SAKLI GERÇEKLER

420 29 5
                                    

Berrak'tan..

Gözlerimi açmamın sebebi odadan gelen seslerdi. Zar zor açtığım gözlerimle biraz tavanda bakıştıktan sonra yataktan kalktım. Burası benim odam değildi. Salona doğru ilerlerken aklıma ne olduğu geldi ve olaylar gözümün önünden bir bir geçti. Ben şok geçirdim. Çünkü mühürü sağlayan ben değildim içimdeki güçtü. Salona geldiğim de asıl şaşırdığım manzara prenslerin ve Almira'nın da burada olması. Herkes bana dikkat kesilirken yavaş adımlarla ilerledim ve Almira'nın yanına oturdum. Bir süre hepimiz birbirimize baktık ve artık ben dayanamadığım için söze girdim ;

" Öncelikle yardım ettiğiniz için teşekkürler. Biliyorum aklınızda çok fazla soru var o yüzden sözümü kezmezseniz size şimdi anlatacağım ve en son bir konuya açıklık getireceğim "

Demem ile hepsinin suratına baktım ve anlatmaya devam ettim ;

" Ben aslında beş elemente de hükmediyorum yani bu küçüklüğümden beri var. Ama nasıl olduğunu bilmiyorum zira ne kadar teyzeme sorsam da tam bir bilgi vermedi bana. Annem ve babama sormayı çok isterdim ama onlar ben daha bebekken bir savaş olmuş ve o savaşta hayatlarını kaybetmişler. O yüzden teyzemde beni alıp dünya adındaki bir gezegene götürmüş ve beni orada büyütmüş. Aslında ben 17 yaşımda bu güçlerimi fark ettim. Dünyaya gittiğim okulda sinir krizlerimin sonucunda bir sürü tuhaf şeyler olunca hemen teyzemi aradım ve ona durumu anlattım. O ise bana güçlerimin olduğunu vs. şeyleri anlattı klasik konuşmalar. Ama asla ve asla beş elementim olduğunu söylememe mi istedi. Annem ve babam beni bu yüzden korurken ölmüşler. Birde abim varmış "

Derken istemsizce gözlerim doldu ve elimi tutan Almira'ya bakıp buruk bir tebessüm ettim. Karşımda beni dinleyen prenslere baktığımda Deniz'in sessizce ağladığını gördüm. Gözleirnde bir sürü duygu geçiyordu. Çok fazla takmadan söze devam ettim ;

" Buraya geldiğimde ise elementimin su olduğunu söyledim çünkü en baskın olana elementim oydu. Su ile adeta farklı biri oluyordum. Bir de ne kadar tuhaf olsa da su elementini zorlanmadan kullanabiliyordum. Buraya geldiğimde ise bu durumu öğrenmek için araştırmalar yaptım lakin araştırmalarım bir çaba vermedi zira aklımda ' Geçmişte , Şimdi ki zaman da ve Gelecek'te büyük bir yalan olduğunu ' bana bas bas bağırıyordu. O yüzden saklamak zorunda kaldım çünkü bir bilinmeyenlik taşıyordum ve en kötüsü de bu evrende bilinmemezlikti. O yüzden umarım bana kırılmamışsındır Almira, gerçi kırıldıysan da elimden pek birşey gelmez. Bu zamana kadar hep kendi başımaydım hiç dostum ya da dostlarım olabilecek insanlar olmadı o yüzden bu konuya yabancıyım. Ben daha çok kendi başına büyümüş bir kız çocuğuyum anne ve babasız ama teyzeme binlerce kez şükürler ediyorum bana gerçek bir anne baba sevgisi veremese de yine de bana gerçek bir sevgi verdi. Kafamda bir sürü şeyler düşünmeden duramıyorum. Koca bir yalan ve bir boşluk var gibi hissediyorum içimde sanki ben ben değilmişim gibi. Bazen düşünmüyor değilim acaba hala anne ve babam özellikle de abim yaşıyor mudur? Beni gerçekten bilerek mi bıraktılar ya da bana zarar gelecek korkusuyla mı bırakmak zorunda kaldılar ? Teyzem beni kandırdı mı kandırmadı mı? Bunları düşünüp duruyorum zira herşeyin yalan olduğunu öğrenmem sonucu neler olur nasıl bir tepki veririm bilmiyorum. İyi de olabilir kötü de. Ama yalansa bile bana bunca yıl yalan söyleyen insanları belki dinleyebilirim o mazeretlerini merak ediyorum çünkü. Neyse bunları neden size anlattım bilmiyorum ama şu konuya da açıklık getirmek istiyorum. Şu mühür olayı benim kendi iradem ile verdiğim birşey değildi zira içimdeki bir benlik nasıl olduysa o yaptı. O yüzden Ateş benden hoşlanmadığını hatta bana acı çektirmek istediğini biliyorum o yüzden kasma. Bana aşık olmayacağını da biliyorum. Ve siz prensler anlamadığım şekilde bana yakın davranıyorsunuz? Son birkaç gündür bunun farkındayım nedenini sorsam da suratlarınızdan söylemeyeceğiniz belli gibi. Ama beni en çok düşündüren ise Deniz sensin. Bana bakışların, davranışların sanki içimde anlamlandıramadığımmbazı şeyleri dolduruyor gibi. Ama katiyen bu cümlelerim yanlış anlaşılmasın bu bahsettiğim duygular aşk ya da hoşlantı gibi değil. Belki beni deli gibi göreceksiniz ama bir abimmiş gibi hissediyorum sanki benim ailemmiş gibi. O yüzden ilk zamanlarda bana karşı tutumunuz nasılsa öyle olsun. Bilinmezlikle dolu olan biri olabilirim ama şuan suratlarınıza baktığımda hepinizin sakladığı birşey var gibi hissediyorum. Bu konuda da Ruh Elementime teşekkürler. Bunlar senin içinde geçerli Almira yalandan asla haz etmem gerçi kimse etmez. Anca midesi ve gururu olmayanlar tercih eder ki bu cümlemi de katiyen ama katiyen üstünüze alınmayın. Bazen mecbur kalabiliyor insanlar yalan söylemeye kendimden biliyorum o yüzden. Neyse çok konuştum herşey için teşekkürler yine düşman olacaksanız olurum sıkıntı yok. Tamami ile sizin tutumunuza göre ilerleyeceğim. Tekrardan teşekkürler ben artık odama gideyim malum yarın okul var "

Kutsanmış Varis  ( 1 ~ 2 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin