Bölüm 12

2.4K 245 858
                                    

Keki çoktan yapmış, beraber oturmuş yiyorduk. Doğruyu söylemek gerekirse çok güzeldi. Alex cidden aşçılık konusunda oldukça iyiydi. Tabağımla beraber kalkıp daha önceden gördüğüm resimin yanına gittim.

Alex şaşkınlıkla arkamdan baktı ve "Ne oldu?" diye sordu. Resimden gözümü ayırmadan "Kardeşin mi var?" diye sordum.

Biraz duraksadı ve daha sonra önüne döndü. Onun cevap vermesini beklerken ben de ufak çocuğu inceliyordum. Alex'ten biraz kısaydı ama aynı onun gibi siyah saçları vardı. Pek de mutlu bir çocuğa benzemiyordu..

Bir cevap gelmeyince yavaşça arkama döndüm ve Alex'in camdan dışarı baktığını gördüm.

İç çekti ve "Evet var." dedi. Yeniden resime dönüp baktığımda ise "Sana çok benziyormuş" dedim ve kıkırdadım. Yanıma geldi ve o da benimle resime bakmaya başladı. Ona bakıp "O nerede peki?" diye sordum. Gözlerini resimden ayırmayarak önce bir süre sessiz kaldı ve daha sonra "Öldü." dedi. 

Annskm

Gözlerim şok ile açılmış ona bakıyordum.. "B-Ben üzgü-" diyecektim ki sözümü kesip "Boş ver, zaten sevmezdim. Konuyu kapatmak en iyisi." dedi ve omuzlarını silkti. Şok olmuştum, omuzlarımı silkerek elimi

Alex aniden beni kendine çekmiş ve "Herkes öldürür sevdiğini Light ve ben her şeyi olan ama kaybedecek hiç birşeyi olan biriyim." dedi ve beni aniden beni çenemden kendine doğru çekip öptü.

hrrğğğ kediciğim miyavlıyordu

*o kadar çirkinleşemediğim için yazamadığım, yazmaya utandığım yiyişme sahnelerinin olduğu kısım* 

"Light seni istiyorum yanımda her gün bu durum beni maf edecek" 

Allam tm bir haşn erkek ayhhHH HRRĞĞĞĞ

---------

Ertesi gün okuldayken günümü Matsuda ile geçirmiştim. Ona olanları teker teker anlatmış, şimdi ise kritik yapıyorduk.

Bana bakıp "Eee hangisini seçicen?" diye. Gözlerimi devirip "Yani bilemiyorum Alex'i seviyor muyUm emin değilm..." dedim. Kıkırdayıp "Senin aklın L'de,,, benden söylemesi." dedi. O sırada zil çalmış ve Alex'de sınıfa gelmişti. Alex yanımıza geldiği an ikimizde susmuştuk. Geldiği gibi yanıma oturmuş ve elini sıramın arkasına doğru uzatıp telefonuyla oynamaya başladı.

Ancak o sırada içeriye giren kişi ile daha çok şok olmuştum!!11!1

L!1!!

Amn yrbbim

Bana aldırış etmeden sessizce arka sıralardan birine geçmişti, orosu çocu. Bir süre sonra L'i, Alex de fark etmiş olsa gerek ki sandalyemden tutarak beni yanına çekmişti. 

Bir dakika.. Bu durumdan yararlanabilirim aslında 

Neden beni masum duygularla seven iyi birisinin duygularıyla bir şerefsizi kıskandırmak için oynayarak kaşarlık yapmıyorum? 

Allahım valla dehayım ben yha

Alex'e doğru. yaslandım ve başımı onun omzuna koydum. Önce biraz şaşırdı ama sonra elini omzuma doğru attı ve "Seni seviyorum bebeyim" dedi. Sahte bir gülümseme atıp "Aynen yha bende seni seviyorum" dedim ve onu kendime çekip öptüm. 

"Hrrr haşin erkeğim benim"

"MhmM Light senİn her türÜn ayrı zeVkK " 

--------

Okul çıkışıydı, bugün Alex ile beraber gidecektik. Tam Alex yanıma gelmişti'ki aniden telefonu çaldı. Ona baktığımda telefon ekranına buruşuk bir yüz ifadesi. ile baktığını gördüm. Allah alla niye acaba

Aramayı açmış ve "Ne istiyorsun?" demişti direkt. Kimdi ki bu yha? Bir süre karşıdaki konuştuktan sonra "Neden?" dedi sert bir şekilde. Bir süre sonra ise "Tamam" deyip kapattı ve bana dönüp "Bebeğim saraydan aradılar yeniçeriler gene kudurmuş gitmem lazım, bugün kendin gidebilir misin?" dedi. 

Kıkırdayarak "Tamam sorun yok" dedim. Tebessüm ederek "Görüşürüz bebeyim" deyip geldiği yoldan geri gitmeye başlamıştı

--- Alex'in Bakış Açısı ---

Kapının önüne gittiğimde biraz tereddüt etsem de kapıyı açmış ve yavasça içeri adımımı atmıştım. Beni çağıranın o olmasın rağmen pek sevinmiş gözükmüyordu.

Omuzlarımı silkip "Ne istiyorsun.. L?" diye sordum. Duyduğu şey ile kaşlarını çatmış ve "Ne olduğunu çok iyi biliyorsun Alex." demişti sert bir şekilde. Gözlerimi devirip "Light, değil mi?" dedim ve sırıttım. İç çekip "Bu işin peşini artık bırak be kardeş, sonunda üzülen sen olacaksın. " dedim ve yanına gittim. Tam önüne doğru geldiğimde ellerimi cebime atıp sırıttım.

Omuzlarımı silktim ve "Onu kendinden uzaklaştırmak için bırakmadın mı? Neden hala peşindesin? Herkes öldürür sevdiğini kardeş.. Sen içindeki sevgiyi öldürmeye çalışırken onu öldürdün..." dedim. Kaşlarını çatıp "Bana bakıp "Bazı sevgiler varla yok arasında yaşanır, gel demeye hayat izin vermez, git demeye kalbin.... Son kez zöylüyorum yani Alex, Light'ı rahat bırak. Senin yerinden oynatamadığın taşlar var ama benim yok. Laflarına dikkat et kardeş.." dedi sertçe. Dediği şeye sırıttım ve ona doğru yaklaşıp "Etmezsem ne olur?" dedim kaşlarımı çatarak. 

Kaşlarımı sinirle çattım ve aniden yüzüne bir kıroşe geçirdim ve sinirle "Light artık benimle, kabullen" dedim. Kanayan burnunu bir süre tuttu ve daha. 

sonra bana bakıp "Eski yıllarımızın hatrına seni çoğu kes bağışlamıştım Alex.. Ama sanırım hata etmişim" dedi ve bana dönerek bir tekme fırlattı. Yediğim tekme ile yere yapışmıştım. Karnımı tutarken sırıttım "Kavgalarımızı özlemişim kardeşim." dedim ve yerimden kalkıp yüzüne bir tane geçirdim. 

Kötü Çocuk Psikopat Mafya L ve Masum İnek Nerd Çocuk Light'ın İnanılmaz Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin