10

585 51 20
                                    

"Yalnız biz dizilerdeki hetero başrol çifti değiliz, sonra ne olacak aşık mı olacağız birbirimize?"

Mark bana aşık olur muydu bilmiyorum ama yakın temasta bulunursak ben net aşık olurdum. Yani lise de ne gerek var aşk meşk olaylarına değil mi haha?

"Sana aşık olacağımı sanmıyorum."

Baştan aşağıya beni süzüp yüzünü buruşturduğunda aynı şekilde yüzümü buruşturup ona baktım.

"Jeno senin yaptığın aptal numarayla kuduracak biri değil, hele benim için asla."

"Jeno o gece seni öptüğüm için seni istiyor, Jaemin'den hoşlandım diye onu öptü. Şimdi de seninle ilgileniyor gibi yapıp aklı sıra seni elimden alma planı yapıyor. Eğer benimle takılıyor gibi yaparsan emin ol her şey istediğim gibi gidecek."

"Hâlâ çıkarımın ne olduğunu anlamaya çalışıyorum."

Ellerimi masanın kenarlarına yasladığımda oda yavaş yavaş bana yaklaşmıştı.

"Sana istediğin her şeyi veririm demiştim, dilediğin her şeyi karşılayabilecek biriyim Donghyuck."

Kalbini istesem vere- iç sesimin aklıma sokuşturduğu cümleyle kendime gelmiş olayı ciddiyetten uzaklaştırmıştım.

"Biliyor musun? Her zaman esmer, keskin çene hatları olan bir zengin takılmalık sevgilim olsun istemişimdir"

Kollarımı boynuna doladığımda benim gibi gülümseyip iyice yaklaşmıştı. Şu an ne yapıyorduk bilmiyorum ama böyle samimi olmak hoşuma gidiyordu.

"Hae-PardonAYYY"

Jaemin'in sınıfa dalıp geri çıkmaya çalışırken yere kapaklanmasıyla Mark benden uzaklaşmış Jaemin'in yanına koştuğu gibi ona yardım etmişti. Bende sıradan inmiş yanlarına gidip başlarında dikilmiştim.

İkisi de ayaklanıp sonunda bana döndüğünde Mark Jaemin ile ilgilenmeyi kesmişti.

"Mark, Jeno nerede biliyor musun?"

Jaemin üzerini toparlar toplamaz Mark'a hiç istemeyeceği bir soru sorduğunda dikkatini dağıtmak için uzanıp Mark'ı dudağından öpmüş Jaemin'i iteleyerek sınıftan çıkarmıştım.

"Çıkmaya mı başladınız? Ne yapıyordunuz o sınıfta? Dipdibeydiniz bana mı anlatmıyorsun Haechan?"

Jaemin beni soru yağmuruna tutar tutmaz sırıtıp Jaemin'e dönmüştüm.

"Öpüşüyorduk işte."

---
Selam bayram nasıl geçiyor??

on gün etkisi, markhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin