Bölüm 21

1.4K 115 327
                                    

(Medya: 'Ih Ihhh' Near ve Filozof Mello ♡)

Previously on 'Kötü Çocuk Psikopat Mafya L ve Masum İnek Nerd Çocuk Light'ın İnanılmaz Aşkı' ....

"MmMMmmM LigHt geLiyOrum"

"HRRĞĞĞ AHHH n-Nghhh"

Kediciğim sırılsıklamtı....... Adeta şelale olmuştum nghhhhh

Biraz sonra geri çekildi ve "Light... aRtıK bEnimSin" dedi.

Siyahlarının içine bakıp "Evet hrrğğğğ" dedim ve onu bir hışımla yeniden kendime çekip öptüm.

---------------------------

Light'ın Bakış Açısı

Gözümü yavaşça açtığımda kendimi L'in kollarının arasında buldum...

Beni kaslarının kasları olan kolları ile sarmış sakince uyuyordu. Çok masum gözüküyordu namuzsuz....

Ellerimi kaslarının kasları olan karnında gezdirirken munzurca sırıtıp gülümsedim.

Ahhhhh....

Bu.. Bu her genç çocuğun hayali değil miydi...?

Sevdiği adamın kolları arasında uyanmak... Gözlerine aşkla baktığı adamın kolları arasında uyanmak...

Gözlerimi devirip gülümseyerek yataktan ayağıya kalktım ve üstümü giyindim. L beni düşünüp odanın her yerine makyaj yeri yaptırmış, bende hemen hafif bir makyaj yapıp aşağıyaya indim.

Aşağıyaya indiğimde mutfağa gidip su içtim o sırada birisinin pontalonumu çekmesiyle aşağıyaya baktığımda Near'ı gördüm.

Omuzlarımı silkip samimi bir gülüş atarak "oyy çen eykenci miçin ayyy yeyim çeni" dedim çünkü hikayenin cringe seviyesinin biraz yükselmesi lazımdı. Onu kucağıma aldığımda hiç & bir tepki vermeden bana bakıp elinde tuttuğu telefonunu gösterdi.

Telefonun ekranına baktığımda kek resmi gördüm ve ona bakıp kıkırdayarak "çen kek mi istiyoysun ayyy" dediğimde bana bakip "Ih ıhhhh" dedi. Ben de kıkırdayıp yanağını sıktım.

Ben Near'ı sandalyeye oturtmuş kek malzemelerini çıkarırken mutfak içeriye Mello girdi. Bana baktı ve "İyi iyi, yemek memek yap sen. Biz evlenince hep öyle olacak. Tek çözüm anarşi. Allah yok." dedi Near'ın yanına oturup çikolatasını yemeye başladı

Vay sexsist orospu çocu vay, saplanan taraftayız diye mutfak robotu mu yaptı beni bu?

Neyse...

En azından güzelim.

Mello'nun yanına gidip kıkırdayarak yanağına bir öpücük kondurdum ve "Oyy ben çeni yeyim" dedim. Munzurca sırıtıp bana sarıldı ve "Asıl ben seni yeyim oy oyyyy bal dudaklım benim" dedi ve o da beni öptü

Near da bize bakıp "Ih Ihhhh kek." dedi

Ayhhh çok tatlı ama bunlar yaa yerim valla ben bunalrı ayol

Ben malmezeleri çıkarmış ve keki yapmaya başlamıştım çünkü evde çok fazla hizmetçi vardı ama devamlılık için sanırım hepsi başka yere spawn

Alex ile beraber yaptığımız keki yapacaktım. İyi ki o gün keki yapmışız..

Ahhh... Anılar....

O hamur ile uğraşırken ben de kremşantiyi karıştırıyordum. Ona baktığımda aşırı ciddi. olduğunu gördüm.

Parmağım ile kıremşantiden ufak bir parça aldım ve "Yha bu çok sıkıcı ama" dedim.

Bana baktı ve "Yerken öyle demiyeceksin Light" dedi.

Parmağımın ucundaki kıremşanti'yi ağzıma götürüp "Öyle mi..?" dedim

[copy-paste from Kötü Çocuk Psikopat Mafya L ve Masum İnek Nerd Çocuk Light'ın İnanılmaz Aşkı, Chapter 12]

Cidden de yerken öyle dememiştim. Çok güzeldi.... Mmmm

---------------------

Keki yapmış ve Near ve Mello'yla oturmuş yiyorduk. Mello benim kucağım da, Near'da yanımdaki sandalyede oturuyordu.

Hep beraber gülerek keki yiyorduk derken o sırada bir bağırış duyduk. Pardon. Daha doğrusu kükreme...

