S2 ~ B10

110 8 14
                                    

DEĞERLİ ARKADAŞLARIM ÖNCELİKLE HEPİNİZDEN GEÇ BÖLÜM ATTIĞIM İÇİN ÖZÜR DİLEMEK İSTİYORUM. Kİ YİNE BİR SEBEBİM VAR AMA HER ZAMAN DA SİZE BUNLARI SÖYLEYİP MAZERET UYDURUYORMUŞUM GİBİ DÜŞÜNMENİZİ İSTEMİYORUM.

HEPİNİZDEN TEKRARDAN ÖZÜR DİLERİM ❤️❤️ 

Sabah spor salonunda buluşan gençlerin hepsi ya esniyordu ya da halsizlikten ve yorgunluktan yalpalanarak ve yerinde sallanarak duruyordu, kimileri ise kendini yere atıp oturmuştu. Amaçları sadece azıcık içip deli gibi eğlenmek iken onlar hem delice içip hemde delice eğlenmişlerdi ve işin aslı herkes o geceyi hatırlıyordu. Deniz ise Ashley'e bakarken Ashley'de aynı kaçamak bakışlarla Deniz'e bakıyordu. Berrak ise bu görüntülere dayanarak,

" Herkes biraz daha kendine geldiğinde antramana başlarız ve bu süre zarfında kadar eğer Ashley uygunsan seninle özel bir konu hakkında konuşmak istiyorum "

Diye sorunca Ashley kısa bir şaşkınlık ardından ise kafasını olumlu anlamda sallamıştı ve Berrak Buğra'nın yanağına öpücük kondurduktan sonra gözleriyle Beatrix'e baktı ve ona güven verici bir tebessümden sonra oradan ayrılırken abisinin radarına yakalanması ile şirince gülümseyip oradan uzaklaşmıştı. Okulun bahçesine çıktıklarında ormana yakın uzakta olan banka gidip oturmuştu Berrak. İki kız kısa bir süre sessiz kaldıktan sonra Berrak derin bir nefes alıp ,

" Dün partide iken bir süre sonra dışarıda Beatrix ile konuşma fırsatımız oldu. Biliyorsun ki aramızda sorunlar var ama neden olduğunu bende bilmiyorum. Benim sneinle ya da Beatrix ile bir sorunum yok. Sadece her insan gibi bana düşman olana dostluk yapacak değilim. Beatrix ile konuştuğumuz da istemeden de olsa sırlarımızı da paylaştık ki tahmin ettiğin üzere aramızda şuanlık bir sorun yok ve bir dostluğun temeli atıldı. Seninle de öyle olmak beni mutlu eder.. Sadece merak ettiğim snein neden bendne ya da arkadaşlarımdan hoşlanmadığını ama hoşlanmadığını sebebinin ise olmadığını biliyorum sadece Beatrix ile kardeş gibisiniz hatta belki daha da ötesi.. Bu durumu çok iyi biliyorum aynı şekilde Almira ve bende öyleyiz. Dün abime olan bakışlarını gördüm aynı şekilde de abiminde sana olan bakışlarını. Gizlice birbirinize bakıp durdunuz ama sonucu ise dans etmekle bitti. Abim benim için çok özel biri çünkü yıllar sonra yalan bir hayatımın içinde ilk gerçek olan o sonra da ailem oldu. Belki beni anlarsın belki anlamazsın bunu bilemem ama şunu bilmeni istiyorum, yine de benimle ya da arkadaşlarımla dost olmak istemezsen bile eğer abime karşı bir his besliyorsan bile sana engel olmaya kalkmam çünkü ne yaparsak yapalım kalbimize söz geçiremeyeceğimizi çok iyi biliyorum. O yüzden yine sana karşı kötü tavır takınmam, aslında bu konuşmayı da nedne yaptığımı bilmiyorum sadece içinden yapmak geldi. Eğer bir gün sende benimle Beatrix gibi olmak istersen ben her zaman buradayım derdini dinlerim ve yine düşman olsakta bu daima aramızda sır olur benimle sonsuza kadar gider. Ama umarım abime duyduğun ilgi ve istek daima gerçek olur çünkü en sevdiğim kişinin sadece mutluluğunu isterim ben. Neyse diyeceklerim bu kadardı en azından dinlediğim için teşekkür ederim "

Dedikten kısa kısa bir zaman Ashley'e bakan Berrak onun sessiz kaldığını gördüğünde yerinden kalkıp arkasını dönüp bir adım atmıştı ki Ashley'nin,

" Aslında haklısın sana ya da arkadaşlarına karşı kötü bir niyetim yok. Beatrix benim kardeşinden de öte biri. O üzgün ya da sinirle olursa bende öyle oluyorum. Bu zamana kadar sadece ikimiz yetiyorduk birbirimize ama bir süre sonra Beatrix ile yakınlaşman hoşuma gitmiyor su çünkü hem şüpheleniyorum hemde bu durumun nasıl bu hale geldiğini düşünüyordum. Belki de bize bir tuzak kuruyor diye de düşünmeden edememiştim senin için. Sonradan Beatrix'in hallerinin ve durumunun eskisinden çok daha iyi olduğunu gördüğümde ise ses çıkarmayın gözlemlemeye devam ettim. Beatrix ilk defa o gün zihin koltuğundan kalktıktan sonra içten bir şekilde gülümsemişti ve benimde hafifte olsa ön yargıları gitmişti ama dediğim gibi şüphe yine de vardı. Abin durumuna gelecek olursak neden ona baktığımı ya da dün nedne o hareketi yaptığımı bilmiyorum. Ben bir anda oldu sandım ama bundan birkaç defa önce de nedensizce abine baktım ama sebebini bulamadım. Dün ise ben abine ne kadar istemdışı da olsa bakmadan duramamıştım ki o kızın gelmesi ile de ne olduğunu anlamadan kendimi abinin yanında buldum ve son olduğum yer ise tabi ki dans pistiydi. Abin de bu zamana kadar hiç bir erkekte görmediğim bir hava ve adalet var. Öyle ki olgunluğu bile şaşırılacak cinsten. Şuan ki durumunuzda düşmanlıktan başlayan macera kardeşim dediğim insanla yakın olman konusu oldu ve şimdide daha da bir ironi konu ise senin abine karşı hissettiğim duygular... Sen benim kardeşim dediğim kıza eski gülüşünü ve güvenini geri kazandırttın bu yüzden sana düşman olamam ve teklifin hala geçerliyse arkadaşlık teklifini kabul ederim seve seve. İlerisi içinse Allah büyük "

Kutsanmış Varis  ( 1 ~ 2 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin