Tony'nin bakış açısı:
Ben Peter'ın omzundan tutup hafif sallarken Nat Wanda'nın yanaklarından tutmuş uyanmasını bekliyordu. 7 yada 8 dakika falan olmuştur ve geçen her saniye beni daha da endişelendiriyor.
Wanda'nın bakış açısı:
''Eve gidiyoruz Peter'' dedim
''Benim bir evim yok. Ne May var ne de Annem yada babam ben yalnızım. Hayatımda hiç olmadığım kadar''
''Biz varız Pete. Senin için hiç bir değerimiz yok mu?''
Kıkırdadı ama hüzünlüydü. Yaralarla dolu yüzünü gösterip konuşmaya başladı ''Bunların hepsi sizin yüzünüzden olmamış gibi. SHIELD yüzünden yada HYDRA artık hangisini suçluyorsanız ama burada kurban benim''
''Biliyorum. Bu yollardan bende geçtim. Pietro ve ben birlikte olunca daha da kolaylaştı. Neden sana yardım etmemize izin vermek yerine bizi suçluyorsun? Bizi suçlayacaksın ve sonra Hydra için mi çalışacaksın? Ne yapacaksın Peter? Bundan sonra ne olacak? Bu yüzden kararın iyi seçmen gerek. Ya bizimlesin yada tek başına'' Pietro'nun adını ağzıma almak çok zor olsa da bunları bilmesi gerektiğini düşünüyorum.
Biraz düşünür gibi oldu ve arkasındaki sahte ebeveynlerine baktı. Başını çevirmeden sessizce ve tereddütle cevap verdi.
''Belki de çizgiden düşmeliyim, bu herkes için daha iyi olur''
''Ne?!!'' dehşetle sesimi yükselttim.
Çizgiden düşmekten kastı ölmek. Ve o da bende bunu gayet iyi biliyorduk ve ben bunu nasıl düşünebildiğine bile şaşırıyorum.
''Bunu çözeceğiz. Sen de biliyorsun. Çözebiliriz. Bize biraz güvenmeni istiyorum sadece sen ne istiyorsun peki?!''
''Bilmek istiyorum!! Bunu kimin yaptığını, cezasını çekip çekmediğini, nasıl yaptığını, neler hissettiğini her şeyi bilmek istiyorum ve-!! Siz biliyorsunuz değil mi? Onların katilinin kim olduğunu biliyorsunuz''
''Peter şuan önemli olan bu değil. Neden burada her yer karanlık biliyor musun çünkü uyanınca yine HYDRA'nın kontrolü altına gireceksin. Şuan sadece olumsuz düşüncelerden kurtulup. Hayatındaki iyi şeyleri hatırlaman lazım'' Bucky'nin yaptığını biliyordum ama ona söylersem şuan ki durumda işler daha da kötüleşecekti.
''Hayatımda iyi bir şey yok benim'' hüzünle gülümsedi.
''Elbette var herkesin hayatında vardır bir düşün. Mesela Ned yada Mj'' Evet Stark onun hakkında her şeyi araştırdığı için arkadaşlarını ve diğer pek çok şeyi biliyorum.
Beni şaşırtan şey ben isimleri söyledikten yaklaşık 5 saniye sonra karanlığın ortasında iki ışık belirdi.
Birinde Ned ve Peter gülerek lego yapıyorlardı ve sonra da anlayamadığım bir el sıkışma hareketi yaptılar ve sonra lego yapmaya devam ettiler. Diğerinde Mj ve Peter neredeyse boş bir sınıftaydılar ve Mj Peter'a ona benzeyen ama ağlayan bir adam resmi gösteriyordu ve Peter'da ona bir bakış atıp önündeki kitaba dönüyordu.
Cidden işe yarıyordu o kontrol altında deneseydi muhtemelen işe yaramazdı ama zihninde her şey daha kolaydır.
Tony'nin bakış açısı:
15 dakika umarım içeride iyi şeyler oluyordur.
***
Finale yakın!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLMEK İSTİYORUM -İron Dad Spider Son-
أدب الهواةMary ve Richard Parker S.H.I.E.L.D.'ın en iyi 2 ajanıdır. Ama HYDRA tarafından beyni yıkanmış Bucky Barnes tarafından öldürülürler. Ayrıca Peter'ın güçlerinin HYDRA ile ilgisi olduğu ortaya çıkar. Peter ailesinin gerçek ölümünü araştırmak ve anne ve...