Kükremenin geldiği yere baktığımda L'nin sinirle üstünü giyinerek elinde telefonla merdüvenlerden aşağıyaya indiğini gördüm.

Aman yrbbm

"Alex! Ne yap ne et hallet şu işi! Beyond Tekinoğlu kafasına koydu mu yapar, bunu en iyi senin biliyor olman lazım" diye kükreye kükreye merdüvenlerden aşağıyaya iniyordu

Alex ve L birlik mi olmuşlardı?

Ne işi için birlik olmuşlardı...?

Tekinoğlu ne yapmıştı ki...?

Alex ve L birlik olduysa.. Tekinoğlu cidden bu kadar mı büyük bir problemdi...?

L hâlâ sinirden kudururken mutfakta bizi gördüğünde bir & kaç saniye boş boş baktıktan sonra bir hışımla yanımıza geldi. Sinirle Near ve Mello'ya bakıp "Noluyor laannn burdaaa" diye bağırdı.

Şaşkınlıkla ona bakıp "Çocuklar kek istemişti de, kek yaptık onu yedik aşkım" dedim. Dediğim şey ile sinirden köpürererek "Laaaannnn siz benim sevgilimin kekini mi yiyorsunuz laaannnn" dedi.

Sinirle masada duran keki önümüzden alıp "Laaannn benim sevgilimin kekini kimse yiyemez kırarım bacaklarınızı laaaannnn" dedi

Near da Mello da korkudan altlarına sıçacak gibilerdi. L sinirle onlara bakarken ikisi'de ağlamaya başlayınca ben hemen ikisininde elinden tutup koşarak mutfaktan çıktım ve kendimi Near ve Mello ile bir odaya kilitledim.

L sinirle kapıyı tıklatmaya- ayyy pardon. Hıh. Vurmaya daha doğru olur. Öküz gibi kapıya vurmaya başladığında ben Mello ve Near'ı sakinleştirmeye çalışıyordum

"Laaaannn senin içeride iki erkekle yalnız başına ne işin var laaannn"

Ay öküzoğlu öküz!!!1!1!! El kadar çocuklarla ne yapıcam sanki?! Ne yapabilirim ki!?!!?

"Lannn aç kapıyı yoksa kırarım1!!1!"

Mello ve Near'ı dolaba sakladıktan sonra kapıyı tam açmıştım ki!1!!!!! L kapıyı kırmaya hazırlandığı için benim kapıyı açmamla hızını alamayıp taaaa yatağın üstüne düşmüştü.

Allah'ım bu nasıl sürreal ve çizgi roman vari bir an böyle ayhhh

Ona öldürücü bakışlar atıp "Eyyyttt ne kıskanç herifmişsin sen be!!! Ufacık çocuklarla ne yapayım!? Nasıl korkuttuysan hüngür hüngür ağladılar!! Öküzzzzz! Hayvaaan!" diye cırlayarak tısladım.

L ayağıya kalkıp bana mahçup olmuş bir yüzle baktı ve "Light..." dediğinde Mello ve Near çıkıp ağlqyarak "Üzgünüz" dediğinde L aniden yumuşamış ve hep beraber yuvarlak bir çember yaparak sarılmıştık.

L yuvarlak sarılma çemberini bozmayarak "Asıl ben üzgünüm.." deyip Mello ve Near'ın kafasını okşadıktan sonra iç çekip bana baktı ve "Üzgünüm gülüm.." dedi. Ben de omuzlarımı silkip kıkırdayarak "Tmm Affetim" dedim....

--------------------------

Selam ayol, bu sefer baya baya Berfin olarak karşınızdayım reçelli lokmalarım çünkü there is something I want to tell (Yarısı ingilizce çünkü iki dili birbirine katmak edebiyattır)

Hayat ve sağlık problemlerim yüzünden hikayeye yeni bölüm gelmeyebilir onu demek istedim kremşantili armutlarım ♡

Hoş gene düzenli yb gelmeye'de devam edebilir çünkü tbh şu sıralar ne benim........ ne hayatın..... sağı solu.... belli olmuyor.

Ama bilin yani hikaye için deli manyak senaryo menaryo planlarım var ama yani abovvvvvv.... sjsjjsjsjsjsjsjsjsj ahahahha sjsjjs

Neyse kaymaklı bonibonlarım hepinizi ağzınıdan, gözünüzden, elinizden, alnınızdan öpüyor ve seviyorumm ♡♡♡


Kötü Çocuk Psikopat Mafya L ve Masum İnek Nerd Çocuk Light'ın İnanılmaz Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin