BİLMEK İSTİYORUM 11. BÖLÜM

669 56 23
                                    

Peter'ın bakış açısı:

Bay Stark'la birlikte kuleye geldim. Beni sorgulamalarından gerçekten hoşlanmam bu yüzden gelmekte tereddüt etmiştim ama yine de geldim belli ki önemli bir durum vardı. Ve Bay Stark konuşmaya başlayana kadar sandalyemde gergince kıpırdanıp , parmaklarımla oynayıp , dudağımı ısırmakla meşguldüm.

T: Evet çocuk. Şimdi dünyanın başında bir tehdit var ve onu durdurabilmemiz için bize bildiklerini anlat ve biz de sana anlatacağız tamam mı? Bunu bir sorgulama olarak düşünme rahatsız olduğunu biliyorum.

P: Hmm tamam.

T: Başlıyorum o zaman... HYDRA bir tehdit.....

Cevap vermemi bekledi. Flash backler yine gözümün önüne geliyor.

---------------

Flash Back başlagıç

R: Mary HYDRA artık bir tehdit olmaya başladı.

M: Nasıl yani her zaman öyle değil miydi?

R: Mary çökerttiğimiz üslerinden birinde bolca süper asker serumu ve deneyleri bulunmuş bunu insanlara yapmamalılar.

M: Biliyorum ve bu insanlara verilen serumun etkilerini geçirmenin bir yolu yok ama yakında hepsi bitecek insanlar normal hayatlarına geri dönecek.

R: Ama kurtaramadıklarımız olacak.

M: Ric herkesi kurtaramazsın.

R: Evet ben basit bir insanım ama o insanların hayatlarının gözümün önünde mahvolmasını istemiyorum Mary HYDRA'yı daha hızlı çökertmeliyiz.

M: Evet bir planın var mı?

R: Ahh (şakaklarını ovuşturur) yok!

M: Ric kurtaramadığın insanlar olacak ama güzel bir hayat yaşatabileceğin bir oğlun olacak.

R: O benim en kıymetlim. Ya bu HYDRA meseleleri yüzünden ona da bir şey olursa

M: Olmayacak Ric güven bana Peter çok güçlü olacak.

Beni halından kaldırıp kucağına aldı.

M: Değil mi annecim. Ha

P: Hahaha

Annem beni havaya atıp tutuyormuş gibi yaparken baba ona doğru yaklaştı ve büyük olasılıkla duymayacağımı yada ilgilenmeyeceğimi düşünerek anneme fısıldadı.

R: Mary onun hiç bir zaman güvende olmayacağını biliyorsun değil mi. O tehlikeli HYDRA kuruluşunun üslerini teker teker çökerten bir ailenin çocuğu. Ya ölürse.

Son kısmı titrek bir şekilde söyledi ve anneminde benimde gülümsemem soldu.

P: Ölüm mü?

Her an ağlamaya hazır bir şekilde söyledim.

M: Hayır hayır ölüm yok ölüm yok

R: Pete sen oyun oyna ben birazdan gelip seninle oynayacağım tamam mı.

Kocaman gülümsedim.

P: Tamam.

Annemin kucağından inip oyun oynamaya gittim.

---------------

Ölüm kelimesi her zaman moralimi bozmaya yeterdi. Ve son zamanlarda yaşadığım flash backlerle annem ve babamın ölümünü daha çok hatırlamak zorundayım. Ben sadece 5 yaşındayken öldüler ve anılarımızı , yüzlerini , seslerini hala hatırlıyorum.

Gözlerim doldu ama gözyaşlarının düşmesine izin vermeyerek tekrar Bay Stark'a döndüm.

P: Devam edin.

T: SHİELD'sa dünya için tehdit olan şeyleri ortadan kaldırmak için bir kuruluş kurdu ve bu kuruluşsa Yenilmezler.

P: Yani siz HYDRA'yı çökertmeye çalışıyorsunuz.

T: Evet düşündüğümden daha hızlı anladın.

P: Ve beni sorguya çekmenizin nedeni (Natasha'ya dik dik bakar ve tekrar Tony'ye döner) çantamda SHİELD yazması.

T: Evet.

P: Ama en başta bana HYDRA'yı sorma nedeninizi anlamadım.

T: Biz sadece örümcek güçlerinin HYDRA ile bir ilgisi olup olmadığını merak ettik.

P: Aslına bakarsanız HYDRA'nın ne olduğunu bile bilmiyorum bu yüzden sorunuza cevap veremem ama bana güçlerimi veren bir örümcek. Bir bilim gezisinde radyoaktif bir örümcek tarafından ısırıldım.

T: Tamam peki bu örümceği kimin yaptığını biliyor musun yada örümcek şuan nerede biliyormusun?

P: Hayır üzgünüm bunları yapan bilim insanı kim bilmiyorum ama örümcek benim evimde olsa da o ölü.

T: HYDRA süper asker serumları yapar ve bu serumlar birine enjekte edildiğinde o kişi normal bir insandan daha güçlü hale gelir ve sen bu süper askerlerden bile daha güçlüsün bu ve güçlerinin kaynağın bilinmemesi HYDRA ile bir bağlantısı olabileceği anlamına geliyor ve yarın bana o örümceği getir tamam mı ayrıca kostümüne birkaç yenilik yapalım tamam mı yanında mı.

P: Evet örümceği getireceğim ve kostüm yanımda. Bir güncelleme çok iyi olur Bay Stark çok teşekkür ederim.

T: Rica ederim çocuk ayrıca bize güvenebilirsin.

Gülümsemesine karşılık verdim ve çantamdan çıkarıp ona kostümü verdim. Onlara şimdiden ısındığımı söyleyebilirim özellikle Bay Stark'a.

Partiye hazırlanmak için eve gittim.

BİLMEK İSTİYORUM -İron Dad Spider Son-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin