''Hey çocuk uyanmışsın?'' daha çok soru gibiydi sanırım gecenin bilmem kaçında yatınca kendi başıma kalkmama şaşırdı.
''Evet günaydın'' dün olanlara nasıl tepki vereceğini hatta tepki verecek mi diye hatta bugün ne olacak burada mı kalacağım hayır kesinlikle yetimhaneye falan giderim off ne düşünüyorum!
''Günaydın hadi gel kahvaltıya vay canına ne zaman uyandın saat 11.'' 11! Ciddi mi o? Vay hafta sonları bile 10'da falan kalkıyorum.
''Çok olmadı.'' diye cevap verdim düşünce selimden sıyrılarak. Omuz silkti ve ''Tamam hadi gel harika omletler yaptırttım.'' hafif gülerek söyledi.
Gülümsemeye çalıştım ve kapıya ve ona doğru yürüdüm ve kolunu omzuma atarak beni yemek odasına yönlendirdi. Tüm yenilmezlerin küçüklüğümden beri hayran olduğum insanların hepsinin birden dönüp bize bakması için içeri girdik. Hafifçe yutkundum. Bu garip olacak.
Masaya göz gezdirdim.
Clint Barton. Harika okçu ve hiç bir özel doğaüstü gücü olmadan yenilmezlerle birlikte savaşarak hala ölmemiş adam.
Bruce Banner. Harika bilim adamı dahi ve hulk.
Natasha Romanoff. Mükemmel dövüşçü casus ve o da Clint gibi hiç bir doğaüstü gücü olmadan yenilmezlerle birlikte. Onunla pek iyi bir başlangıç yapmamıştık...
Steve Rogers. Harika güçlü süper asker tek kötü yanı okulda bize izlettikleri videolar ve sırf onlar yüzünden adamdan soğudum. O videoları düşünmek bile tüylerimi diken diken ediyor.
Bucky Barnes. Adam harika. Cidden çok havalı. Özellikle metal kolu. Bu çok havalı dostum! O adamı seviyorum.
Wanda Maximoff. Harika ve bazen biraz korkutucu ama çoğunluka harika cadı güçleri. Biraz tuhaf olsa da cidden harika.
Pietro Maximoff. Süper hız. Vay aslında havalı ve tam çizgi filmlerde ki karakterler gibi. O iyi
Thor. O Thor. Yıldırım güçleri falan. O hayatta olmasının yanı sıra aynı zamanda tarih kitabımda...
Bay Stark beni iki boş sandalyeye doğru yönlendirdi ve oturdum o da yanıma. Bir süre sessizdik ve ben biraz utangaç bir şekilde sandalyemde kıpırdandım.
Sonra Bayan Maximoff (tamam yaşıma en yakın olan o ve kardeşi olsa bile benden 4 yaş büyük oldukları için bay ve bayana devam) bir tabağa omlet koydu ve masaya koydu Bay Maximoff ta o tabağı bana doğru kaydırdı. (yüzüme bile bakmadan kaydırdı ve hala yemek yemeye devam ediyordu) Hafif bir teşekkür mırıldandım ama duyduğundan şüpheliyim.
Kimseye bakmamak ve kimseyle konuşmamak adına gözlerimi yemeğimden hiç kaldırmadım ve sadece yemek yedim ve tuhaf sessizliği bozan kişi belli bir ikiz kardeş oldu.
''Eee Peter yemek nasıl?'' Kafamı kaldırıp Bayan Maximoff'a baktım.
''Aaa harika Bayan Maximoff'' neden örümceklerin zamanı hızlandırma yada ileri sarma gibi bir gücü yok ki! Konuşmak istemiyorum.
''Güzel ben yapmıştım ve bana Wanda diyebilirsin'' Güler yüzle cevap verdi. Gülümsemesi biraz rahatlamamı sağladı.
''Ah ve bana Pietro de'' Pietro ağzı yemek dolu ve onları yutarken ekledi.
Gülümsedim ve Wanda gözlerini devirdi.
''Pekala sanırım bir süre burada kalacaksın bu yüzden eğlenmene bak sonunda Pietro dışında yaşıma yakın biri olması güzel -keşke kız olsaydın- ama harika'' Gülümsedim. İyi arkadaş olacağız.
Bu sefer gözlerini devirme sırası Pietro'daydı. Ama bence ben dışında odadaki herkes ikizlere gözlerini devirmişti bile. Keşke bir ikizim olsaydı. Bu harika görünüyor.
''Bugün bir film gecesi yapacağız en sevdiğin film ne?'' Wanda herkesi görmezden gelerek ve yine gülümseyerek sordu. Ve tabi ki cevabım hızlı ve netti. ''Star Wars''
''Oh anlaşılan bilim kurgu seviyorsun ikimizde kaybettik Pietro'' Pietro biraz somurtsa da ne olduğunu anlamadım ve ''Ne?'' diye sordum. Bu sefer cevabı Pietro verdi ''Wanda ve ben film gecesi için en sevdiğin film türünü tahmin etmeye çalışarak bir iddiaya girmiştik. Ben aksiyon yada macera dedim o da fantastik yada komedi dedi ve ikimizin de ortak kararı belki korku filmi olmasıydı ama hiç biri değil.'' Gülümsedim ve küçük bir kahkaha attım.
Gülüşümü bölen şey Bayan Romanoff'un sorusu oldu ''Eee Peter o malum gece neredeydin? İçeri girdiğinde ne gördün? Şüpheli bir şey var mıydı? Şüphelendiğin biri yada küçük süper kahraman dünyanda olan bir düşmanın var mı? Kimliğini kimler biliyor? Her şeyi anlatmanı istiyoruz'' Vay o cidden açık sözlü...
YENİ YILINIZ MUTLU OLSUN! SİZE KIRIK KLASİK BİR ESPRİ YAPIP GİDECEĞİM. SENEYE GÖRÜŞÜRÜZ! KJHGFDGHJLKJ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLMEK İSTİYORUM -İron Dad Spider Son-
FanficMary ve Richard Parker S.H.I.E.L.D.'ın en iyi 2 ajanıdır. Ama HYDRA tarafından beyni yıkanmış Bucky Barnes tarafından öldürülürler. Ayrıca Peter'ın güçlerinin HYDRA ile ilgisi olduğu ortaya çıkar. Peter ailesinin gerçek ölümünü araştırmak ve anne ve...