Tony'nin bakış açısı:
24 dakika. Wanda ne yapıyorsun çocuğum.
''Stark işe yaramazsa ne yapmamız gerektiğini biliyorsun'' diyen kaptana baktım.
Evet biliyordum. İstemesem de Hydra nın yok edilmesi için yapmamız gereken şey buydu.
''Onu öldürmek zorundayız'' dedi Nat çok nadiren gördüğümüz üzgün surat ifadesiyle.
Elimi Peter'ın omzuna koydum. Yüzü yaralarla kaplıydı ama nasıl oluyorsa hala çok tatlı ve masum küçük bir çocuk gibi gözüküyordu.
''Imm Wanda... şey... ilk defa birinin zihninde bu kadar uzun süre kaldı bir şey yapmalı mıyız?'' dedi Pietro başının arkasını kaşıyarak. Herkes ne diyeceğini bilemeyerek sessiz kaldı.
26 dakika. Her şey artık Wanda'ya bağlı.
Wanda'nın bakış açısı:
Peter'ın Ned ve Mj'i düşünmesinden bu yana 5 dakka falan geçti ve bu kısa sürede onunla biraz daha konuşmuştum. Şuansa mucizevi bir şekilde Peter'ın yüzünde bir gülümseme vardı ve etrafında ki bu karanlık alanı aydınlatan mutlu anılarını seyrediyordu.
Garip bir şekilde şu çocuk Flash'la bile iyi anıları vardı. Ama asıl her yeri parlatan anılar benim en çok şaşırdıklarımdı.
Stark'la olan anıları...
Her yer her saniye yeni anılarla doluyor ve etraftaki karanlık kayboluyorken aynı zamanda Peter fark etmese de onun arkasında duran ebeveynleri de kayboluyordu.
Sonra birden tüm karanlık kayboldu. Hepsi. Bunun anlamını biliyordum. Hydra artık onu kontrol edemiyordu. Gülümsedim. Onu geri götürmek için yanına yaklaştım. Annesi arkasından bana ağzını oynatarak ''Şimdi mi?'' dedi. Hafifçe başımı salladım. Sanırım zor bir veda anı olacak.
Peter etraftaki şeylere bakıp kıkırdarken birden babasının sesiyle bir an için unuttuğunu düşündüğüm ailesine döndü.
''Pete?''
''...''
''Artık veda vakti tatlım'' diyerek yaklaştı annesi ve elini tuttu. Pete'in yüzündeki gülümseme gitmişti.
''Gitmeden önce...'' babası cümlesini tamamlaması için annesine döndü.
İkisi birbirine gülümsedi ve annesi sözü tamamladı.
''Bunu almanı istiyoruz''
Babası cebinden bir rozet çıkardı. Yüksek düzey Shield ajanlarına verilen bir rozetti. Üstünde Richard Ve Mary Parker 3. Derece SHIELD Ajanları yazıyordu ve üzerinde ikisinin birlikte olduğu üniformalı bir resmi vardı.
Peter ona bakıp buruk bir şekilde gülümsedi ve başını kaldırdığında anne ve babası kaybolmaya başlamıştı.
''Hoşçakal oğlum'' diye fısıldadı babası ve ikisi de gözlerimizi kamaştıran bir beyaz ışık çıktıktan sonra kayboldu.
Tam zamanı olduğunu düşündüğüm için onlar kaybolduğu an Peter'ın kolunu tuttum ve ikimizi de küçük zihin yolculuğumuzdan çıkardım.
Tony'nin bakış açısı:
32 dakika Wanda! Ne yapıyorsun?!
Derken birden ikisi de nefes nefese uyandılar ve Pietro'yla Nat Wanda'nın başına toplanırken ben hemen çocuğun yanında yerimi aldım ve ona hiç dinlemediğinden emin olduğum 'İyi misin?' falan gibi bir sürü şey söyledim.
''Çocuk bana yıllardır görmemiş gibi baktı ve birden beklemediğim ama itirazımın da olmadığı bir şey yaptı.
Sarıldı.
Çok sıkı sarıldı. Ama çokta sevecendi. O an anladım artık kontrolde değildi. Wanda başarmıştı.
Bende ona sarıldım ve birkaç saniye sonra aniden geri çekildi ve eline baktı.
Elinde önceden orada olmadığına emin olduğum bir şey tutuyordu. Bir shield rozeti. Üstündeyse anne ve babasının resmi ve ismi vardı. Yarım saat boyunca ne yaşamışlardı?
Her neyse. Umursamadım.
Gülümsedi ve rozetle beraber ayağa kalktı ve üstünü silkeleyip etraftaki karmaşaya baktı.
Bucky ona yaklaşınca ne yapacağını son an fark ettim.
''Hey Pete. Bence bunca şeyden sonra bir açıklama duymayı hak ettin'' diye başladı ve Peter tüm dikkatini ona, kaptana ve Clint'e verdi.
Clint ve Steve her şeyi Bucky'e açıklamış olmalılar ama bunun ne zaman gerçekleştiğini ben Tony Stark bile bilmiyorum.
Şimdiyse çocuğa açıklayacaklar umarım korktuğum gibi tepki vermez.
''Onları... yani aileni... ben öldürdüm'' dedi Bucky ve hemen ışık hızında tepkisini görmek için çocuğa döndüm.
***
2 aydır yazmıyormuşum niye söylemiyorsunuz ayol kıjuhtrde
Bir daha ki yada ondan sonraki bölüm final :')
Düşüncelerinizi paylaşın
Ve finale yaklaştığı için sormak istiyorum sizce iyi bir yazar mıyım? Merak ettim.
Başka marvel kitabı çıkarmalı mıyım?
Neyse çok boş yaptım
Bye
Sizi seviyorum :3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLMEK İSTİYORUM -İron Dad Spider Son-
FanficMary ve Richard Parker S.H.I.E.L.D.'ın en iyi 2 ajanıdır. Ama HYDRA tarafından beyni yıkanmış Bucky Barnes tarafından öldürülürler. Ayrıca Peter'ın güçlerinin HYDRA ile ilgisi olduğu ortaya çıkar. Peter ailesinin gerçek ölümünü araştırmak ve anne ve...