''Voi vittu Rose.. Älä mee sinne!'', Niko sanoi televisiolle. Koko bändi istui Joelin olohuoneessa katsomassa elokuvaa. ''Kai sä tajuut et toi telkkari ei kuule sua?'', Olli kysyi nauraen. ''Hei nyt turpa kii Olli! Keskitytään hyvään leffaan'', Niko sanoi hymyillen, ja jatkoi elokuvan kommentoimista. ''Mut miten sä muuten vieläki jaksat kattoo tän Titanicin, ku oot nähny tän jo miljoona kertaa?'', Joonas kysyi huvittuneena. ''Ei tähän leffaan voi kyllästyy.'', Niko vastasi. ''No mä oon kyllästyny tähän jo, ku sä valitset tän aina ku katotaan jotai leffaa porukalla.'', Aleksi sanoi nauraen, ja muut olivat samaa mieltä. Joelin syke nousi, kun hän kuuli Aleksin äänen. Voi vittu nyt taas, Joel ajatteli mielessään. Aleksin ja Joelin välisestä suudelmasta oli kulunut nyt noin kuukausi. He eivät olleet suudelleet sen jälkeen kertaakaan, mutta Joel tunsi aina olonsa levottomaksi Aleksin lähellä, ja huomasi Aleksin käyttäytyvän samoin. Joel ei tiennyt, mitä heidän välillään tarkalleen oli, mutta kumpikaan ei viitsinyt ottaa asiaa puheeksi. Yleensä kaksikko tyytyi vain istumaan lähellä toisiaan, tai silloin tällöin pitämään toisiaan kädestä salaten asian kaikilta muilta. Sen siitä saa, ku oon tämmönen sosiaalisesti taidoton juntti, Joel ajatteli usein. Hän olisi tahtonut puhua Aleksin kanssa väleistään, mutta ei osannut.
''I'm the king of the world!'', televisiosta kuului. Niko käänsi innoissaan katseensa muihin. ''Tiesittekö te et..'', Niko aloitti iloisena. ''..että toi lause oli improvisoitu?'', Olli kysyi kyllästyneenä. ''What? Mist sä tiesit?'', Niko ihmetteli. ''Koska sä kerrot sen aina.'', Olli sanoi. Niko käänsi katseensa pettyneenä takaisin television ruutuun. ''No älähän nyt Niko'', Joonas sanoi taputtaen vieressään olevan Nikon olkapäätä. ''Ei me kuitenkaa väitetä etteikö tää leffa ois hyvä.'', Joonas jatkoi ja Niko katsoi Joonasta hymyillen pienesti. ''Mut mä en tajuu, kuka oikeesti itkee sille ku Jack kuolee?'', Tommi kysyi keskeyttäen Nikon ja Joonaksen välisen hetken. Kaikki alkoivat heti tuijottamaan Nikoa. Niko katsoi kaikkia hämmentyneenä. ''No mitä?'', Niko kysyi ihmetellen, kun huomasi muiden tuijottavan häntä. ''Siis.. sehän on surullinen kohtaus!'', Niko puolustautui. ''Ei ees oo'', Olli väitti. ''Onhan?'', Aleksi väitti, ja Niko vilkaisi Aleksia kiitollisena. ''No kyl se on vähän'', Joelkin myönsi. ''Mut mä en itke sille.'', hän täydensi huomatessaan Aleksin katsovan häntä. ''Ootte te kyl ihmeen tunteellisii olentoja'', Tommi nauroi. ''HEI! Jos joku ei itke Titanicille nii mä en luota siihen ihmiseen.'', Niko sanoi puolivitsillä. ''Oonko mäki nyt epäilyttävä vai?'', Olli naurahti. Niko katsoi Ollia, yrittäen esittää järkyttynyttä. ''Vitun sekopää.'', Niko vitsaili, ja kaikki nauroivat, paitsi Joel, joka oli liian keskittynyt tuijottamaan vieressään istuvaa Aleksia. Sitten hän havahtui, ja ymmärsi katsoa taas television ruutua. Joel toivoi, ettei kukaan huomannut äskeistä. Kukaan ei saisi huomata Joelin olevan ihastunut Aleksiin, Joel mietti. Yhtäkkiä hän tajusi jonkun katsovan häntä. Katse kuului Aleksille. Joel käänsi päätään ja katsoi Aleksia, joka ei lopettanut Joelin tuijottamista. Katsekontakti kesti pitkään, ja Joel tunsi perhosten lentelevän villisti hänen vatsassaan. Jos paikalla ei olisi ollut ketään muuta ihmistä, Joel olisi suudellut Aleksia nyt. Pian Joel tunsi epämukavan punan leviävän hänen kasvoilleen. Hän käänsi säikähtäen kasvonsa muualle, ja jatkoi elokuvan katsomista. Oli parempi yrittää esittää normaalia kaikille. Tai sitten ei, Joel totesi mielessään, kun huomasi Aleksin katsovan häntä edelleen. Joel päätti tuijottaa Aleksia takaisin. Toivottavasti kukaan ei huomaisi asiaa. Joel katsoi Aleksia, joka katsoi Joelia huvittuneena, alkaen sitten nauramaan. Ei kulunut sekuntiakaan, ennen kuin Joelin pokka petti, ja hän alkoi nauramaan Aleksin kanssa, tietämättä edes mille. Tuskin Aleksikaan tiesi, Joel arveli päässään. Joel ja Aleksi saivat lopetettua nauramisen muutamaksi sekunniksi, ja yrittivät katsoa toisiaan silmiin, kunnes Aleksi repesi taas totaalisesti. Joel repesi itsekkin uudelleen nauruun, ja katsoi Aleksia kysyvästi. Mikä ihme Aleksia nauratti? Aleksi katsoi Joelia nauraen, ja kohauttaen olkapäitään vastaukseksi Joelin kysyvään ilmeeseen. Joel ei yrityksestään huolimatta käsittänyt sitä, kuinka paljon rakastikaan Aleksin seuraa. Kaiken lisäksi Aleksilla oli söpö nauru, ainakin Joelin mielestä.
KAMU SEDANG MEMBACA
Love on the dark side (Joel x Aleksi)
Fiksi PenggemarBlind Channel fanifiktio. Joel, Aleksi, Tommi, Olli, Joonas ja Niko ovat yhdessä Blind Channel -bändin jäseniä, ja kuin veljeksiä toisilleen. Mutta mitä tapahtuu, kun bändin kahdella jäsenenellä Joelilla ja Aleksilla herää yhtäkkiä ystävyyttä vahvem...