"Günaydın!"
Sınıfa girebileceğim en neşeli sesle girmiş, hemen sırama oturmuştum.
Jaemin, ağzı açık bir şekilde bir boynuma bir bana bakıyordu.
"Tamam, Jaemin o kadar odaklanma bana."
"Makyajsız Donghyuck mu var karşımda şuan? Makyajsız ve boynunda bir takım izler olan-Arkadaşıma ne yaptın! Sen kimsin, söyle!"
Jaem, bi anda kollarımdan tutup beni sarsmaya başladığında kıkırdayıp kolları arasından uzaklaştım.
"Mark, makyaj yapmamam gerektiğini söyledi. Ayrıca ikimizde izlerimizi kapatmadık, yani öyle işte."
Jaem, şok içerisinde bana bakmaya devam ediyordu.
"Ya sen iz taşımaktan nefret edersin şakasına boynuna bir iz bıraktım diye aylarca dırdırını yaptın ve benimki bu kadar yoğun değildi."
"Sen bir Mark değilsin bebeğim,"
Jaem, gözlerini devirip önüne döndüğünde bende önüme dönmüş dün gece uyurken ki halini aklıma getirmiştim. O uyurken dayanamayıp defalarca onu öpmüştüm. Hatta sinirlenip diğer tarafa dönüp durmuştu ama bir daha yapmayacağımın sözünü vererek onu kendime çevirmiş onu tekrar ve tekrar öpmüştüm. Mark şu an her açıdan kalbimi bu denli arttıran çocuktu. Ben aşkımdan ölüyordum, gerçekten.
Dudaklarıma konan ıslak ve tatlı öpücükle başımı sıradan kaldırmış Mark'a bakarak gülümseyerek ayaklanmıştım. Dün gece Mark'ı izlemekten uyuyamadığım gibi bir gerçek vardı.
"Yemeğini yedin mi?"
"Aç hissetmiyorum aksine uykum var."
"Gece rahat duysaydın uyurdun Donghyuck."
Sırıtıp kolunu omzuma yerleştirmiştim.
"Gece rahat duymayıp benimle uyumayabilirdin."
Başını iki yana sallamış kıkırdamıştı. Arkadaşlar ben gg.
Sonunda yemekhaneye girip herhangi bir masaya oturduğumuzda Jaem ve Jeno ortalıklarda gözükmediği için çok daha rahat olabileceğimizi bilmek beni mutlu etmişti ve evet yemekte bile Mark'ı izlemiştim.
"Bana aşık gibi bakıyorsun."
Yine kıkırdadığında içimden aşığım ulan! demek gelmişti.
"Hayatımda aşık olmadım, rahat olabilirsin."
"Aşk'a inanmıyorsun yani?"
"İnsanların çıkar harici birilerinden hoşlandığını düşünmüyorum sadece, yani birinden hoşlanıyorsun sırf sonsuza kadar yalnız kalmamak için öyle düşünebiliriz."
Mark beni başıyla onayladığında içeri Jaem ve Jeno çifti el ele girmiş, tüm dikkatler ona kesilmişti. Herkes yeni çiftimize odaklanırken Mark sakin kalmaya çalışıyordu. Mark'ın delice kıskandığı kişi ben olmak istiyordum.
"Tebrik ederim."
Jeno ve Jaem masaya oturduğunda, çok mutluymuşum gibi davranıp gülümsemiştim. Aksine mutsuzdum. Belki Mark'la görüşmeyi bile kesebilirdik her an.
"Neden artık çift olarak tatile gitmiyoruz?"
20 dakika içerisinde konu tatile geldiğinde ısrarları üzerine kabul etmiş üstüne üstlük, yarın sabah yola çıkacağımızı öğrenmiştik. Mark ne sinirli ne de sakindi. Nedense kafasının dolu olduğunu hissediyordum.
"Mark sen ne diyorsun?"
"Tamam, tamam olur."
Eve gider gitmez, bavulumu hazırlanmıştım. Mark, aynı beden giydiğimizden dolayı kendine seçtiği kıyafetlerimi de bavula doldurmuştu. Evine gitmeye üşenmişti ve söylediğine göre hep burada kalacaktı.
"Çıkalım artık."
Evden çıkar çıkmaz kapıyı kilitlemiş, karşıya Jeno'nun kiraladığı arabaya binmek üzere oturmuştuk. Önde Jaem oturuyordu bizde arka koltuklara yerleşmiştik ve başımı Mark'ın dizlerine koymuştum. Ve evet çenesinin altından full onu izlemiştim.
Otele geldiğimizde o gece dinlenmek için odalarımıza geçmiştik. Mark duş alırken ben etrafı inceliyor, çiçeklerle konuşuyordum ama Mark duştan çıktığından beri agrasifti.
Yan odadan çiftimizin kıkırtıları geliyordu.
"Şu yakınlığa bak, tüm gece bunların sevişmesini mi dinleyeceğim ben?"
Sinirli sinirli soluyor, kıyafet arıyor bulamayınca odayı dağıtıyordu. Yanına gitmiş onu oturtmuş ve kucağına yerleşmiştim.
"Eğer istersen tüm otel bizim sevişmemize şahit olabilir."
Ellerimi omuzlarında dolaştırmış, uzanarak öpmüştüm onu. Size demiş miydim? Mark'ı öpmeye bayılıyordum.
---
Selam, işte sonrası malum şeyler spoi vermeyeceğim ama kısacası bu fic en az 25 bölüm sürecek.Smut yok diye kızmayın çünkü yazmada sıfırım ve smut bölümünün yorumlarına bile bakmadım her neyse
+20vote istiyorum yoksa yeni bölüm yayınlayamam :")
Önceki bölümleri de okuyun lütfen💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
on gün etkisi, markhyuck
Short Storyfullsun; biliyor musun, bir öpüşmenin etkisi 10 gün sürüyormuş ohcanada; yani? ...