Medya : Üstteki resim Gündüz Hali ,
Alttaki resim ise Gece Hali ..
Yine ve yine her zaman ki gibi teyzemin aşağıdan ;
" Prensesim hadi yoksa okula geç kalacaksın "
Demesi ile gözlerimi araladım. Bu sefer uykumu tam anlamıyla almıştım çünkü diğer kısmıda teyzem seslenesiye kadar yatak keyfi yapmaktı. Yataktan kalktıktan sonra ise banyoya gidip rutin işlerimi hallettim ve daha yerleştirmediğim için eşyalarımı bavulumu açıp içinden güzel bir siyah tulum çıkardım. Tulumu giydikten Altına da siyah tek bantlı hafif topuklu ayakkabı da giydim ve sonra saçlarımı su dalgası yaptım ve hafif makyaj ile de son noktayı koymuştum.
Medya : Berrak
Hazır olduğumu hissettiğim an ise çantamı da alıp aşağıya indim. Yine teyzem bütün marifetlerini döktürmüştü. Keyifle kahvaltımı yaparken ise teyzem ;
" Prensesim sana dediklerimi sakın unutma ve bu arada seni okula ben bırakacağım okulunuzun müdürü Zehra AKMAN benim eski bir dostum hem onunla konuşacağım hemde vedalaşmış oluruz seninle "
dedikten sonra kafamı salladım ve gözlerim dolmaya başlayınca teyzem bunu farketmiş olacak ki yine ;" Ah sulu göz ağlamak yok tamam mı? Evet ilk defa ayrılıyoruz belki ama sonuçta sana 1 saatlik uzaklıktayım ve ne olursa olsun zor durumda kaldığın an beni ara. Senden ricam da soğukkanlılığını ve sabrını sürekli koru. Çünkü sende annenin asaleti ve gücü ile babanın kararlığı mevcut. Ve lütfen sinirlerine hakim ol asla ama asla sinirlenme! Sinirlenecek olursan da gözlerini kapat ve sakinleşmeyi düşün tamam mı benim minik prensesim "
dedikten sonra kafamı salladım ve teyzem ile beraber sofradan kalktık. Çok geçmeden ben bavulumu elime aldım ve kapıdan çıktık ben araba ile gideceğimizi sanarken karşımda ağzımı beş karış açık bırakacak bir hayvan gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kutsanmış Varis ( 1 ~ 2 )
Fantasy1.sezon bitimi , 2.Sezon Başlangıcı Berrak ve Arkadaşları yeni bir yerde yeni bir maceraya atılmışlardı. Yeni arkadaşlıklar Acılar Sırlar Gizemler Yalanlar Aşk ve İhaneti yine ve yine tadacaklar.. LAKİN BU SEFER BERRAK ÇOK DAHA GÜÇLÜ.. O hem Son E...