Kapıyı açar açmaz Mark'ı gördüğümde, geri kapatmaye yeltenmiştim ki Mark'ın ayağını içeriye sokmasıyla yeltenip oturma odasına girdim. Oda peşime benim aksime sinirle içeriye girmiş kapıyı kapatıp bileğimden tutarak kendine çevirmişti.
"Donghyuck ne oldu sana böyle?"
Yüzümü avuçlayıp yaralarımın üzerine dokunurken ellerinin arasından kurtulup koltuğa oturdum.
"Dövüştüm oldu mu? Cevabını aldıysan çık git şimdi."
Elime kolamı alıp içmeye başladığımda oda evde bir yerlerde dolanarak bir kaç dakika sonra pansuman için yanıma gelmişti. O yüzümde bir kaç noktayla uğraşırken ben onu izliyordum.
"Mark."
"Hm?"
Benimle ilgilenirken aşırı hoş duruyordu. Bir ressamın resmine özenmesi gibi dikkatle yarabandını kaşıma yapıştırıyordu.
"Öpsene beni."
Yüzüme anlamaz ifadeyle bakıp pansuman işine devam ettiğinde elini durdurup indirdim.
"Mark, beni öpmeni söylüyorum sana."
Hayatımda birinin beni bu denli öpmesini isteyeceğimi sanmazdım.
"Başına baktırdın mı sen?"
Benimle alay ediyordu, kıkırdayıp başını iki yana sallamıştı ama ben ilk defa bu kadar ciddiydim. Gerçekten şu an gelen anlık bir istekle beni öpmesini istiyordum.
Elindeki pansuman kutusuna bir şeyleri doldururken kutuyu elinden alıp masaya koymuş, uzanarak onu öpmeye başlamıştım. Jaemin'den hoşlanıyor olması umrumda değildi, ya da bana takıntılı olan yakın arkadaşı umrumda değildi. Geçmişi ya da geçmişim sorun değildi. Şu an sadece onu öpmek istiyordum. Sırf benimle o kadar güzel ilgilendi diye saatlerce öpmek istiyordum seni.
Benden ayrılmasına izin vermediğim gibi kucağına çıkmış onu öpmeye devam etmiştim. Eli her öpüşmemizde olduğu gibi tşörtümün altına kaymıştı ve ben daha fazla ileriye gidemeyeceğimi bildiğim için son son öpücüklerle ondan uzaklaşmıştım.
"Git şimdi sinirimi bozuyorsun sadece."
Ayaklanmak üzereyken belimden çekmediği elleri beni durdurmuştu.
"Ya burada ya da yatak odanda seç Donghyuck."
Gülümseyip onu iyice koltuğa yatırmış bir anlık gazla işime devam etmiştim.
---
Artık gerisi hayal gücünüze kalmış arkadaşlar ben aralarındaki kimyayı bilin diye bir şeyler yazdım öylesine :)Bu arada yeni markhyuck yayınladım :")
ŞİMDİ OKUDUĞUN
on gün etkisi, markhyuck
Short Storyfullsun; biliyor musun, bir öpüşmenin etkisi 10 gün sürüyormuş ohcanada; yani? ...