29

419 41 27
                                    

final bölümü olduğu için
haliyle bol yorum istiyorum😼
---

"Planı açıklıyorum."

Jeno evde bulunan beyaz tahtaya Jaemin, Mark ve benim adımı yazmış dedektifçiliğe başlamıştı.

"Mark sen Donghyuck ile sahildeki eve gideceksiniz sonra Mark Jaem'i arayacak ve onu yanına çağıracak, Donghyuck'tan sıkıldığını falan söylersen koşarak gelecektir. İşte Jaem, geliyorken ben size haber vereceğim içeriye girdiğinde sizi bir nevi basacak ama lütfen abartmadan öpüşün ben çıktığımızda ıslık çalacağım sonra devam edersiniz yani amacımız Jaem'in çıplak bie görüntü görmemesi gerekiyor. Yani, tekrardan bir ifşa istemeyiz değil mi?"

Mark, ben ve Jeno bizim evde kalıyorduk. Size yemin ederim ki Mark ve Jeno barışmadan önce Mark her saniye bana yapışık dolaşıyordu ama Jeno ile barıştığından beri kesinlikle ikinci plandaydım. Sormaya çekinmese Jeno ile uyuyacaktı.

Bu arada Mark'ın ilk öpücüğü kime gitse beğenirdiniz? Jeno'ya!
Götünün üstünde duramayan Mark erkeklerden mi yoksa kızlardan mı hoşlandığını anlamak için önce Jeno'yu sonra da sınıfından bir kızı öpmüştü. Tamam biraz zekiceydi ama kıskanıyordum. Her neyse Jeno ağlayarak o gün annesine gitmişti ve Mark onu öptüğü için arkadaşına küs kalmıştı. Kız mı? Mark kızla uzun süre çıkmıştı.

"Ee Jaem bizi görünce ay ne güzel deyip gidecek mi amk?"

"Gerisini bana bırak sen!"

"Jaem'den mi hoşlanıyorsun sen?"

Sorduğum soruya tepkisiz kalmış sonra da Mark'ın burnunu ısırmıştı. Kendimi grup ilişkide hissediyordum gerçekten. Mark ve Jeno düşündüğümden de yakınlardı.

Ansızın bir kaç gün seçmiş, sahildeki evlerine gitmiştik. Jeno dışarıda otururken bende Mark'ın kucağında başım boynunda kokusunu içime çekiyordum.

"Bence Jaem gittikten sonra devam etmeliyiz."

"Ders çalışacağız Mark, olmaz."

"Ben seni öperek anlatıyım konuyu."

Kıkırdayıp başımı kaldırıp Mark'a bakmıştım.

"Hadi ya ne anlatacaksın bana?"

"Biyoloji anlatabilirim biliyorsun çok iyidir. Fizikte anlatabilirim biliyorsun fiziğim kusursuz."

Kıkırdadığında benimle dalga geçtiğini anlamam çok zor olmamıştı. Henüz erkendi ama umrumda olmadan dudağını öpmüştüm hemencecik.

"Bu Jae-"

Gelen mesaj bildirimiyle Mark'ın söylenmesini kesip uzanarak onu öpmüştüm. Belki de fena olmazdı dalgaların sesiyle onu öpmek. Onunla uyumak.

Dışarıdan Jeno ve Jaemin sesi geliyordu bizi gördüklerini biliyordum. Aslında Jeno biz varken sınırı aşmayın demişti ama umursamayıp önce Mark'ı yatağa ittirmiş sonra da altına yerleşmiştim ve öpüşmeye devam etmiştik.

Peki o günden sonra ne olmuştu?

Jaemin ile ben 6 ay boyunca yan yana gelsekte konuşmamıştık. Yine bir yerlere birlikte gitmiştik ama asla onunla konuşmamış Mark ve ben sadece Jeno ile konuşmuştuk. Jeno ve Jaem hâlâ çıkmıyorlardı bildiğim kadarıyla Jaem, Jeno'nun teklifini hâlâ düşünüyordu.

Kardeşlerim doğmuştu ama dediğim tutmuştu. Annem ve babam boşanmışlardı ve açık açık fuckbuddy hayatı yaşıyorlardı şuan. Zaten önceden de vardı ama haberim yoktu işte.

Mark ve ben bir keresinde Jaem yüzünden tartışmıştık. Sebebi ise kampta Jaem ile aynı çadıra çıkmasıydı. Sonra da bir şekilde halletmiştik. Ha bu arada 1 ay sonra Jeno ve Jaem okula dönmüştü. Onlar atıldığını sanıyorlardı ama ben 1 aylık uzaklaştırma istemiştim onlar için.

Mark ve Jeno'nun her gün bir pisliğini öğreniyorduk. Zaten z bunları öğrenirken Jaem'in çıkıp

"Bir keresinde Haechan'la..."

Diye başladığı sözle o an ilk defa konuşmuştuk.

"Hey o ismi her yerde söylemeyecektin!"

Demiştim. O da mırıldanıp özür dilerken göz göze gelmiştik. Sonra o an nasıl olmuşsa barışmıştıkta.

Kamplara hem okulda hemde dördümüz gitmiştik. Fark ettirmemeye çalışsakta genellikle birbirimizin çantasına ya da yanında olan kişiye yani ben Jeno'ya o Mark'a vitamin giysi gibi şeyler vermiştik ve bunu o gün oh be diyerek Mark ve Jeno söylemişti.

Aslında şu an iyiydik, tabii Jaem ve Mark kavga etmezse daha iyiydik. Cidden Mark benimle değilde Jaemle çıksa anlaşamazdı. Jaem, şu an Jeno ile bile anlaşamıyordu  ama Jeno ona katlanıyordu.

Jeno demişken Jaem'den hoşlandığı net değildi ama denemekte istiyordu.

"Ya Donghyuck, al şu manitanı yanımdan!"

Jaem Mark'ı bana şikayet ederken Mark'ta kozunu Jaem'e oynamıştı.

"Jeno al erkek arkadaşını yanımdan!"

Ve sonra Jaem Jeno'ya neden ona söylediğini söylerken bu sefer ben Jaem bana söylemedi diye onun peşine koşmuştum.
Oysaki ben nasıl çıkmaya başladığımıza kadar 6 ay sonrası olsa bile ondan başka birine anlatmamıştım.

Her neyse, hikayenin sonu bu kadardı :" Kendinize iyi bakın ve öpücüğün 10 günlük etkisine Mark gibi inanacak birini bulun çünkü bunu ben uydurdum :")

---
sona geldik :")

kendinize iyi bakın
diğer markhyuck ficimde görüşelim
öptüm sizi!

devamı 10 years effect olan ficimde!
bir nevi özel bölümler yayınladım orada da!

on gün etkisi, markhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin