Previously on 'Kötü Çocuk Psikopat Mafya L ve Masum İnek Nerd Çocuk Light'ın İnanılmaz Aşkı' ....
"LIGHT FUHUŞTURUCU OPERASYONUNDA NE İŞİN VAR" diye bağırmaya başlamıştı
Benim ise gözlerim dolmaya başlamıştı...
Ne diycektim ben şimdi.. fuhuş ne alakaydı... noluyordu...
Tam o sırada arkadaki polis memurlarının fısıldaşmaları yükseliyordu
- Saichiro Baba'nın oğlu değil mi o?
-İnanamıyorum ya elimizde büyüdüydü çocuk
-Başkalarının da elinde büyümüş demekki abi HAPİŞAHAĞİAPAĞİHAPİŞ
Babamın sinirden gözünün feri gitmiş, tam bana bağırmaya başlayacaktı ki aniden göğsünü tutarak yere devrildi
Ben büyük çaplı bir çığlık atmıştım, polis memruları-da etrafamıza üşüşmüştü....
----------------------------------
Light'ın Bakış Açısı
Ben fözümden damlayan göz yaşlarını silip babam'ım yanına eğildim ve onu sarsıp omuzların silkmeye başladım .
annskm
Neredeyse bütün polis memurları başımıza üşüşmüştü ama iki polis memuru L ve Alex'i ters kelepçeye almış "Kes lan" diyerek zorla depodan çıkartıyorlardı.
Bir polis memuru hemen beni itip kqlp masajı yapmaya başladı "Soichiro Baba!!! Baba nolur uyan nolur bu orospuya değmez"
Bununla ben'de yere yığılmıştım..........&×*÷
Anide"n içeri bir memur daha girmişti, soluk soluğa kalmişti .
"Gomutanım! Gomutanım! yanlış depoya baskın yapmışız gomutanım"
Duyduklarıma inanamayarak hem ben.... hem de babam ayağıyaya kalktık ve ben omuzları silkerek tısladım "Nasıl yani?"
"He valla fuhuş yandaki depoda oluyormuş gomutanım.. kusura bakmayın yav..."
Babama ölümcül bakışlar atıp derin bir iç çekip omuzlarımı silkip tıslayarak gözlerimi devirdim ve "Kendi oğluna attığın suça bak!!!" dedim. Gözlerim kıpkırmızı olmuştu, sinirden kuduruyordum. Namusuma asla laf ettiremezdim.
Babam maphuç olmuş bir şekilde yere bakarak "Light.. oğlum ben üzgü-"
Lafını bitirmesine izin vermeden "Oğlum deme bana!!1 Ne zaman babalık yaptın da şimdi oğlun oldum ha!? haa!?"
Polisler L ve Alex'in ters kelepçelerini açıp salmışlardı. Alex yanımıza doğru gelmiş bir şey demeye hazırlanıyordu
Biyolojik Gereksizlik ise polis memurlarına çıkın emri vermiş ve böylece sadece biz kalmıştık
"Light neden öyle söyl-"
Kaşlarımı çatıp "Ne demek neden!? Zaten hayatımı zindan yaptığın yetmiyor gibi bir de öz oğluna orospu muhamelesi yaptın!!"
Babam tam ağzını açıp bir şey diyecekti ki Alex aramıza girip beni koluyla arkasına doğru alıp "Bay Yagami bence bunu tartışmak için iyi bir zaman değil, akşam tartışırız, şimdi siz işinize gidin. Light ile ben ilgilinerim merak etmeyin" dedi
Babam derin bir iç çekip kafasın'ı salladı ve depoda bizi yalnız bıraktı. Babam çıkar çıkmaz Alex bana döndü ve omuzlarımdan tutup beni kendine çekti "Sana bir şey yaptı mı!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Çocuk Psikopat Mafya L ve Masum İnek Nerd Çocuk Light'ın İnanılmaz Aşkı
FanficL, Light'ı duvara kıstırdı ve dibine kadar girerek "Ben seni üzerim Light, ben kötüyüm" Light'ın gözleri korku ve heyecanla açıldı ve 'Annskm aşk oldm'