Bölüm 26

454 45 139
                                    

Previously on 'Kötü Çocuk Psikopat Mafya L ve Masum İnek Nerd Çocuk Light'ın İnanılmaz Aşkı' ....

Kadın ayağıyaya kalktı ve "Muki!!" Diye yeri göğü inleterek bağırdı.

Ben ne oldugunu anlamadam çevremde kaslarının kasları olan bir fare ordusu belirmişti.

Hepsi "Muki! MUKİ!!" diye bağırıp beni havaya kaldırmış ve kadın ormanda ilerlerken onlar da beni taşiyarak kadını takip ediyordu.

Kadın haşmetli duruşunu bozmadan arkası dönük "Seni eğitime alacağım. Bu dünyadaki en güçlü, en kaslı ve en kıllı cadı yapacağım. Sonunda o çocuğu.. alacaksın." Dedi.

Dun dundun dunnn

Karanlık inimde bıçaklarımı biliyordum. Her kezden intikamımı almak için ise.. saatler sayıyordum.

Bana yanuk yapan.. beni bu olduğum canavara dönüştüren herkesden intikam alacaktım..

Devam ediyor...

-------------------------------

- Light'ın Bakış Açısı -

Akşam yemeğinden sonra hafif makyaj.ımın üstünden hafifçe geçt'im ve yatak odasına doğru yola koydum. o sirada mutfak camının açik oldugunu gördüm ve kapatmak için mutfağı yörüngeme aldım. karanlık mutfağa adımımı atmıştım ki aniden bir elin ağzımı yüzümü tutmasıyla içime doğru ufak çaplı bir çığlık attım.

kahvelerim korkuyla ve arzuy- ay yani çok korkuyla açıldığında bir ses duydum "Light korkma benim aşkım seni düğüne götürmeye geldim." 

Kızın sesi Misaya benziyordu ama bana yasladığı vücudundan aşırı kıllı ve kaslı mı kaslı cüssesi asla misaya benzemiyordu.

Ne olduğuğu anlamadan "Siksun mokyun jiminsun!" seslerinden sonra karanlık bir sis eğliğinde kendimi bir ormanın içinde buldum.

Bu ormanın ona verdiği karanlık his bir balçıkla savaşmak gibiydi. Ne kadar debelense de balçıktan çıkamıyordu...

Light arkasını dönerek Misayı gördüğünde kahveleri şokla açıldı. Daha sonra etrafa bakıp "Burada birisi çok uzun bir savaş vermiş..." dedi.

Misa kafasını acıyla sallayıp Light'ın elini tuttu ve "Evet! Senin için Light! Senin için yıllarımı vererek dünyadakı en kıllı, en kaslı birey oldum! Ben artık bir kadınatorum!"

Light anlamsızca bakıp "İyi de sen üç hafta önce okula gelmiştin" dedi.

Misa sinirle Light'a bir tane vurup "Sus la salak karı! Amınakoduma bak hele neler yapıyoz ne diyor!" dedi ve kirli sakalını okşadı.

Light kanayan burnunu sildi ve yerde çamurla göz göze geldi.

Misanın KADDDDIIIINNNN kokusu ve aurası onu... etkilemişti.

Kediciği mırlamaya başlamıştı.. Hrğğğğğ

Misa Light'ın ensesinden tutarak onu sürüklemeye başladı. Bir süre sonra kamp eteşi olan bir alana geldiklerinde sertçe yere kapaklandı.

Beyond oturduğu kütükden kalkıp "Oy oy oyyyy kimler gelmiş makaraaa" dedi ve Misanın yanına gitti.

Misa sırıtarak Beyond ile el sıkıştı. El sıkıştığında ellerini mavi bir alev kapladı ve Misa "Aynı anlaştığımız gibi Tekinoğlu. Ne ritüel midir ayin midir her neyse onu yap, sonra gerdeğe gitcez biz." dedi.

Beyond ise içinden "Nahhh" diyip sırıtarak "Biz de yalan olmaz ısstt." dedi.

Misa beyondun elini kütletip "Yılan gibi tıslıyon kardeş sen söyle artık var mı yok mu." dedi.

Kötü Çocuk Psikopat Mafya L ve Masum İnek Nerd Çocuk Light'ın İnanılmaz Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin