Peter'ın bakış açısı:
Okuldan eve geliyordum. Ned bugün birlikte yeni Star Wars Lego Ölüm Yıldızı maketini yapmayı teklif etti ama ben kabul etmedim. Sadece geçenki banka soygununda çok tehlikeli silahlar vardı ve ben de belki bugün de buna benzer tehlikeli bir şey bulurmuyum diye devreyi gezeceğim. Tüm bankaları , alışveriş merkezlerini , sıradan marketleri falanı filanı her yeri gezmeyi planlıyorum ve bu biraz zaman alacak. Belki saatler alabilir sanırım akşama işim biter diye düşünüyorum. Eve Peter olarak girdim odama gidip kostümü giydim ve camdan çıktım. Böylece May evde olduğumu düşünecek.
...
Evet işim bitti şehrin bazı bölgelerini gezdim. Görünürde bir şey yok belki de tek seferlik birşeydir. Ama önemli değil onları bir daha görürsem her zaman örümcek adam olabilirim. Saat akşam 6. En azından akşam yemeğini kaçırmadım. May'e çaktırmadan içeri girmeyi planlıyorum çünkü benim örümcek adam olduğumu bilmiyor. Sessizce binaya tırmanmaya başladım ve camı açıp odama girdim.
(Şu olaylar yaşanıyor)
En iyi arkadaşım kim olduğumu öğrendi. Bu iyi mi kötü mü bilmiyorum. Ned'e güveniyorum umarım ondan başka kimse bu sırrı öğrenmez.
(Haberiniz olsun bu Peter'ın 1 günüydü şimdi Tony'nin bakış açısı yapıcam ve orada onların sabahtan akşama kadarki günü olucak)
Tony'nin bakış açısı:
Çocuğun halasıyla konuşmak için onun evine gidiyoruz. Çocukla karşılaşmamak için onun okulda olduğu bir saati seçtik. (Okula gidemeyince okuldan kaçta çıktığımı unuttum😳) Saat 2.30 da eve geldik ve kapıyı çaldık. Kadın elinde havluyla kapıyı açtı. O güzel bir kadın. (Tony iç savaşa Peter'ı götürmeden önce şey demişti: Afet halana seni bir geziye çıkaracağımı söyleyeceğim) Ama karşısında tüm yenilmezler ekibini görüce şaşırdı tabi. Ve şunu fark ettim ki kadının Peter'ın örümcek adam olduğunu bilip bilmediğini bilmiyorum. O zaman uygun bir dille anlatacağım.
M(May): Buyrun?
T: Bayan May sizinle Mary ve Richard Parker hakkında konuşmak istiyoruz.
M: Ne konuda?
T: SHİELD desem sizin için yeterli olur heralde.
M: Evet isterseniz içeri geçin.
T: Tabi.
Evin içine girdik ve tüm ekip lacivert kanepelere oturduk.
M: Ne konuda konuşmak istiyorsunuz?... Sonuçta eminim sizde biliyorsunuzdur onlar.. öldü.
S: Evet biliyoruz ama nasıl söylesem... HYDRA hakkında ne biliyorsunuz?
M: Pek bir şey değil hatırladığım kadarıyla o toplum saçma serumlar yapıp insanları süper askerlere çeviriyordu ve amaçları dünya için kötü.
N: Evet. Peki Peter'ın HYDRA ile ilgisi varmı?
M: Anlamadım Peter'ın HYDRA ile ne ilgisi olabilir ki neden bunları soruyorsunuz?
S: Bayan Parker biliyorsunuz ki biz yenilmezleriz ve dünya için kötü olan HYDRA gibi şeyleri yok etmek görevimiz. Ve belki biliyorsunuzdur belki bilmiyorsunuzdur Yenilmezler topluluğunu kuran kişi Nick Fury ve Mary ve Richard Parker yani Peter'ın anne ve babası da zamanında Nick Fury için çalışan SHİELD ajanlarıydı.
M: Evet ama onlar Peter 5 yaşındayken öldü. Peter ailesinin mesleğini bile bilmiyor. Yani onun tüm bu konularla alakası yok.
N: Onun son bir kaç haftada fazlasıyla esnek ve güçlü olması ilginizi çekmedi mi?
M: Hayır o her zaman ki gibi. Sadece beden eğitiminde notları yükseldi ve belki spor yapıyordur.
N: Peter'ın örümceklerle bir ilgisi varmı? Yani örümceklere meraklımı yada örümcekleri severmi? Örümceklerle ilgili bir şey yaptımı?
M: Bu biraz iğrenç bildiğim kadarıyla örümcek meraklısı değil.
N: Peki bir sır saklıyormu? Yada size yalan söylediğini yada bir şey sakladığını sezdinizmi? Yada size önemli bir şey söyledimi?
M: Beni sorguluyor musunuz?!
N: Sadece sorularımıza cevap verin Bayan Parker. Nasıl anlamak isterseniz öyle anlayabilirsiniz.
M: Cevap vermek zorunda değilim ve bence sizde kapının nerde olduğunu biliyorsunuz Bayan Romanoff.
T: Bu bizi evinde istemiyor demek sanırım.
C: Bence bu ailedekilerin Natasa'ya gıcığı var.
Clint fısıldıyormuş gibi söyledi ama herkes duydu ve kızgın kızgın bakan Natasha dışında tüm ekip kıkırdadı.
S: Hadi gidelim.
Dedi Steve koltuktan kalkarken. Herkes kalkarken ben kalkmadan önce
T: Peter'a ailesinin birer SHİELD ajanı olduğunu söylemelimiyiz yoksa siz mi söylersiniz yada o bunu öğrenicekmi biz aslında bunu sormaya gelmiştik bayan May.
O da kalktı.
M: O bunu bilmeyecek. Bilmesine gerek yok. Yıllardır ailesinin tehlikeli mesleğini bilmeden yaşadı ve böyle devam edebilir ve bizim artık SHİELD yada HYDRA ile bir ilgimiz yok. Ve ben zaten fazla bir şey bilmiyorum. Yani eğer birşey araştıracaksanız ben en doğru kişi değilim.
T: Evet anladık. Teşekkür ederiz bayan Parker. Görüşmek üzere.
El sıkışmak için elimi uzattım ve küçük bir gülümsemeyle elimi sıktı. Biz de kuleye geri döndük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLMEK İSTİYORUM -İron Dad Spider Son-
Fiksi PenggemarMary ve Richard Parker S.H.I.E.L.D.'ın en iyi 2 ajanıdır. Ama HYDRA tarafından beyni yıkanmış Bucky Barnes tarafından öldürülürler. Ayrıca Peter'ın güçlerinin HYDRA ile ilgisi olduğu ortaya çıkar. Peter ailesinin gerçek ölümünü araştırmak ve anne ve...