BİLMEK İSTİYORUM 7. BÖLÜM

778 73 32
                                    

Peter'ın bakış açısı:

................

Mary: Richard endişeliyim ya Peter'a birşey olursa... Ya Peter.. ölürse...

Richard: Mary ne olursa olsun ölsem bile onu koruyacağım. Sakın endişelenme hiçbirşey olmayacak.

M: Umarım Ric (Ya Ric yazınca aklıma WandaVision geliyor Wanda Vision'a bazen Vis diyordu 😥)

R: Mary Peter için korkma o iyi olacak

M: Olacak...

R: Bu görevi Almanya'da yapacağız. Fury tüm askerlere 1 hafta içinde oraya gelmelerini söyledi.

M: Kış askerlerinin sadece beyni yıkanmış yapmamız gereken tek şey onların beynini yıkayan ve serumları onlara veren HYDRA ajanlarını yakalamak diğerleri çocuk oyuncağı.

R: Evet sadece içeri sızmalıyız.

M: Hadi plan yapmalıyız operasyona 1 hafta var ve dikkatli olmalıyız.

R: Evet.

Sonra ikisi birlikte babamın çalışma odasına gittiler ve beni kocaman çimenli bahçede yalnız bıraktılar. Bu sözler tüm hafta boyunca annem ve babam tarafından sürekli dile getiriliyordu: Fury , Kış Askerleri , HYDRA. Ve konuştukları şeyler beni korkutuyordu. Ne oluyordu? Sadece beş yaşındaydım ve anlamıyordum ve sadece korkuyordum. Ölüm kelimesini kullandıklarında tüylerim diken diken oluyordu. Ama küçük oyuncak trenimi çimlerde sürmeye devam ettim. Asla sorgulamadım...

...............

Terler içinde ve nefes nefese uyanıyorum. Okuldan hemen sonra örümcekçilik yapmıştım ve yorgun olduğum için saat 4'de hemen yattım. Bu rüya ben 5 yaşındayken yaşanmış bir anıydı. Normalde bu kadar uzun süre önce yaşanmış birşeyi unutursun ama ben annem ve babam bu tip konuşmaları her yaptığında endişelenirdim , korkardım , kimseye söylemezdim , sorgulamazdım çünkü bir kere sorduğum annem ve babam sen küçük olduğun için anlamazsın demişlerdi. Şimdi büyüdüm mü şimdi anlar mıyım merak ediyorum. Ölüm kelimesi hala tüylerimi diken diken ediyor. O unutamadığım 1 hafta içinde konuştukları şeyler ürütücüydü ve sürekli aynı kelimeleri kullanıyorlar:

Kış askerleri

Nick Fury

HYDRA

SHİELD

Bu kelimeler bile artık beni ürkütmeye yetiyor. Aslında bu kelimeleri 5 yaşımdan beri duymadım ta ki yenilmezlerle konuşana kadar. Neden soruyorlar bilmiyorum. Bu garip. Ve aferin onlara çünkü rüyalarıma girmeye başladı :( (Yazık sana)

Tony'nin bakış açısı:

Laboratuvardan çıkıp bizimkilerin yanına gittim. Onlar salondalardı. (Avengers kulesinin içini kendi hayal gücüme göre yapacağım araştırmaya üşendim) Belli ki diğerleri her şeyi anlatmış. Yanlarına gittim.

T: Çocuklar sanırım çocuğun ailesi konusunu öğrendiniz ve ben de çocuğun güçlerinin kaynağının bilinmediğini öğrendim hala HYDRA ile bir bağlantısı olabilir ama merak etmeyin bence çocuk kötü biri değil.

W: Çocuğun kötü biri olmadığını anladık Tony ama bu güçlerin HYDRA ile bir bağlantısı olup olmadığını nasıl anlayacağız sorun bu.

Pİ: Evet HYDRA'nın üst düzey yöneticilerinden değiliz ama yine de bence böyle bir deney yok.

S: Yine de araştırmalıyız. Neyle karşılaşacağımızı bilmiyoruz. Yada nasıl bir güçle karşı karşıya olduğumuzu. Üstelik bir de şu akbaba var.

N: Steve haklı. Eğer bilinmez bir konuda harekete geçmek istiyorsak ilk önce bilgi toplamalıyız.

T: Tamam peki nereden toplayacağız?

N: Bunu da bilmiyorum ama emin ol zamanla her şeyi öğreneceğiz her şey bir anda olmaz.

T: Sanırım haklısın Natasha ama bir plan yapmaya şimdiden başlayalım. Tabi bide çocukla konuşmalıyız. Geçen günkü havalı çıkışından sonra onunla hiç konuşmadık. Bence bulduğumuz bilgileri mesela ailesiyle ilgili olanları bilmeye hakkı var.

SA: Tony Fury halasının bildiğini söyledi ve eğer o söylemiyorsa bir nedeni vardır. Söyleyeceksek en azından onunla konuşmalıyız.

W: Haklı.

T: Tamam ilk önce ona soralım o zaman.

N: Tamam yarın sorarız.

T: Tamam.

Herkes salondan ayrıldı. Bense çocuğa söylemek istiyorum. Ailesi ile ilgili her şeyi bilmek onun hakkı ve biz bu konuyu araştırdığımız sürece er yada geç öğrenecek. Ama yine de diğerleri haklı ona şimdilik söylemiyoruz. Umarım bu iş çok büyümez.

Kısa oldu. Ama neyse hiç yoktan iyidir. Bugün arife. Kim yarın için heyecanlı. Neyse bye.





BİLMEK İSTİYORUM -İron Dad Spider Son-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin