Previously on 'Kötü Çocuk Psikopat Mafya L ve Masum İnek Nerd Çocuk Light'ın İnanılmaz Aşkı' ....
Alex sinirle telefonu kapatıp bir hışımla telefonu duvara atıp parçalara ayırdı. Hemen zaman kaybetmeden babası Hakem'in yanına gidip odaya daldı.
Hakem viskini masasının üstüne koyup sinirle kaşlarını çatıp"Alex? Ne yapıyorsun oğlum? İnsan gibi girsene." dedi.
Alex hemen Hakem'in karşısında deri koltuga oturup hararetle söze girip "Baba! Şuküfe burdaymış! Şuküfe gelmiş!!" dedi.
Hakem duyduklarına inanamayıp deri koltuğunda ayağıyaya fırlayıp şaşkınlıkla "NE! NELER DİYORSUN?! CAFER Mİ GELMİŞ?!" diye bağırdı.
Alex hemen kendine bir viski koyup yere bakarak kafasını salladı, "Evet, maalesef yollarımız kesişti..." dedi.
Hakem hemen pencerenin önüne gidip iki elini de dayayıp yağan yağmura baktı. Başını umutsuzca sallayıp "Bu felaket demektir..." dedi.
Alex viskisini tepesine dikip "Biliyorum baba..." dedi ve Hakem'e bakıp "Hazırlıkları başlatmamız lazım." dedi.
Hakem Alex'e cevap vermeden sadece dışarıyı izliyordu. Kafasını umutsuzca sallayıp iç çekip "Cafer.... Cafer...." diye mırıldandı.
Devam ediyor...
---------
Saichiro'nun Bakış Açısı
Light'ı görmeyeli iki gün olmuştu... O'nu çok. Özlüyordum.....
Ama hiç anlamıyordum...
Hep nerede hata yaptığımı düşünüyordum.....$€...
Fuhuş olayından sonra zaten yüzüme bakmıyordu... Ama benim yerimde kim olsa ayni şeyi düşünğrdü...
Sonuçta 6 adamın yanında eli kolu bağlı bir depodaydı...
Düşünümce niye öyle ordaydı'ki? Aman neyse hikaye devam etsin
İki gün boyunca aralıksız çeşitli olayları soruşturuyordum. Hepsi cünayet vakasıydı...
Ama vakalarda bir tuhaflık vardı.. Kurbanların hepsinin ağzı kanlı, azı dişleri bir hayvan misaki uzundu....
Bütün görgü tanıklarının ifadeleri ise hepsi olay mahilinden kaçan yamuk maskeli bir adamdan bahsediyordu.
Bu da neyin nesiydi???
Meslektaşımın sesi ile irkildim ve göz devirdim, "Gomudanım, adli tip sonucu çıktı gomudanım kurbanların RÖNTGEN sonuçları çıktı"
"Neymiş?" Dedim ve yerde yatan yeni kurbana baktım.
Bana baktı ve "Görünüşe göre bütün kurbanlar topuz benzeri bir aletle kafalarına darbe alarak öldürülmüş" dedi.
Tek kaşımı kaldırıp "Nasıl yani" diye sordum
Adam iç çekip "yani gomudanım doktor mikrofon olabilir dedi" dedi
Bu bilgî onu Hakem ile ilk tanıştiklari zamana götürmüştü....
Aynıları o zamanda olmuştu...
Artık hakemle konuşmanın zamanı gelmişri. Ancak bunu geçmişleri yüzünden yüz yüze yapmak istemişti, ayrıca uzun zamandır adam akıllı oturup bir çift sek rakı bile içememişlerdi.
------------------
Light'ın Bakış Açısı
O akşam yemeğinden sonra iki gün geçmişti... Şuküfe Hanım Alex'in sözlerinden sonra iki gün odasından çıkmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Çocuk Psikopat Mafya L ve Masum İnek Nerd Çocuk Light'ın İnanılmaz Aşkı
FanficL, Light'ı duvara kıstırdı ve dibine kadar girerek "Ben seni üzerim Light, ben kötüyüm" Light'ın gözleri korku ve heyecanla açıldı ve 'Annskm aşk oldm'