Tony'nin bakış açısı:
Aceleyle Nat'ların yanına gittim.
T: Çocuklar bir şey buldunuz mu?
S: Hiçbiri üst düzey HYDRA ajanı olmadığı için bir şey bilmiyorlar yada konuşmuyorlar. Birşey bilmek istiyorsak patronları akbabaya sormamız gerektiğini söylediler ama onun nerede olduğunu bilmiyoruz onu yakalamadık.
T: Akbaba mı? Başka isimmi kalmamış gerçek adı ne bunun?
N: Gerçek adını bilmiyorlar takma adı akbaba
S: Sen ne buldun?
T: Aslına bakarsanız normal şeyler daha çocuğun örümcek adam olmasıyla ilgili sayfayı incelemedim ama çocuğun hayatını araştırdığım bölümde ailesinin ölü olduğunu ve mesleklerinin bilinmediğini gördüm. Ya Friday'i güncellemem gerek yada mesleklerini gizli ki bunu neden yapacaklarından emin değilim.
N: İlginç Friday'in ağrızalanacağını düşünmüyorum ama ölü 2 insanın mesleği neden gizli olsun ki ne iş yapıyor bunlar
Tam o sırada Bruce ve Sam koşarak yanımıza geldiler.
B: Çocuklar önemli bilgilerimiz var dedi nefes nefese
T: Nedir SHİELD verilerinden birşeymi çıktı?
SA: Evet çocuk hakkında olmasa da ailesi hakkında
S: Biz de tam ailesi hakkında konuşuyorduk. Meslekleri bilinmiyormuş siz ne buldunuz bununlamı ilgili?
B: Evet. Çocuğun ailesi SHİELD ajanıymış.
N: NE?! (Sakin Nat)
T: Nasıl ?
SA: Onlar SHİELD'ın en iyi ajanlarındanmış. Richard Parker aynı zaman da bir bilim adamıymış ve SHİELD'ın en güçlü silahlarını o tasarlarmış. Ve Nat gibi dövüşmek yerine silah kullanırlarmış. Plan kurma , rol yapma ve yalan söyleme de çok iyi oldukları için HYDRA üslerine kolayca sızabiliyorlarmış ve zamanında pek çok HYDRA ajanını içeri tıkmışlar ama sonra kış askerleriyle ilgili bir göreve giderken uçakları düşmüş ve ölmüşler.
B: Çocuk anne ve babasının SHİELD ajanı olduğunu bilmiyormuş zaten ailesi o 5 yaşındayken vefat etmiş ve çocuk teyzesiyle kalıyormuş teyzesi de ona söylememiş.
T: Şimdi tüm parçalar yerine oturuyor çocuğun elindeki çantada RP yazıyordu ve bu Richard Parker demek oluyor.
S: Evet ve eminim çocuk hiçbir şey bilmediği için onu germiş olmalıyız.
N: Ve bu yüzden çocuk büyük ihtimalle düşmanımız da değil.
T: Zaten değildi Nat.
S: Tamam gidip diğerlerine her şeyi anlatın sırada çocuğun güçlerini nasıl aldığı var. Umarım bunun HYDRA'yla alakası yoktur.
Bruce , Sam , Steve ve Nat diğerlerine herşeyi anlatmaya gitti ve bende şu örümcek konusu için dosyaya bakmaya laboratuvara gittim.
İnce mavi kapağı bir kez daha kaldırdım ve dosyanın 2. sayfasını açtım.
---------------
Örümcek Adam: Örümcek Adam Queens'in bilinen bir kahramanı olmuştur. Mavi ve kırmızı bir kostümü vardır ve gözlerinin olduğu yerse siyah çerçeveli ve beyaz renklidir. Kostümün göğüs kısmında küçük siyah bir örümcek vardır. Yaptığı şeylerle örümcek benzeri güçleri olduğunu söyleyebiliriz. Güçlerinin kaynağı bilinmemektedir. Bileklerine taktığı ağa atıcıları doğru açıya ve basınca ayarlarsak çatıdan çatıya gezebilmeye olanak sağlar. Ayrıca ağa atıcıları yine doğru bir açıya ayarlarsak kötü adamlarla savaşırken çok işe yarar. Kostümün bir yapay zekası vardır. Örümcek Adam bu yapay zekaya Karen adını vermiştir. Bu teknoloji bir yeri ve kişiyi , bir nesnenin yada maddenin yapısını tarayabilir. Bu yapay zeka kostüm ayarlarına hakimdir ve Örümcek Adam ondan kostüm ile ilgili bir şey isterse hemen yapar. Bu yapay zekayı saate , telefona vb. şeylere bağlayarak onları da kontrol edebilirsiniz. Ayrıca örümcek adamın duvarlar gibi dik zeminlere hatta tavana tırmanabilme ve yapışık kalma özelliği vardır. Yapılan taramada kostümde yapışkanlı eldiven benzeri bir şey bulunamamıştır ve bu yüzden bu örümcek adamın kostümüne bağlı olmayan kendi yeteneğidir. Steve Rogers kadar güçlüdür ve tek başına bir kamyonu kaldırabilir. Ve onun olduğu görüntülerde görmediği halde tehlikenin geldiğini hissedebildiği görünür. Kostümünü ve üstündeki teknolojiyi kendisi tasarlamıştır.
---------------
Dikkatimi çeken şey hissedebilmesi , kaptan kadar güçlü olması , kendi yaptığı bir yapay zekaya sahip olması (çocuğun bu kadar zeki oluğunu düşünmemiştim ve bunu sevdim şimdi onu bana daha çok benzetiyorum) ve güçlerinin kaynağının bilinmemesi. Belki gerçekten güçlerinin kaynağının HYDRA ile ilgisi vardır ama yine de eminim ki o kötü değil. Evet bu bilgileri diğerleriyle paylaşma zamanı.
Yazar Notu
Sizce ilk bölümlerden fazlamı gizem yada olay falan yaptım? Akbabayı bile soktum hikayeye bir Mysterio eksik. Neyse bir daha görüşünceye kadar bye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLMEK İSTİYORUM -İron Dad Spider Son-
Fiksi PenggemarMary ve Richard Parker S.H.I.E.L.D.'ın en iyi 2 ajanıdır. Ama HYDRA tarafından beyni yıkanmış Bucky Barnes tarafından öldürülürler. Ayrıca Peter'ın güçlerinin HYDRA ile ilgisi olduğu ortaya çıkar. Peter ailesinin gerçek ölümünü araştırmak ve anne ve...