Bu bölümü hikayeyi başından beri okuyan ve yorum yapan peteyyspidey ve ezelmec12 ye atadım <3
Tony'nin bakış açısı:
Çocuk yatağa girerken onu izliyorum. Çok tatlı. Olan hiç bir şeyi hak etmedi ve bundan sonra mutlu olduğunu görmek istiyorum. O çocuğa gerçekten değer veriyorum. Kendi oğlum gibi. Ve zarar görmesini istemiyorum.
Çok masum görünüyor. Çok tatlı. Sadece bir çocuk. Hep benimle kalmasını, onu korumak ve mutu olduğunu görmek istiyorum. Cidden onu kendi çocuğummuş gibi görüyorum ve bu iyi mi kötü mü emin değilim. Ama iyi olacağını hissediyorum.
Başını yastığına koyup gözlerini kapadığında yanına gittim hafif diz çökerek onun hizasına gelip kahverengi buklelerini okşamaya daha doğrusu karıştırmaya başladım. Gülümsedim. Cidden çok tatlı. Uyuması için çıkmadan önce onun başını öptüm ve iyi geceler diledim. Tam ayağa kalktığımda ondan hiç beklemediğim bir şey duydum.
''Teşekkürler baba''
Baba? Şuan nasıl hissettiğimi bile bilmiyorum. Onu oğlum gibi görmemin yanında onun beni babası gibi görmesi. Bilmiyorum. Aslında güzel hissediyorum. Mutlu. Gülümsedim. Çocuk bunu söyledikten sonra hafif gülümsemiş ve başka da bir şey yapmamıştı. Uyuyacağı için yüzümdeki gülümsemeyle odadan dışarı çıkıp kapıyı arkamdan kapattım. Kapıya yaslanıp gülümsedim. Her günüm böyle olsaydı nasıl olurdu diye düşümdüm. Büyük ihtimalle her günüm harika geçerdi. Babalık güzel hissettiriyor.
Koridorda yürüyüp kendi yatak odama gidiyordum ve yolda Nat'la karşılaştım. Saçları biraz dağnıktı. Siyah üst ve gri eşofman giyiyordu. Onu genelde böyle göremezdiniz.
Alnını kırıştırdı ve kaşlarını çattı. ''Napıyorsun?'' o sordu.
''Odama gidiyorum''
''Laboratuvar o tarafta değil nerden geliyorsun'' gerçekten gözlemci o iyi bir ajan.
''Çocuk artık bizimle kalıyor'' o ve çocuğun ilk tanışmasını düşünerek gülümseyerek cevap verdim. Biraz şaşırmış görünüyordu ama ifadesi her zamanki ifadesine geri döndü ve devam etti.
''Neden? Ne oldu?''
''Halası öldü başka akrabası yok ve bu yüzden bir süre yada bundan sonra bizimle kalacak''
''Peki'' cevabımdan tatmin olmuştu anlaşılan.
''Sen ne yapıyorsun?'' sorgu sırası bende.
''Su içmeye gidiyorum''
''Tamam'' İkimizde kendi yolumuza gittik.
Nat Peter'ın burada olduğunu öğrenen ilk kişi olsa diğerleri için tam bir şok olacak.
*** Ertesi Gün ***
Peter'ın bakış açısı:
Gözlerimi yavaşça açtım. Ah hala çok yorgunum. Elimi gözüme götürüp gözüme biraz bastırarak esnedim ve çapaklarımı temizledim. Yatakta kalkıp gerindim ve ayağa kalktım. İlk baş biraz başım döndü çünkü yorgunum. Cidden 1'de yattım! May olsa buna asla izin vermezdi. Ah May... Her neyse onun için çok üzülsem de şuan yapabileceğim bir şey yok ama en yakın zamanda onu öldüren kişiyi bulup onu kendim öldürmek istiyorum. Ama güne böyle düşüncelerle başlamak kötü bu yüzden düşünmeyi bıraktım ve banyoya yürüyüp yüzümü yıkadıktan sonra odaya geri geldim. Muhtemelen eşyalarımın hiç biri hala burada değil bu yüzden giyecek bir şey de yok. Dünkü giysilerime bakarken aklıma gelen şeyle hemen telefonumu çıkardım.
Ned'e onunla kalacağımı söylemiştim ve gelmediğimde umarım endişelenmemiştir. Yanılmışım. 8 mesaj ondan 4 tane MJ'den var.
Ned:
Peter
Dostum geç oldu
Hala hastanede misin?
Gel artık
Peter?
Orada mısın?
Orda uyuya mı kaldın?
Beni ara
Mj:
Peter
Ned bana sana ulaşamadığını söyledi iyi misin?
Görüldü de atmıyorsun gerçekten uyuya mı kaldın?
Bunu görünce beni ara
Hemen Ned'i aradım bir kaç kez çaldıktan sonra açıldı.
N: Dostum çok merak ettim hastanede uyuya kaldığını söyleme sakın!
P: Hayır hayır hastanede değilim dün Bay Stark geldi ve Stark Kulesine yerleştim. Şimdi uyandım. Merak ettirdiğim için üzgünüm.
N: Stark kulesimi? Bekle Yenilmezler kulesimi?!
P: Evet o
N: Bu çok havalı dostum!
P: Evet biraz öyle
N: Biraz mı?!
P: Tamam bu cidden çok havalı dostum! Her neyse Mj'ye iyi olduğumu söyle
N: Tamam söylerim hoşçakal bu arada beni bir ara oraya götürmelisin cidden çok havalı
P: Peki ama ben de yeni geldim belki sonra?
N: İyi görüşürüz
P: Görüşürüz
Kapattım ve içimi çektim. En azından benim için endişelenen 1-2 kişi var hala. Sonra kapı çaldı ve Bay Stark içeri girdi.
Tamam diğer bölüm Peter yenilmezlerle kahvaltı yapcak bye!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLMEK İSTİYORUM -İron Dad Spider Son-
FanficMary ve Richard Parker S.H.I.E.L.D.'ın en iyi 2 ajanıdır. Ama HYDRA tarafından beyni yıkanmış Bucky Barnes tarafından öldürülürler. Ayrıca Peter'ın güçlerinin HYDRA ile ilgisi olduğu ortaya çıkar. Peter ailesinin gerçek ölümünü araştırmak ve anne ve...