Yazar anlatımı:
Peter tüm takımı aynı anda idare etmeye çalışıyordu. Evet bu normalde zor olurdu ama şuan duygusuzdu acıya tepki vermiyordu. Ve bir robotu yok etmek Avengers'ın sandığından daha zordu.
Steve'in yumruğunu savuştururken diğer eliyle arkasına geçmek için hızlandığını gördüğü Pietro'yu vurmak için o anlık sadece havanın olduğu boşluğa dirsek attı ama o o an içindi Pietro 1 saniye sonra yanındaydı ve suratının ortasına yumruk yemişti (bunu hayal ettimde aşırı komik özellikle evan peters ı hayal ederseniz uhgtfdfghj)
Natasha şu insana şok veren cihazını silahlarını koyduğu ve kimsenin görmediği Clint'in bazen ''Nat'ın süper güçleri olmadığından emin misiniz silahlarını nerden çıkartıyor? Onda kesinlikle bir şeyler var *Nat'tan gözünü ayırmadan tekrar dondurmasını yalar*'' diye dalga geçtiği bölgeden çıkardı ve Peter'a ateş etmek için öne doğru uzattı ama o bir ağ fırlatıp silahı aldı ve tekrar ona hamle yapan Steve'e 300 volt verdikten sonra Nat'a da biraz şok vererek onu yere düşmeye zorladı.
Pietro kanayan burnunu koluyla sildi ve yüzünü buruşturup ''Dostum kanın tadı çok kötü hey ağzıma girmeyi kes'' diye mırıldandıktan sonra Natasha'yı indirmiş arkası dönük Peter'a hamle yaptı ve onu trilyon farklı yerden yumruklamaya ve kendi kendine ''Al sana, al sana, al sana'' demeye başladı. Peter en sonunda karşısında onu süper hızla yumruklayan Pietro'ya bir yumruk attı ve Pietro geri çekilip burnunu tutarak ''Ah burnuuuğğm!! BURNUMU SAL'' diye bağırıp muhtemelen kırılmış olan burnunu ''Aptal berbat tatlı kan'' diye mırıldanarak kanını silip düzeltmeye çalıştı.
Wanda kardeşinin yenildiğini gördü ve hemen sinirle gözlerini kırmızı parlatıp Peter'a döndü ''Bittin sen'' ellerinde kırmızı büyüsünü oluşturmaya başladı ve birden onu bekleyen Peter'a büyük ateş topları göndermeye başladı (End game de Wanda nın Thanos a saldırdığı hali düşünün) Peter kolunu yüzünün önüne siper etti ama o çok güçlüydü ve bir kaç adım tökezledikten sonra yere düştü.
Wanda durdu ve gözleri eski rengine dönerken burnu kanayan ağzının kenarından kan akan ve karnında derin bir bıçak yarası -Natasha bir ara sapladı- ile yerde yatan çocuğu inceledi. Bunları hak etmemişti. Kimse bunları hak etmemişti. İçindeki Hydra'ya olan öfkesi daha da artarken hala duygusuz olmasına rağmen aldığı yaralarla yerde yatıp kalkmayan, çabalayan ama yine de güçsüz düşen çocuğa son bir kez baktı. O kalkana kadar zamanı vardı.
Tony yanlarına koşarken hızlı bir hareketle eğildi ve Peter'ın zihnine girdi.
Wanda >. Yaa nasılda dövdü çocuğu. Neyse uzun zamandır bekliyordunuz alın okuyun :) Bende daha sık bölüm yazcam ayrıca Tony çocuğun hatırlaması için bir nesne getirecek sizce o şey ne olabilir? Bir düşünün bakalım. Neyse bays :))
Önemsiz not - komikliğine gülün diye sizlerle paylaşmak istiyorum- : Sınıfta ben ve bir arkadaşım whatsapp grubu açmayı planladık bugün adıda
Haşmetli Elif ve Buz Kraliçesi Yusuf ve diğer asosyal ezikler
KMJNGFDFGHJNKMJHKGJF. İsmi ben buldum aslında sadece Haşmetli Elif ve diğer asosyal ezikler olcaktı ama yusuf kendini dahil etmeyi çok istedi ve buz kraliçesi benim bir anım onunla dalga geçiyorduk. Ben bir ara sınıfla kar topu savaşı yaparken topu ona atmadan önce ben buz kraliçesiyim demiştim bu salakta unutamadı o yüzden isim böyle oldu ben hala Haşmetli Elif ve diğer asosyal ezikler den yanayım. Hatta bunları konuştuktan sonra arkadaşlarıma asosyal ezik demeye başladım kojhtfhjkkjhg
Başka bir grup adı daha buldum ama o açacağımız başka bir grup için adı da: Sadece Havalı İnsanları Aldığımız Grup
Ne kadar yaratıcıyım be benden de böyle isimler beklenirdi GFGHJKLŞJIYGTFR
Neyse bays :)))))))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLMEK İSTİYORUM -İron Dad Spider Son-
FanficMary ve Richard Parker S.H.I.E.L.D.'ın en iyi 2 ajanıdır. Ama HYDRA tarafından beyni yıkanmış Bucky Barnes tarafından öldürülürler. Ayrıca Peter'ın güçlerinin HYDRA ile ilgisi olduğu ortaya çıkar. Peter ailesinin gerçek ölümünü araştırmak ve anne ve...