BİLMEK İSTİYORUM 27. BÖLÜM

360 31 53
                                    

''Sonra görüşürüz konuşmak güzeldi''

''Evet malum sorunun hakkında 'konuşmak'' gülerek bitirdi. Gülünce güzel görünüyordu ama bu iltifatı başka zamana saklayacağım.

''Ne? Konuştuk ve iyi hissediyorum'' gülümsedim.

''Evet sorunun neden yeni bir star wars filmi çıkmıyor ki film yapabilecekleri pek çok konu var mesela şu bla bla'' yine güldü. Kıvırcık saçları gülünce hafif sallanıyordu ve ne kadar tatlı göründüğü hakkında hiç bir fikri yoktu ve ben aptal ergen hormonları ve ergen zihnimle içimden düşündüklerime üzülüyorum. Güçleri olan bir ergen stres yaparsa yada depresyona girerse bu olur. Her neyse neden hala düşünüyorum. Zihinsel göz devirdim.

''Evet Sydra-''

''Hydra''

''Adı her neyse seni öldürürken son sözünü sorarlarsa onlara star wars'un yeni filminin çıkmasını istiyorum de''

Kıkırdadım ''Bunu hatırlamaya çalışacağım''

O da güldü ama sonra ciddileşti.

''Hoşçakal demeden önce herkesin senden sır saklamasını istemiyorsan sakladıkları şeyleri ergence karşılamayı bırakmalısın''

''Hey ben zaten ergenim ve sanırım şuan başka bir ergenden tavsiye alıyorum''

''Kızlar erkeklerden daha çabuk olgunlaşır... bunu bir yerde okumuştum''

''Harikaymış. Hoşçakal'' hızlıca yanağını öpüp pencereden çıktım. (Of ne güzel ergen ilişkisi yazdım)

Binaya geri dönücektim çünkü Mj insanlarla anlaşmak konusunda iyiydi yani sayılır ama her neyse ve beni geri dönüp ergence bağrıp çağrıp evi terk etmemeye ikna etti ki 3. seçeneği yapmayı düşünmüyordum çünkü başka bir evim yok.

Kuleye doğru sallanırken insanların az tamam hiç insan olmayan ara sokakları tercih ettim nedenini sormayın çünkü bir keresinde sıkıldığım için boş boş dolanıyordum sonra bir çocuk ''Bakın bakın spider man o burada!!!'' diye heyecanla bağırmıştı ve herkes etrafıma üşüşmüştü. Şuan bunun olmasını istemiyorum çünkü herkesin beni sıkıştırdığı kalabalıkta kalmak istemiyordum. O gün klosrofobik olmama az kalmıştı.

Her neyse ilerlerken birden patlama benzeri bir şey duydum. Ne olduğunu kavrayamadan kendimi yerde buldum. Sırt üstü yere kapaklanmıştım.

Etrafıma baktım ve beş adamın bana doğru geldiğini gördüm. Tabi beş mi emin değilim görüşüm dönüyordu ve bu cidden korkunç bir baş ağrısı yaptığı için gözlerimi sıkıca yumdum. Sonra başımda bir acı daha görüşüm kararmadan önce gözlerimi açmaya çalıştım ve aralık göz kapaklarımın arasından tek gördüğüm şey bir adamın elinde bir beyzbol sopasıyla orada durduğuydu ve birinin beni kaldırdığını hissederken gözlerimi kapattım.

Göle düştüğüm gün gibiydi ama bu sefer beni kaldıran bay stark değildi.

(Beyzbol sopasını düşününce aklıma gelen tek şey Stiles'ın beyzbol sopasıyla alfa dönüşümündeki Ethan ve Aiden'a vurmaya çalışıp sopanın kırılması oluyor JHYGDFGYIKJHGFD. Teen Wolf izleyenler anladı :)  )

Tony'nin bakış açısı:

''Hadi hadi hadi HADİ!!'' sinyali bulmaya çalışan bilgisayara bağırdım. Umarım çocuk yine kostümü hecklememiştir çünkü cidden o kostüm milyon dolar değerince ve eğer kaçırılırsa onu bulamayacağım!

''Efendim Peter'dan bir mesaj var'' Frida in klasik sakin sesi konuştu.

Heyecanlandım çünkü mesaj atabiliyorsa birşey olmamış gibiydi. ''Hemen aç'' dedim Friday'e.

Karşımdaki bilgisayarda hala kostümü bulmaya çalışan ekranın üstüne başka bir ekran açıldı ama mesaj hiç beklediğim gibi değildi.

Hydra Sembolü...




Vazgeçtim vazgeçtim Peter neden Tony'e bağırsın olur mu öyle şey düşmana bağırsın biraz. Tabi uyanınca. Her neyse hepinize iyi günler ve hoşçakalın! <3 :D

BİLMEK İSTİYORUM -İron Dad Spider Son-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin