. Saçlarımı yarısı dağınık bırakmış yarısınıda üsten bağlamıştım. Kendi saç tutamımdan alıp bağlandığım yerin etrafına doladım. Hazırdım, çantamı alıp aşağı inmeye başladım.
Büşra bir şey sayıyordu "59,58,57,56,55,54,53,52,51,50" "Ne sayıyorsun Büşra" "Süreni son 1 dakikan kalmıştı gelmeseydin gidecektim.
...
Avm'ye gelmiştik. Yürüyen merdivenlerle üst kata çıktık. "Hepsine sırayla girelim." diyip önden yürümeye başladı, bende onun peşinden gittim.
Mağazaya girerken birisine çarpmıştım. Çarptığım kişiye baktım.
"Lavin" "Ayaz"❄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronun Esiri (+18)
ChickLitAşk peri masallarındaki gibi değildir. Aşk acıtır, aşk incitir, aşk delirtir. ✴ Daha 2 saat kalmasına rağmen çoğu arkadaşı buradaydı. İçeriyi ve dışarıyı kontrol ettiğimde hiç eksik yoktu ('aslında vardı, kefen eksikti.') her şey tastamamdı. Onun ge...