17

540 57 30
                                    

---
Brolarım küfür var oy sınırı da +25 :")

1 Hafta Sonra;

"Jaemin, gelme diyorum sana-"

Mark'ı görür görmez tüm gücümle Mark zorlasa da kapıyı kapatmış oturma odasına geçerek kulaklığımı takmıştım. Yaşanan iki güzel tatil gecesinin ardından Mark'la 2-3 gün kadar görüşmemiştik ama okula geldiğimde tüm okula Mark'la olan videomuz yayılmıştı. Hangi ara otele girip bizi kameraya almıştı fikrim yoktu ama genelde, inlediğim yerler montajlanmıştı.

Şimdi ise kendisinin yapmadığını söyleyerek beni kandırmaya çalışıyordu. Kapıları çalıyor zırt-pırt arayıp rahatsız ediyordu.

"Mutlu musun or#spu çocuğu?"

Kapıyı açıp onu tüm gücümle onu ittirip yere düşürmüş üstüne çıkarak birde yumruk savurmuştum.

"Senin piç arkadaşın ve o sikimsonik aşkın yüzünden benim tüm hayatım elimden kaydı ve gitti!"

Bir yumruk daha savurmuş, yumruklarımı peşi sıra savurmuştum. En son güçsüz kaldığımda ise ellerim kanlar içerisinde kenara doğru düşmüştüm.

"Jeno nasıl benden hoşlandıysa, sen nasıl Jaemin'den hoşlandıysan bende senden hoşlanmıştım Mark! Gerçekten ilk defa, bu hayatta bağzı şeyler çıkar üzerine olmaz diye düşünüp sana güvendim. Sen ne yaptın? Beni kullandın? Hoşuna gitti mi? Arkadaşlarınla seni nasıl eğlendirdiğimi konuştunuz mu?"

Tekrar üzerine çıkıp yumruk atacağım sırada kollarımı tutmuştu.

"Hyuck bak ben yap-"

"Sen yapmadın, Jeno yapmadı? Kim yaptı öyleyse? Ertesi gün beni eve bıraktıktan sonra kim günlerce beni sormadı Mark?"

"Bana neden inanmıyorsun? O videoda bende vardım! Neden yapayım?"

"Bilmem, belki de sana doğruları hep söylediğim için benden nefret ettin."

Ayaklanıp ellerimi çekmiş boyası akmış saçlarımıda gözümün önünden çekerek son bir tekme daha atmıştım.

"Şimdi Jaemin'e siktir git! Şerefsiz piç dediğin Jeno her gün yanımdaydı. Siktir git şimdi!"

İçeriye evime girmiş, kapı zillerini umursamadan odama çıkarak müziğin sesini son ses açmıştım. Mark'a güvenmiştim ve bana böyle yapması tüm güvenimi boşa çıkarmıştı. Beni sırf Jeno'yu alt etmek için kullanmıştı. Aptallıktı düşünmeliydim, kim öylesine birlikte olurdu ki? Hele ki karşısında aptal aptal sırıtıp ona aşık olduğunu belli eden bir çocukla. Mark'ın gözünde bir Jaem kader değerim yoktu. Jaem onu tanımıyordu bile ama ben uzaktan izlediğimle beraber 2 yıl kadar onu sevmiştim.

Partide onu öpen bendim. Evet ilk öpücüğümü çalmıştı ama o şarhoşken beni öpmesini istemiştim. Kimse bana dokunmamıştı. Başka birinin dokunuşuyla başka birinden hoşlanırım sanmıştım yapamamıştım karşımdaki kişiyi de uyutup yanına çıplak uzanmıştım. Sadece bir kere yaptığım şey yüzünden hakkımda bir çok dedikodu dönmüştü. Ama hiç biri bu kadar canımı yakmamıştı.

"Alo, Hyuck?"

"Jeno?"

"Kapıyı açar mısın aşağıdayım."

"Paspasın altında anahtar var odamdayım Jeno."

Telefonu kapatmış müziğin sesini kısmıştım. Jeno da tahminimce kapıyı açmış ve şuan odama doğru geliyordu. Açılan kapı sesiyle kapıya bakmış Mark'ı görür görmez ayaklanmıştım.

"Ne işin var burada? Jeno nerede?"

"Jeno burada."

Telefonundaki ses kaydını bir kaç saniyeliğine açmış sonra da kapatarak telefonunu çalışma masamın üstüne bırakmıştı.

"Çık, evimden-"

Ben Mark'ı iteklemek için ona adım atarken o kapıyı kilitlemiş anahtarı cebine sokmuştu.

"Beni dinleyene kadar ikimizde çıkmıyoruz burada Donghyuck."

"Anlat ve git o zaman çünkü sana inanmıyorum!"

"Sence neden yapmış olabilirim yani ben yaptıysam neden yaptım ki? O videoda bende varım, bende net bir şekilde gözüküyorum. Neden bunu yapayım?"

"Suçluyu Jeno gibi gösterip Jaem'in kalbini çalmak istiyorsundur olamaz mı? Aklınca Jeno'yu kötü göstereceksin!"

"Jeno zaten kötü! Onu kötü göstermek için böyle aptalca bir şeyle mi uğraşırım sanıyorsun?"

Müziğin sesini açmak için kumandaya uzanırken Mark'ın kumandayı elimden alıp radyoyu kapatmasıyla kollarımı tutup beni oturtmuştu.

"Bak ben yapmadım diyorum sana. Hem yaşadıklarımız özelken neden gidip yayınlayayım?"

"Yaşadıklarımızın nesi özel? İki öpücükle bir ilişki özel midir sence? Beni Jeno sinirlensin diye kullanıyordun. Jaem yanımdayken bana bakmaya zorluyordun gözlerini. Jaem yanımdayken gerçekten içtenlikle öptün mü beni? Ya da bir anda bol bol öpme isteğine kapıldın mı? Nesi özel ki iki güzel gece geçirdik onu da beni yerle bir etmek için kullandın. Hiç bir şey özel değildi! Seni öperken, bir an önce bitmesini bile istiyordum ben! Senden hoşlanıyor gibi yapmak, çok kolaydı."

Sonda asla benden çıkmayacak kelimeleri söylemiş, ellerimi bırakmasını sağlamıştım.

"Hiç bir şey özel değil yani?"

Ayaklanıp geriye adımladğında bende ayaklandım.

"Değildi, çık artık evimden."

---
Sizce kim yaydı?

Mark mı yoksa başka biri mi?

on gün etkisi, markhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin